مشاوره مدیریت و کسب و کار
  
  

فروش تضمینی

سرمایه گذاری دلیران دنا

افزایش فروش بیمه

چه راهکارهایی برای افزایش فروش بیمه وجود دارد ؟ چه روش هایی برای بازاریابی و تبلیغات بیمه وجود دارد ؟ یک فروشنده خلاق در صنعت بیمه چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند ؟ انواع روش های تبلیغات پیامکی برای دفتر بیمه کدامند ؟ چگونه می توان یک فروش موفق تلفنی داشت ؟ برای افزایش فروش بیمه چه اصولی را باید رعایت کرد ؟ این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به بررسی این موضوع می پردازد.

کسب و کار

افزایش فروش بیمه

افزایش فروش و جذب مشتری برای دفتر بیمه

همه افراد به واسطه نوع زندگی خود با دفاتر بیمه و خدمات بیمه سرکار دارند از بیمه ماشین گرفته تا بیمه آتش سوزی و … . در واقع می توان گفت که بازار هدف شرکت های بیمه همه مردم هستند. این روزها رقابت در بازار بیمه بسیار زیاد است در نتیجه باید به دنبال روشی‌های مختلف برای تبلیغات و بازاریابی دفتر بیمه باشید تا مشتریان زیادی را جذب کنید و بیشترین بازخورد را داشته باشید. شما از چه روشی برای بازرایابی و تبلیغات دفتر بیمه خود استفاده می کنید؟

شما با استفاده از یک استراتژی تبلیغاتی هدفمند برای دفتر بیمه می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید و با توجه به اینکه افراد در تمام دوران زندگی خود به بیمه نیاز دارند، با روش های حفظ مشتری و ارتباط با مشتری می توانید آنها را به مشتریان وفادار و همیشگی تبدیل کنید.

پس اگر شما نمایندگی بیمه دارید و به دنبال بهترین روش تبلیغات و بازاریابی برای دفتر بیمه و راهکاری برای جذب مشتری هستید پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

نگران انتخاب بهترین سامانه پیامک نباشید به شما قول می دهیم در پایان مقاله یک سامانه پیامکی معتبر را به شما معرفی کنیم، که تمام قابلیت‌های گفته شده را داشته باشد و حتی بتوانید به افرادی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز پیامک بفرستید.

 

در تمامی روش های بازاریابی و تبلیغات هدفمند توجه به دو نکته برای درامد زایی و سود بیشتر حائز اهمیت است.

جذب مشتری
حفظ مشتری

چه بسا برای بسیاری از مشاغل مانند شرکت بیمه حفظ مشتری می تواند سوداورتر از جذب مشتری باشد، چرا که اگر مشتری از عملکرد شما راضی باشد تا ابد از خدمات شما استفاده می کند و حتی با تبلیغ دفتر بیمه شما به آشنایان بدون هیچ هزینه ای برای شما بازاریابی می کند. مخصوصا زمانی که شما تخفیفات خود را از طریق پیامک اطلاع رسانی می کند احتمال اینکه مشتری شما این پیامک را به دیگران نیز ارسال کند بسیار زیاد است. توجه داشته باشید که همیشه فروش به مشتریان قدیمی آسان تر از فروش به مشتریان جدید است زیرا مشتریان قدیمی شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند.

ابتدا در مورد روشهای نوین و کم هزینه برای جذب مشتری برای دفتر بیمه می پردازیم و سپس در مورد روشهای حفظ و نگهداری از مشتریان بیمه صحبت می کنیم.

مطمعنا هدف از تبلیغات جذب مشتری و سود بیشتر است. یکی از روش های تبلیغات هدفمند که با کمترین هزینه، سود قابل توجه ای برای شما خواهد داشت استفاده از پنل اس ام اس برای دفتر بیمه می باشد. در بازاریابی پیامکی مهم نیست که دفتر بیمه شما در کدام شهر است بلکه استفاده درست از قابلیت های بازاریابی پیامکی برای دفتر بیمه می تواند تحول چشم گیری در کسب و کار شما ایجاد کند. طبق آمار پیامک دریافتی در کوتاه ترین زمان ممکن از سمت مخاطب خوانده می شود و به همین دلیل است که سریع ترین راه اطلاع رسانی شناخته شده است.

اولین قدم در تبلیغات نوین برای دفتر بیمه خرید پنل اس ام اس برای دفتر بیمه می باشد. مطالعه ادامه مقاله به شما کمک کند تا بهترین پنل اس ام اس را برای دفتر بیمه خود خرید کنید تا هیچگاه جریان درامد و کسب و کار شما به خطر نیفتد.

ابتدا قابلیت های سامانه پیامک ویژه دفاتر بیمه برای جذب مشتری را توضیح می دهیم و سپس به کاربردهای که پنل اس ام اس شرکت بیمه خواهیم پرداخت.

انواع روش های تبلیغات پیامکی برای دفتر بیمه

با استفاده از سامانه پیامک برای تبلیغات دفتر بیمه شما می توانید به روش های مختلف به بازار هدفتان برای معرفی دفتر بیمه و یا شعب نمایندگی بیمه دسترسی داشته باشید و پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال نمایید.

با استفاده از بانک شماره های موجود در پنل اس ام اس می توانید استراتژی های مختلفی را برای دفتر بیمه خود در نظر بگیرید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

اگر شما به فعالیت در زمینه بیمه برای مشاغل و اصناف می پردازید، می توانید با استفاده از بانک شماره موبایل مشاغل در سامانه پیامک به اصناف مورد نظر پیامک ارسال کنید.

یکی دیگر از قابلیت های سامانه پیامک فراز اس‌ ام اس بانک شماره موبایل به تفکیک سن، جنسیت و محله می باشد که می توانید به افرادی که در نزدیکی دفتر بیمه شما سکونت دارند، پیامک ارسال کنید و آنها را از وجود دفتر بیمه آگاه کنید. روش های مختلفی مانند ارسال پیامک از روی نقشه، ارسال پیامک بر اساس کدپستی، ارسال پیامک براساس دکل BTS نیز وجود دارد که می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده نمایید. هنگام خرید پنل پیامکی به امکان دانلود گزارشات ارسال پیامک توجه کنید، تا از صحت پیامک های ارسالی مطمئن شوید.

