توسعه تجارت دناکو

مشاوره مدیریت ، تحقیق و توسعه ، توسعه هنر

  

بزرگ ترین اشتباه بازاریابی : جلوی شکست بازاریابی را از ابتدا بگیرید

بزرگ ترین اشتباه بازاریابی : جلوی شکست بازاریابی را از ابتدا بگیرید : دناکو : در این مقاله به بررسی بزرگترین اشتباهات بازاریابی و راه های مقابله با آنها می پردازیم . سایر مقالات بازاریابیو فروش را می توانید در… ادامه

روش های تبدیل مشتری بالقوه به مشتری حقیقی

روش های تبدیل مشتری بالقوه به مشتری حقیقی : با این راهکار های می توانید مشتریان باقوه خود را به مشتریان حقیقی محصولات و خدماتتان تبدیل نمایید. مقالات کامل بازاریابی و فروش را می توانید در بخش آموزش بازاریابی و… ادامه

کارآمدی فرآیند بازاریابی : راهکار های بهبود فرآیند های بازاریابی

کارآمدی فرآیند بازاریابی : راهکار های بهبود فرآیند های بازاریابی : در مقالات بازاریابی و فروش دناکو کامل ترین راهکار های کار آمدی فرآیند های بازاریابی را می توانید مطالعه نمایید. همه ساله مدیران بازاریابی بسیاری از شرکت‌های بزرگ خود… ادامه

الگو های بازاریابی محتوا : رویکرد های مختلف

الگو های بازاریابی محتوا : رویکرد های مختلف : در این مقاله بخش دیگری از مقالات مربوط  به بازاریابی محتوا دناکو را آماده کرده ایم. برای دریافت آخرین مقالات بازاریابی و فروش در خبرنامه دناکو عضو شوید. واقعیت این… ادامه

بهترین استراتژی های بازاریابی دنیا : 4 روش ایده آل

بهترین استراتژی های بازاریابی دنیا : 4 روش ایده آل : مدیر بازاریابی باید استراتژیست باشد – دناکو -. مدیر بازاریابی باید بهترین راه حل های بازاریابی را پیدا کند و با توجه به شرایط داخلی و بیرونی استراتژی های… ادامه

روش های بازاریابی دیجیتال : تبیین راه موفقیت در دنیای دیجیتال

روش های بازاریابی دیجیتال : تبیین راه موفقیت در دنیای دیجیتال : دناکو با توجه به گسترش روز افزون کانال های مجازی نیاز به بازاریابی دیجیتال در هر شرکتی بخش لاینفک بازاریابی و فروش است. مقاله زیر تحت عنوان روش… ادامه

مشاوره بازاریابی : میزان تاثیر و تناسب برنامه بازاریابی

مشاوره بازاریابی : میزان تاثیر و تناسب برنامه بازاریابی – مشاوره بازاریابی قدرتمند و مفید در دناکو برای شما صورت می گیرد. سوال عمده در زمینه بازاریابی میزان تناسب برنامه بازاریابی و فروش است و اگر شما نیز این سوال… ادامه

استراتژی بازاریابی محتوا : روند ترفیع محصول

استراتژی بازاریابی محتوا : روند ترفیع محصول : مقالات متنوع بازاریابی محتوا و فروش را می توانید در بخش آموزش های دناکو رایگان مشاهده نمایید. به نقل از دنیای اقتصاد : بازاریابی محتوا یعنی جذب مشتریان به سمت خود به… ادامه

موفق ترین ایده های ناب دنیا : نرم افزار اسلک

موفق ترین ایده های ناب دنیا : نرم افزار اسلک : در بخش ایده های وفق دناکو به بررسی موفق ترین ایده های روز دنیا می پردازیم. در این بخش به بررسی ایده اسلک می پردازیم : (به نقل از… ادامه

بازاریابی محتوا برای برندینگ : چگونه محتوای برند تولید کنیم

بازاریابی محتوا برای برندینگ : چگونه محتوای برند تولید کنیم ؟ دناکو – تمامی مقالات مربوط به بازاریابی محتوا و برندینگ را میتوانید در بخش آموزش دناکو مطالعه کنید. استفاده از بازاریابی محتوا بسیار باب شده است خصوصا که دسترسی… ادامه

اول بازاریابی بعد تولید ! مشتری قبل از تولید

اول بازاریابی بعد تولید ! مشتری قبل از تولید ( دناکو ): ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که اول تولید یا اول مشتری ؟ خصوصا برای کالا هایی که نیاز به صرف هزینه تولید گزاف دارند این سوال… ادامه

فروشنده خوب ، فروش خوب ، بازاریابی خوب

فروشنده خوب ، فروش خوب ، بازاریابی خوب : راهکارهای جامع دناکو را در بخش آموزش بخوانید : نقش فروشنده در گذر زمان تغییر کرده است و نقش جدید فروشنده، کمک به مشتریان برای بهبود و توسعه کسب‌وکار آسان است… ادامه

معیار تاثیر بازاریابی : بازاریابی برای شاخص کلیدی عملکرد

معیار تاثیر بازاریابی : بازاریابی برای شاخص کلیدی عملکرد – دناکو – بازاریابی و فروش به عنوان یکی از مهم ترین ارکان شرکت نیاز به سنجش و اندازه گیری دارد و (به نقل از دنیای اقتصاد) بازاریابان مدرن امروزی منابع… ادامه

بودجه بازاریابی : 6 راهکار بهینه سازی هزینه ها

بودجه بازاریابی : 6 راهکار بهینه سازی هزینه ها -دناکو – هزینه های واحد بازاریابی و فروش شرکت ها در شرایط رقابتی بسیار بالا است و برای اغلب شرکت‌ها پاسخ به این پرسش که باید چقدر پول صرف بازاریابی خود… ادامه

بازاریابی دیجیتال در ایران : Digital marketing

بازاریابی دیجیتال در ایران : Digital marketing – مقالات بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ را می توانید در بخش آموزش دناکو مشاهده نمایید. بازاریابی دیجیتال بخش لاینفک آینده بازاریابی و بسیار همه امروز این صنعت است. به نقل از… ادامه

مدیر بازاریابی قدرتمند : 12 استراتژی برای بهبود شغلی

مدیر بازاریابی قدرتمند : 12 استراتژی برای بهبود شغلی – دناکو : در این مقاله در مورد راه کار های ارتقا شغلی و افزایش قدرت بازاریابی صحبت می شود. در بخش دیدگاه ها نظر خود را بیان کنید. بسیاری از… ادامه

آخرین نوشته های دناکو