یک پنل اس ام اس حرفه‌ای بانک شماره طبقه بندی شده (به تفکیک منطقه، محله، کدپستی، مشاغل، سن و جنسیت و پیش شماره و…) را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید اس ام اس مارکتینگ را به نحو احسن انجام دهید.

تا اینجای مقاله توضیح دادیم که با استفاده از سامانه پیامک می توانید به راحتی به تبلیغات و جذب مشتری برای دفتر بیمه بپردازید.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه تنها یکی از کاربردهای پنل اس ام اس برای دفتر نمایندگی بیمه است. در ادامه روش های حفظ مشتری را توضیح خواهیم داد که حتی می تواند در مقایسه با جذب مشتری جدید سود بیشتری را برای شما داشته باشد.

مشتریان شما در صورتی ترجیح می دهند که قرارداد بیمه خود را در دفتر بیمه شما تمدید کنند که وجه متمایزی بین شما و دیگر شرکت های بیمه وجود داشته باشد. از آنجایی که شما به عنوان یک نماینده بیمه ممکن است نتوانید در ارائه خدمات تفاوت قابل توجه ای نسبت به سایر همکاران ایجاد کنید، ما به شما پیشنهاد می دهیم در خدمت رسانی به مشتریان خود با استفاده از سامانه پیامک و ارسال پیامک خودکار این وجه تمایز را ایجاد کنید. مسلما در بازار بیمه سطح خدمات رسانی است که شما را از دیگر همکاران متمایز می کند.

ارسال پیامک خودکار یاداوری قسط

یکی از قابلیت های سامانه پیامک فراز اس ام اس؛ ارسال پیامک خودکار یاداوری قسط و بدهی می باشد. شما با تنظیم بازه زمانی ارسال پیامک می توانید در زمان های مقرر به مشتری پیامک ارسال کنید و پرداخت بدهی و یا تمدید قرار داد بیمه را یاداوری کنید. با استفاده از قابلیت منحصر به فرد سامانه پیامکی فراز اس ام اس برای هر فرد نام مخاطب و مبلغ بدهی در پیامک درج شود با اینکه شما فقط یک بار پیامک را به کل مخاطبین ارسال کرده‌اید! استفاده از قابلیت ارسال زماندار و ارسال SMS هوشمند از مواردی است که مورد نیاز شرکت های بیمه می باشد و در هنگام تهیه پنل پیامک برای دفتر بیمه باید به آن توجه کرد. یک پنل اس ام اس حرفه ای باید قابلیت ارسال پیامک به شماره مشتریان از طریق فایل اکسل و فایل متنی و امکان ذخیره شماره متشریان را، در دفترچه تلفن پیشرفته پنل پیامکی داشته باشد تا بتواند به راحتی شماره ها را از لیست کم و زیاد کند و با مشتریانتان در ارتباط باشید؛ بیایید از همین امروز ارتباط با مشتری را آغاز کنیم.

فایده ارسال پیامک برای دفتر بیمه تنها به این قابلیت ها خلاصه نمی شود. در ادامه دیگر مزایا و کاربرد پیامک برای دفتر بیمه را به صورت تیتروار بیان می کنیم.

  • ارسال پیامک خودکار تبریک تولد
  • ارسال پیامک تخفیف تمدید قرداد
  • ارسال پیامک جابجایی دفتر بیمه
  • امکان ارسال دوره ای پیامک
  • اطلاع رسانی خدمات و امکانات جدید
  • برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی
  • برقرای ارتباط دوطرفه با مشتری و دریافت انتقادات و پیشنهادات
  • و..

تمامی پیامک های ارسالی به صورت کاملا خودکار و سیستمی انجام می شود و نیازی نیست که در هنگام ارسال پیامک شما آنلاین باشید.

پاسخگوی خودکار پیامکی

قابلیت پاسخگوی خودکار در پنل اس ام اس، این امکان را به شما می دهد که مشتری اطلاعات مورد نیاز درباره بیمه مانند تاریخ تمدید، میزان بدهی، تاریخ اقساط و … را با ارسال کلید واژه مورد نظر به راحتی دریافت کند. پیش نیاز استفاده از این قابلیت داشتن خط اختصاصی پیامکی است که سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس خط اختصاصی رایگان در اختیار شما قرار می دهد. ویژگی جالبی که فراز اس ام اس دارد این است که شما می تواند خط اختصاصی متناظر با شماره ثابت دفتر خود و یا شماره موبایل خود را دریافت کنید و با آن خط پیامک ارسال کنید.

یکی دیگر از قابلیت هایی که به تازگی فراگیر شده است و اکثر شرکت های بزرگ بیمه از آن استفاده می کنند کارت ویزیت الکترونیکی است. در این روش با استفاده از خط اختصاصی که از سامانه پیامکی دریافت می کنید، می توانید ارتباط دو طرفه ای یا با مشتریان خود داشته باشید. به عنوان مثال در صورتی که مشتریان شما کلید واژه مشخصی را به خط اختصاصی شما ارسال کردند، به صورت خودکار پیامکی که شما از قبل مشخص کرده اید که می تواند حاوی اطلاعات دفتر بیمه شما مانند پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و… برای آن ها ارسال شود.

ارسال پیامک اطلاع رسانی به شماره های مسدودی

یکی از دغدغه های دفاتر بیمه، عدم ارسال پیامک اطلاع رسانی به شماره های مسدود شده می باشد اما شرکت فراز اس ام اس خط خدماتی بدون نیاز به ثبت شرکت حقوقی و پرداخت سفته جهت ارسال پیامک های خدماتی در اختیار کاربران حقیقی قرار می دهد. در نتیجه استفاده از پنل پیامکی بهترین و سریعترین راه برای اطلاع رسانی به مشتریان می باشد، زمانی که با شماره موبایل به مشتری پیامک ارسال کنید اغلب جدی گرفته نمی‌شود اما زمانی که با شماره های سامانه پیامکی بدهی مشتری را یاداوری می کنید وجهه رسمی دارد.

فروشنده خلاق در صنعت بیمه عمر

خلاقیت ، مهمترین و با ارزش ترین سرمایه برای رقابت با سایر رقبا در فروش و بازاریابی است مهمترین اصلی که هر فروشنده بیمه عمر باید رعایت کنند، حفظ مشتریان فعلی و ارائه خدمات پس از فروش به آنهاست. فروشنده خلاق باید این اصل را بدانند که مشتری راضی خودش مشتری جدید ایجاد می کند پس رضایت مشتری یکی از عوامل اصلی موفقیت یک فروشنده بیمه عمر است.

یک فروشنده موفق پس از نیازسنجی درست و دقیق موفق به فروش بیمه نامه عمر می‌شود که در اینجا با تکنیک فروش بر اساس مشتری ارجاعی می تواند آمار فروش خود را بالا ببرد که در این جا به توضیح بیشتر در مورد این تکنیک می پردازیم.

فروش بر اساس مشتریان ارجاعی:

یک تکنیک هوشمندانه که نماینده فروش بعد از این که موفق به فروش بیمه نامه ها ی عمر به مشتری شد باید رعایت کند ، به این صورت است که نماینده فروش پس از تحویل بیمه نامه به مشتری یکبار دیگر شروع به توضیح کل بیمه نامه می کند و تمام توضیحات این بیمه نامه را دوباره برای مشتری مرور می کند این کار باعث می شود درک و آگاهی مشتری درباره این طرح بیمه ای بالاتر رفته و احساس رضایت بیشتری حاصل می‌شود در این قسمت نماینده فروش از مشتری می خواهد که یک نمره از صفر تا صد به طرح بیمه ای او بدهد و چون رضایت مطلوب در مشتری حاصل شده مشتری نمره قابل قبولی می دهد و نماینده از مشتری می خواهد حالا که این طرح قابل قبول شماست اسم چند نفر را به شما معرفی کنند و آنها هم مانند شما از این طرح بیمه ای مناسب بهره مند شوند .

 روش های فروش مؤثر در بیمه

روش اول:

جدی و سختکوش باشید! تصمیم بگیرید که در فروشندگی بیمه، تبدیل به بهترین شوید. همین امروز تصمیم بگیرید که به جمع ۱۰ درصد بالایی موفق‌ ترین فروشندگان بیمه بپیوندید. هیچ شخصی و یا هیچ چیزی در دنیا وجود ندارد که بتواند جلوی شما را بگیرد؛ مگر خودتان!

روش دوم:

لیستی از مهارت‌ های لازم برای موفقیت در فروش بیمه را تهیه نمایید که در آن مهارت‌ ها، محدود و ضعیف هستید. سپس ضعیف‌ ترین مهارت خود را در لیست مشخص کنید و یک برنامه‌ ریزی برای تبدیل آن مهارت به یکی از بهترین و کامل‌ ترین مهارت‌ های تان در فروش انجام دهید. از خودتان و یا از رئیس یا مدیرتان بپرسید: «کدام تک مهارت بود که اگر آن را بهبود می‌ بخشیدم و به بهترین شکل ممکن آن را انجام می‌ دادم، بیشترین تأثیر مثبت را بر روند فروش من می‌ گذاشت؟». جوابتان به این سؤال، هر چه که بود، آن را مکتوب کنید، یک زمان بندی دقیق برای به‌ انجام رساندن آن در نظر بگیرید، یک برنامه مدون بچینید و سپس به‌ طور روزانه بر روی آن کار کنید.

روش سوم:

همواره با انسان‌ های مثبت و موفق نشست‌ و برخواست کنید. کسانی که در هر جایی که باشند سرشار از حس سرزندگی و نشاط هستند. در مقابل، همواره از انسان‌ های منفی، پر حاشیه و کسانی که همواره در حال شکایت از این‌ و‌ آن هستند دوری کنید. یادتان باشد که شما هرگز نمی‌ توانید با عقاب‌ ها پرواز کنید اگر به خزیدن با بوقلمون‌ ها ادامه دهید…

روش چهارم:

بهترین مراقبت را از وضعیت سلامت فیزیکی خود به‌ عمل آورید. شما برای انجام فروش مؤثر به سطح بالایی از انرژی نیاز دارید؛ و همچنین برای بازیافت انرژی از دست رفته‌ تان بابت رد شدن‌ ها و دلسرد شدن‌ های متوالی در روند فروش. از اینکه غذای مناسب و سالم می‌ خورید مطمئن شوید. همچنین باید به‌ مقدار کافی ورزش، تفریح و استراحت را در برنامه روزانه خود داشته باشید.

روش پنجم:

خودتان را به‌ عنوان یکی از افراد پیشرو در صنعت بیمه تصور کنید. تجسم کنید که در تمام طول روز، بهترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش می‌ گذارید. ذهن نیمه‌ هوشیار خود را با تکنیک‌ ها و آموزش‌ های فروش تغذیه کنید. تصاویری روشن، واضح و مهیج و پر احساس از خودتان به‌ عنوان شخصی مثبت، مطمئن و باصلاحیت، تجسم کنید که به‌ طور کامل کنترل تمام قسمت‌ های زندگی‌ تان را به‌ دست دارید.

روش ششم:

به‌ طور مستمر به تمرین گفتگوی درونی مثبت با خودتان بپردازید. گفتگوهای درونی خودتان را کنترل کنید. با خودتان راجع‌ به همان‌ چیزی صحبت کنید که می‌ خواهید از چیزی که الآن هستید به آن تبدیل شوید.

روش هفتم:

هر روز در راه رسیدن به هدف تان یک کار مثبت انجام دهید. به‌ جای منفعل بودن یاد بگیرید که به انسانی فعال تبدیل شوید. دل‌ تان را به دریا بزنید. اگر از درآمد فعلی‌ تان راضی نیستید، بیرون بزنید و رو در روی مشتری‌ های بیشتری قرار بگیرید.

حال که با این هفت روش آشنا شدید باید این را هم بدانید که تمام فروشندگان موفق، شدیداً عملگرا هستند. آنها یک حس فوریت دارند. آنها تمایل به عمل گرایی را در خودشان توسعه می‌ دهند. آنها کارها را در همان زمان خودش انجام می‌ دهند. آنها یک حالت چسبندگی به امور و کارهای شان دارند. آنها در هر کاری که انجام می‌ دهند یک آهنگ و حرکت سریع از خودشان نشان می‌ دهند. این ها تعدادی از بهترین تمرینات فروشی هستند که یک شخص می‌ تواند انجام دهد.

چند نکته ی کلیدی برای افزایش فروش بیمه عمر

نکته اول:

نقطه ی شروع افزایش در فروش، قطعیت هدف است.

 

نکته دوم:

اشتیاق شدید به فروش، موتور محرک شماست.

 

نکته سوم:

با فروش کم شروع کنید اما شروع کنید.

 

نکته چهارم:

ترسی از شکست نداشته باشید چون همیشه شکست پیش نیازی برای رسیدن به موفقیت های بزرگ است.

 

نکته پنجم:

اگر می خواهید که به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شوید باید بدانید که هر فعالیتی دو برابر آنچه شما فکر می کنید هزینه خواهد داشت و سه برابر مدت زمانی که پیش بینی کرده اید زمان خواهد برد، اما پیگیری و ثبات قدم بی شک شما را به یک فروشنده موفق تبدیل خواهد کرد.

هفت مرحله ایجاد ارتباط برای فروش بیمه

برای فروش بیمه هر فروشنده بیمه ای نیاز دارد که این هفت مرحله را اجرا نماید تا بتواند به فروش های موفق دست یابد

همیشه یک آدم مثبت و شاد باشد

یک فروشنده بیمه باید همیشه یک آدم مثبت و شاد باشد و ازمنفی گرایی دوری کند او باید خوش‌بین باشد و همیشه در حال تشویق دیگران و خوشحال کردن دیگران باشد. باید طوری رفتار کنید که دیگران جلب شما شوند. به‌هیچ‌ عنوان مسائل خصوصی خودتان را با خریداران بیمه و بیمه‌گذاران در میان نگذارید. باید با عمل نشان دهید که انگار کاری بجز کمک کردن به آن‌ها ندارید.

از هیچ‌کس و هیچ‌چیز تحت هیچ شرایطی انتقاد نکنید

نباید هیچ زمانی و در هیچ جایی از رقبای خود بد بگویید. خریداران بیمه در خیلی از مواقع سعی می‌کنند که از ترفند به رخ کشیدن رقبا استفاده کنند. شما باید به این مسئله واقف باشید و هر وقت اسم آن‌ها را شنیدید فقط لبخند بزنید و بگوید همکاران خوب ما هستند. هرگز اسم رقبا را در نزد خریداران بیمه بر زبان نیاورید. در این کار دو زیان را به خود می‌رسانید، اول آن‌که خریدار بیمه اگر از نام و شرکت رقیب شما خبری نداشته باشد، شما با این کار اطلاعات را به او داده‌اید و دوم آن‌که بعد از این، خریداران بیمه ترغیب می‌شوند که از این رقبایی که شما نام آن‌ها را برده‌اید هم اطلاعات دریافت کنند و آن‌ها را با شما مقایسه کنند. هر چقدر در ارتباط با خودتان، شرکت بیمه و فروش خود مثبت‌تر فکر کنید و صحبت کنید، خریداران بیمه احساس عزت نفس بیشتری برای برقراری رابطه با شما خواهند داشت.

هرفردی دوست دارد مورد پذیرش دیگران قرار گیرد

این مطلب به ضمیر ناخودآگاه برمی‌گردد. خریداران بیمه و بیمه‌گذاران هم دوست دارند وقت خود را با فروشنده‌ای بگذرانند که آن‌ها را همین‌طور که هستند، قبول داشته باشند. به زبان ساده‌تر، مرا برای آنچه هستم دوست داشته باشند نه برای آنچه می‌خواهند باشم. هرقدر که شما آن‌ها را دوست داشته باشید به همان میزان آن‌ها نیز شما را دوست می‌دارند. پس واقعاً خریداران بیمه و بیمه‌گذاران خود را دوست داشته باشید تا آن‌ها هم واقعاً شما را دوست داشته باشند.

اظهار نظر مثبت و تائید آن‌ها، نیاز ضمیر نیمه خودآگاه آن‌ها را برطرف می‌کند. وقتی به‌طور مداوم از زحمات و خریدهای بیمه‌ای آن‌ها تشکر و قدردانی کنید، ویژگی‌های آنان را مورد تقدیر و ستایش قرار دهید و در همه موارد آن‌ها را تائید کنید، مطمئن باشید جای شما در همه‌جا خواهد بود و همه آن‌ها به شما احترام خواهند گذاشت.

از خریداران بیمه و بیمه گذاران خود قدر دانی کنید

شما می‌توانید با بیان کلمه متشکرم، عزت نفس خود را بالا ببرید. شما باعث می‌شوید خریدار بیمه احساس اهمیت و باارزش بودن بکند. باید این عادت را در خود پرورش دهید که از خریداران بیمه، در همه احوال تشکر کنید. به‌خصوص اگر می‌خواهید که خریدهای بیمه‌ای خود را تکرار کنند، باید از آن‌ها تشکر کنید. می‌توانید از این به بعد این کار را انجام دهید و نتیجه آن را خودتان به‌وضوح ببینید. هرچند مطمئن هستم تاکنون هم این کار را انجام داده‌اید ولی برای نهادینه کردن این کار، هرگاه یک خریدار بیمه، یک بیمه‌نامه شخص ثالث یا بیمه‌های دیگر از شما می‌خرد و به بیمه‌گذار شما تبدیل می‌شود، با بیان جمله از خرید شما متشکرم، از او تشکر کنید. حتی می‌توانید این جمله را ضمن این‌که بیان می‌کنید، روی هر بیمه‌نامه در محل امضاء خودتان نیز درج کنید و یا این‌که بعد از خرید، به‌وسیله پیامک، پیام تشکری برای او ارسال کنید. زمانی که برای جلسه فروش به یک شرکت یا بیمه‌گذار حقوقی مراجعه می‌کنید، چه بتوانید بیمه بفروشید و چه نتوانید، یک کارت‌پستال حاوی پیام تشکر برای فرد ملاقات شونده ارسال کنید. هر زمان که از هر شخصی تشکر کنید عزت نفس خودتان را افزایش داده‌اید و تمایز خود را نسبت به سایر فروشنده‌های بیمه به رخ او کشیده‌اید.

از خریداران بیمه و بیمه‌گذاران خود ستایش و تمجید کنید

هرگاه به‌صورت واقعی از آن‌ها به خاطر موفقیت‌ها و خصوصیات‌شان ستایش و تمجید به‌عمل آورید، این کار باعث می‌شود که عزت نفس آن‌ها بالا رفته و آن‌ها احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. وقتی این تمجید و ستایش به‌صورت واقعی اتفاق بیفتد، خریداران و بیمه‌گذاران با دید مثبت به شما نگاه می‌کنند و احساس خوبی نسبت به شما خواهند داشت، برای این‌که شما باعث شده‌اید آن‌ها احساس خوبی بکنند.

با خریداران بیمه سازگار باشید

این ‌یکی از کارهاییست که باعث ایجاد ارتباط با آن‌ها می‌شود و به‌هیچ ‌عنوان با یک خریدار بیمه و بیمه‌گذار بحث نکنید. در زمانی که مشکل پیش می‌آید هر آن‌چه که او می‌گوید، سرخود را به‌طور مؤدبانه تکان دهید، لبخند بزنید، به‌صورت خوشایندی با صحبت‌های او موافقت کنید، باحوصله مشکل یا مسئله را برای ایشان توضیح دهید و آن را حل کنید. خریداران بیمه دوست دارند با فروشنده‌های بیمه سازگار کار کنند نه کسی که با آنان به بحث و جدل بپردازد. حتی وقتی یک خریدار بیمه یا بیمه‌گذار شما کاملاً در اشتباه است، دوست ندارد که شما به او بگویید که اشتباه می‌کند. قصد شما ایجاد رابطه است، باید برای رسیدن به یک رابطه خوب دندان روی جگر بگذارید و تحمل‌کنید.

توجه خودتان را متمرکز کنید

با این کار به گوش کردن نزدیک می‌شوید. باید به حرف‌های خریداران بیمه خود گوش دهید. به حرف‌های خریداران بیمه و بیمه‌گذاران گوش کنید. واقعاً این مطلب برای ایجاد رابطه فروش بهتر و بیشتر لازم است. بسیار مشاهده ‌شده است که فروشنده‌های بیمه به این مطلب توجه نکرده‌اند و فکر می‌کنند که آن‌ها باید حرف بزنند و خریداران بیمه سر تا پا گوش باشند، این ‌یک اشتباه بزرگ است. با گوش دادن به حرف‌های خریدار بیمه، به او احساس ارزشمند بودن و اهمیت دست می‌دهد. با گوش دادن به حرف‌های خریدار بیمه از استرس و شکی که نسبت به ایجاد هر رابطه جدید دارد، جلوگیری می‌کنید. شغل شما ایجاب می‌کند که یک متخصص رابطه و یا به عبارت بهتر متخصص روابط انسانی باشید.

نتیجه آن که با ایجاد ارتباط آدم شاد و مثبتی باشیم ؛ خریداران و بیمه گذاران بیمه را دوست داشته باشیم و آن ها را مورد تقدیر وستایش قرار دهیم، ازخرید آن ها قدردانی وآنان را مورد ستایش و تمجید قرار دهیم وتلاش کنیم که با آن ها سازگار باشیم و توجه خود را متمرکز آن ها نماییم. تا بتوانیم فروش های موفق بیمه ای داشته باشیم .

چگونه با استفاده از تلفن بیمه بفروشیم؟

هیچ موفقیتی اتفاقی نیست پس در این کار هم چیزی اتفاقی صورت نمی‌گیرد. چه فروشنده بیمه باسابقه‌ای باشیم و چه تازه‌کار باشیم قبل از اینکه بخواهیم شماره تماس یک بیمه‌گذار را بگیریم عوامل زیادی در موفقیتمان دخیل است. در ابتدا به امر بایدمشخص کنیم چه نوع بیمه‌ای را می‌خواهیم به ایشان بفروشیم؟ کاری که معمولاً آن را انجام نمی‌دهیم. شاید بگوییم من از کجا بدانم، من باید اول با ایشان صحبت کنم ببینم چه نوع بیمه‌ای را ندارد بعد من آن را به ایشان معرفی کنم و بفروشم نکته همین جاست این همان جزییات است که ما باید به آن توجه کنیم ابتدا به امر باید تحقیقات انجام بدهیم درباره هر چیز احتمالی مربوط به بیمه‌گذار یا شرکت ایشان که می‌خواهیم به آن تلفن کنیم چه بیمه‌های را این بیمه‌گذار دارد و چه بیمه‌های را ندارد؟ امکان دارد درباره محصول بیمه‌ای که می‌خواهیم به او بفروشیم چه سوا لاتی را از ما بپرسد و ما باید چه جواب‌های درباره این سؤالات به او بدهیم. هرگونه اطلاعاتی که لازم است را به راحتی می‌توانیم در ابتدا کسب کنیم و با یک آمادگی کامل اقدام به تماس با بیمه‌گذار یا شرکت ایشان بکنیم.
شاید این سؤال در ذهن ما به وجود بیاید که از کجا می‌توانیم این اطلاعات را کسب کنیم باید عرض کنم در دنیای امروز اینترنت با موتورهای جستجوگر خود کمک شایانی می‌تواند به ما بکند کافی است موضوع موردتحقیق خودمان را در یک موتور جستجو تایپ کنیم و کلیک کنیم اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار می‌گیرد.
اگر تماس با بیمه‌گذار که مدیر یک شرکت است بخواهد برقرار شود به وب‌سایت خود شرکت سر می‌زنیم و اطلاعات لازم را به دست می‌آوریم همچنین می‌توانیم قبل از تماس با خود مدیر با یکی از کارکنان شرکت یا قسمت‌های مختلف شرکت تماس بگیریم و خودمان را یک محقق درزمینهٔ کاری آن‌ها معرفی کنیم و اطلاعات لازم را به دست بیاوریم و همین طور که مکالمه را طولانی می‌کنیم اطلاعات جزئی‌تر راجع به مدیر موردنظر به دست می‌آوریم
امکان دارد این سؤال برای ما به وجود بیاید که چگونه اطلاعات جزئی‌تری راجع به مدیر به دست بیاوریم؟ یا به زبانی چگونه اطلاعاتی راجع به شخصیت و کردار و نحوه عملکرد آن مدیر به دست بیاوریم؟ باید عرض کنم: این کار بسیار ساده است ما با پرسیدن یک سؤال باز حقیقت‌یاب از فردی که در حال مکالمه با او هستیم که تحقیقات خود را کامل کنیم و با گوش دادن دقیق و یادداشت کردن می‌توانیم به جواب هر سؤالی که داشته باشیم برسیم. در اینجا یک نمونه از سؤال باز حقیقت‌یاب را برای شما می‌آورم شما می‌توانید با توجه به خلاقیت خود یا روند گفتگوی خود سؤالات باز حقیقت‌یاب و یا احساس یاب را در گفتگوی خود بپرسید.
سؤال: با توجه به حرفه شما یا صنعت شما حتماً باید مدیری سخت‌کوش و جدی و فعال داشته باشید این‌طور نیست؟ مسلماً در جواب این سؤال یا سؤالاتی از این قبیل فرد پاسخ دهند توضیحات تکمیلی ارائه خواهد کرد که شما از لابه‌لای توضیحات می‌توانید به جواب سؤالاتی که مدنظر شما بوده است برسید. نهایتاً اینکه برای تماس با شخص بیمه‌گذاری یا شرکتی که می‌خواهیم به او بیمه بفروشیم قبل از تماس اصلی یک تحقیقات کامل و یا تماس‌های تحقیقاتی از افرادی که با ایشان کار می‌کنند یا ایشان را می‌شناسند داشته باشیم و بعد از آن با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم اقدام به تماس با بیمه‌گذار یا مدیر تصمیم‌گیرنده در شرکت کنیم.
حال در نظر بگیرید ما بدون آمادگی و بدون اینکه خودمان بدانیم که قصد داریم چه بیمه‌ای بفروشیم و بدون اینکه تحقیقاتی انجام داده باشیم بخواهیم با بیمه‌گذار یا شرکتی تماس برقرار کنیم و بیمه به او بفروشیم چه اتفاقی می‌افتد یا بیمه‌گذار با سؤالات متعدد خود ما را و خودش را عصبی می‌کند و یا اینکه در ابتدای امر درخواست نرخ و شرایط از ما می‌کند یا به‌نوعی ما را دست به سر می‌کند و درخواست ارسال بروشور و دورنگار و از این قبیل موارد می‌کند بعد از یک مدت ما از این نوع تماس‌ها و فروش تلفنی خسته و بیزار می‌شویم و ادعا می‌کنیم که فروش تلفنی بیمه را نیز تجربه کرده‌ایم و جواب نمی‌دهد. غافل از اینکه ما بدون هیچ‌گونه پیش‌زمینه و آمادگی و اطلاعاتی اقدام به این کارکرده‌ایم و خواستار آن هم هستیم که در این کار موفق باشیم.

مطالعه را فراموش نکنید.

دوران مدرسه را که فراموش نکردید؟ یعنی اینکه درس‌های هرروز را همان روز مطالعه کنیم و آن‌ها را تلنبار نکنیم برای شب امتحان و طوری درس بخوانیم که هر زمان آمادگی برای امتحان دادن داشته باشیم. پس حالا هم باید این‌گونه باشد هر زمان که به دفتر کارمان رسیدیم وقتی را به مرور جدول برنامه کاری خود اختصاص بدهیم و بعد از آن‌ها تمام تماس‌های برقرارشده را به دقت مورد بازبینی و مطالعه قرار بدهیم و آن‌ها را موشکافانه بررسی کنیم نوشته‌های خود را برای تازه نگاه‌داشتن دانش خودمان مرور کنیم و اگر نقص یا کمبودی مشاهده می‌کنیم آن‌ها را تکمیل کنیم. بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های جدید هرروز صادر و به شرکت‌های بیمه و فروشنده‌های آن‌ها ابلاغ می‌شود ما باید از آن‌ها اطلاعات دقیق داشته باشیم. مدیران شرکت‌های بیمه سیاست‌های جدیدی برای فروش بیمه‌ها در نظر می‌گیرند ما باید از آن‌ها مطلع باشیم و سیاست‌ها و دستورات جدید را درروند فروش خود رعایت کنیم و پاسخگوی سؤالات و چالش‌های بیمه‌گذار در این رابطه باشیم. رقبا هرروز ترفندهای تازه‌ای به کار می‌برند تا بتوانند بازارهای ما را به دست بیاورند.

آیا باید سخت کارکنیم؟

فروش بیمه تلفنی موفق مستلزم آن است که ما دائماً در چنته خود بیمه‌گذار داشته باشیم پس دائماً باید دنبال بیمه‌گذار جدید برای خود بگردیم اگر هرروز کاری خود دست از این کار بکشیم باید بدانیم که برای آینده‌ای نه‌چندان دور دیگر درآمدی نخواهیم داشت غره به بیمه‌گذاران قدیمی خود نشویم آن‌ها هم سند نسپرده‌اند که تا ابد با ما کار کنند به محض اینکه شرایط مناسب‌تری برایشان فراهم گردد ما را ترک خواهند کرد. بیمه‌گذاران وفادار تا زمانی وفادار هستند که شرایط بهتر و مناسب‌تری برایشان فراهم نگردد.
نیاز نیست که سخت کار و تلاش کنیم بلکه باید هوشمندانه عمل کنیم برای همین منظور این مطالب را بیان می‌کنم تا روند کاری هوشمندانه‌تری برای خود در پیش بگیریم.
تماس‌های مشابه و تلفن‌های مشابه را در یک گروه قرار بدهیم برای مثال می‌خواهیم بیمه عمر بفروشیم و قصدمان آن است که با اشخاص تماس بگیریم در یک رده شغلی یا چند رده شغلی مشابه پس بهتر است تماس با این افراد را در یک گروه قرار بدهیم و گروه‌ها و رده‌های دیگر را از آنان جدا کنیم به زبان ساده تماس‌های خود را با توجه به محصول بیمه‌ای که می‌خواهیم بفروشیم گروه‌بندی کنیم.
شاید همیشه حوصله نداشته باشیم که تماس برقرار کنیم و یا اینکه نمی‌توانیم هشت ساعت بی‌وقفه این کار را بکنیم و یا بعد از یک مدت زمانی تماس برقرار کردن فکمان درد بگیرد پس بهتر است دقایقی بعد از هر ساعت تلفن کردن را به استراحت اختصاص بدهیم تا انرژی خود را در سطح بالایی نگه‌داریم. بهتر است چند حرکت کششی انجام بدهیم و سروصدای استخوان‌ها را دربیاوریم و چای یا نسکافه یا آب‌میوه ای میل کنیم و گلوی تازه کنیم و بعدازآن باانرژی بیشتر به کار خود بپردازیم.
البته نباید این گفته‌ها بهانه به دست ما بدهد که بعد از یک ساعت تماس گرفتن بگوییم دیگر حوصله ندارم و خسته شده‌ام یا امروز نمی‌کشم که این کار را انجام بدهم اگر به این بهانه‌ها دست از کار بکشیم باید عرض کنم که کم‌کم عادت می‌کنیم هرگز نمی‌توانیم یک فروشنده بیمه تلفنی موفقی باشیم.
باز عرض می‌کنم فرقی نمی‌کند که ما چندین سال است که فروشنده بیمه هستیم در حرفه فروش به خصوص فروش بیمه با پدیده بیزاری از فروش مواجه می‌شویم این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که ما از چشم‌اندازی که برای خودمان در نظر گرفته بودیم دور می‌شویم و یا اینکه فروش بیمه‌ها با تأخیر صورت می‌گیرد این امر باعث می‌شود ما تلفن کردن‌های خود را به تأخیر بیندازیم و یا اینکه کلاً تلفن کردن را فراموش کنیم. این وضعیت به طرق مختلف نمود پیدا می‌کند مانند آن‌که از تلفن کردن می‌ترسیم و یا اینکه از جواب رد شنیدن ناراحت می‌شویم و یا اینکه حوصله نداریم. بهترین کار برای درمان این پدیده آن است که ما از مواردی که باعث بیزاری تلفن کردن می‌شود شناخت کاملی به دست بیاوریم. یا عبارت ساده‌تر اگر ما هرروزه روال عادی تلفن کردن را دنبال کنیم می‌توانیم اوضاع و شرایط را با روشی بهتر و سالم‌تر کنترل کنیم.

استفاده بهینه از زمان

همیشه با این مقوله و معضل مواجه خواهیم شد و آن هم اتلاف وقت است که بنا بر دلایل مختلف گریبان گیر ما می‌شود اتلاف وقت موضوع مهمی است که آن را باید جدی بگیریم اگر متوجه بشویم که چه افراد و چه کارهای باعث اتلاف وقت ما می‌شود کنترل کردن آن‌ها کار ساده‌ای خواهد بود؛ اما دو مورد زیر بسیار بااهمیت است که بد نیست به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

مورد اول: امور غیرضروری با بازده کم

معمولاً ما فروشنده‌های بیمه با پرداختن به مسائل جزئی یا تماس‌های دفتری و یا تماس‌های غیرضروری فرصت ارزشمند خود را برای فروش بیمه و کسب درآمد هنگفت از دست می‌دهیم و یا اینکه برای فروش یک محصول بیمه‌ای با سود پایین دقایق و ساعات زیادی را صرف می‌کنیم و یا اینکه اجازه می‌دهیم بیمه‌گذارانی که معمولاً همکاران می‌توانند کار آنان را انجام بدهند وقت گران‌بهای ما را بگیرند.

مورد دوم: استراحت‌های طولانی مدت

ما زمانی را برای استراحت بعد از هر یک ساعت تماس برای خود در نظر گرفته‌ایم معمولاً سه تا پنج دقیقه ولیکن گاها اتفاق می‌افتد که این استراحت را به بیش از پنج دقیقه و حتی تا ده دقیقه ادامه می‌دهیم در طول روز اگر این دقایق اضافه را جمع کنیم متوجه می‌شویم که چه میزان وقت خود را هدر داده‌ایم در عوض اینکه اجازه بدهیم سارقان زمان اجازه پیدا کنند زمانمان را سرقت کنند تمرکزمان را بر روی فعالیت تماس با بیمه‌گذاران ارزشمند متمرکز کنیم و آن‌ها را در رأس اولویت کاری خود قرار بدهیم.

چه باید بکنیم؟

فقط باید تلفن کنیم. زمان آن رسیده که گوشی را برداریم و با بیمه‌گذاران بالقوه تماس بگیریم و از آن‌ها درخواست کنیم که امور بیمه‌ای خود را به ما بسپارند. شاید الآن پیش خود فکر کنیم که همین الآن که گوشی را برمی‌دارم و از یک بیمه‌گذار بالقوه درخواست می‌کنم که کارهای خود را به من بسپارد یک جواب نه یا چند تا ایراد می‌شنوم و مجبور می‌شوم دست از پا درازتر گوشی را بگذارم.
شاید این‌گونه باشد ولیکن بیاید بررسی کنیم اگر گوشی را برنداریم و تماس نگیریم انتظار داریم که مدیران شرکت‌ها و بیمه‌گذاران بالقوه ارزشمند از آن‌سوی شهر به دفتر ما بیایند و یا اینکه آن‌ها با ما تماس بگیرند و درخواست کنند که کارهای بیمه‌ای آن‌ها را انجام بدهیم این یک رؤیا زیباست یا اینکه کلاً خیال باطلی است. معمولاً این اتفاق نمی‌افتد تا ما درخواست نکنیم هیچ بیمه‌گذاری به سمت ما نخواهد آمد. حتی اگر از طریق ارتباطمان هم بخواهیم بیمه‌ای بفروش برسانیم باز باید تماس برقرار کنیم.
برگردیم سر اصل موضوع که امکان دارد با جواب نه و یا ایرادات روبرو شویم. این نتیجه‌ای که همین الآن متصور شدیم تا حد زیادی بستگی به کاری دارد که ما درروند شروع برقراری تماس و درخواست فروش بیمه انجام می‌دهیم. می‌پرسید چگونه؟ در سطرهای بعدی آن‌ها را توضیح خواهم داد.

تصمیم‌گیرنده اصلی

بادی‌گاردها افرادی هستند که از افراد مهم محافظت می‌کنند در شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز معمولاً روسای دفتر و منشی‌ها حکم همان بادی‌گاردها رادارند که مسئول حفاظت از روسای خود می‌باشند همان روسای که تصمیم‌گیرنده اصلی هستند ما باید از این افراد عبور کنیم تا به تصمیم‌گیرنده اصلی برسیم. خود ما هم در دفاترمان معمولاً به همکاران توصیه می‌کنیم سعی کنید تلفن‌های غیرضروری را به ما وصل نکنند. به‌نوعی خودمان هم این بادی‌گاردها را در دفترداریم. پس این اتفاق طبیعی است.

حال چگونه از این بادی‌گاردها عبور کنیم؟

اگر تلفن مستقیم تصمیم‌گیرنده اصلی راداریم در ساعاتی که امکان دارد بادی‌گاردها سرکار نباشند با آن‌ها تماس بگیریم معمولاً تصمیم‌گیرنده‌های اصلی صبح‌ها زودتر از بادی‌گاردها به سرکار می‌آیند و عصرها نیز دیرتر از سرکار می‌روند.
اگر شماره مستقیم تصمیم‌گیرنده را نداریم شماره شرکت را بگیریم و خودمان را یک تأمین‌کننده مایحتاج یا مواد اولیه آن شرکت یا مدیر یکی از شرکت‌های رقیب آن‌ها معرفی کنیم و یا اینکه بگوییم شماره مستقیم را فراموش کرده‌ایم و شماره مستقیم تصمیم‌گیرنده اصلی را به دست بیاوریم. دراین‌باره زیاد توضیح نمی‌دهم به قولی چون همه ما ایرانی هستیم و برای رسیدن به مقصودمان راه‌های بی‌شماری را بلدیم که گاهی به عقل جن هم نمی‌رسد پس این قسمت برمی‌گردد به توانایی و زرنگی شما که مطمئن هستم از پس آن برمی‌آیید.
گاهی شماره داخلی معاون یا مدیران دیگر راداریم معمولاً یک شماره بالا یا پایین می‌تواند شماره تصمیم‌گیرنده اصلی یا مدیرعامل باشد که می‌توانید آن را امتحان کنید.

چند ثانیه برای فروش بیمه فرصت دارید؟

باید عرض کنم بین پنج‌تا هفت ثانیه اول مکالمه ما مشخص می‌سازد که مکالمه ما منجر به فروش بیمه می‌شود یا خیر پس با تمرین زیاد باید به این درجه برسیم که یک مکالمه قدرتمند داشته باشیم و در مسیر مکالمه هم بمانیم. ناراحت نباشید با تمرین کردن و ممارست در این کار در مدت کوتاهی به این توانایی دست پیدا خواهیم کرد. مهم آن است که به تلفن کردن خود ادامه بدهیم.
یک شروع موفق بر مبنای عناصر کلیدی بنا می‌شود ما نباید از لغات منفی مثل ببخشید که مزاحم شدم یا معذرت می‌خواهم که وقت شما را گرفتم یا عذرخواهی، دردسر و… استفاده کنیم بلکه باید یک سلام و احوال‌پرسی کوتاه گرمی داشته باشیم و مقتدرانه و باقدرت، کلام خود را شروع کنیم.
بهتر است در ابتدا یک سؤال بپرسیم چون بهترین راه برای فروش بیمه سؤال پرسیدن است. فروشنده‌های بیمه موفق عقیده دارند که برای فروش بیمه با سؤال کردن شروع کنید برای اینکه پاسخ‌های که بیمه‌گذاران به سؤال ما می‌دهند چراغ راه شما خواهد شد. سؤال کردن این اجازه را به ما خواهد داد که پرسش‌های بعدی و بعدی خود را مطرح کنیم و به پاسخ‌های موردنظر خود یا توافقات موردنظر خود برسیم. یادمان باشد که بدون پشت سر گذاشتن یک روند پرسشی ما نمی‌توانیم به خواسته‌ها و توقعات و انگیزه‌ها و سایر اطلاعات موردنیاز درباره بیمه‌گذار پی ببریم.
با توجه به مطالب بالا باید یادمان باشد که در حین صحبت کردن بیمه‌گذار ساکت باشیم و فقط گوش بدهیم و یادداشت‌برداری کنیم و گاهی مواقع با یک کلمه گفته‌های ایشان را تأیید کنیم و بعدازآن بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردیم گفتگوی خود را ادامه بدهیم و سؤالات بعدی را بپرسیم. یادمان باشد اگر می‌خواهیم موفق شویم باید شنونده خوبی باشیم نه اینکه گوینده خوبی باشیم.

مثل وکلا رفتار کنیم.

تا حال شده است یک فیلم از برگزاری یک دادگاه را ببینید اگر ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنم حتماً ببینید وکلا جزییات را دنبال می‌کنند و بعد هرگونه حرکت از سوی معترضان را برای شگفت‌زده کردن شاهدان پیش‌بینی می‌کنند پس اگر می‌خواهیم فروش بیمه موفقی داشته باشیم باید مثل وکلا رفتار کنیم اگر بیمه خود را خوب معرفی کنیم در مسیر موفقیت برای فروش بیمه قرار می‌گیریم.

فروش بیمه را تمام کنید.

به شرط اینکه ما در سرتاسر روند فروش بیمه مؤثر عمل کرده باشیم بستن قرارداد طبیعی خواهد بود و ما موفق شده‌ایم که بیمه‌ای را بفروش برسانیم. باید بدانیم بستن قرارداد و مانع‌تراشی در انتهای معامله هم یکسری آمادگی‌ها را نیاز دارد تا وقتی به این قسمت از فروش رسیدیم نباید فکر کنیم همه چیز تمام است و ناگهان اتفاقی رخ بدهد که فروش را از دست بدهیم.
اصلاً وجود موانع و اعتراض‌ها نمک فروش است و جز جدایی‌ناپذیر فروش می‌باشند ما نباید آمادگی خود را از دست بدهیم یا در قبال سؤالات و اعتراضات بیشتر عصبی شویم بلکه بالعکس با شنیدن اعتراضات و موانع خوشحال شویم چون این‌ها علائمی هستند که نشان می‌دهند بیمه‌گذار خواستار بیمه است فقط می‌خواهد در ارتباط با خرید بیمه از طرف ما قانع شود و دلایلی برای خرید بیمه برای دیگران داشته باشد. او فقط می‌خواهد متقاعد شود که خرید این بیمه به نفع اوست همین و بس پس بهتر است که ما هم کمک کنیم تا ایشان زودتر قانع گردد.

انگیزه خود را از دست ندهیم.

انگیزه داشتن برای پیشرفت و موفقیت ما عامل حیاتی و ضروری است. انگیزه از درون ما ناشی می‌شود ولیکن باید از محیط بیرون آن را تغذیه کنیم. برای این کار با درک ارزش‌ها و اهداف خود شروع می‌کنیم. یادمان باشد که داشتن انگیزه مثل دوش گرفتن در هرروز صبح است آیا می‌توانیم بدون دوش گرفتن تر و تمیز بمانیم پس برای اینکه باانگیزه نیز باقی بمانیم باید هرروز ارزش‌ها و اهداف خود را مدنظر قرار بدهیم و برای رسیدن به آن‌ها به خود انگیزه بدهیم و تلاش کنیم.

منبع:

وب سایت عصر ایران

وب سایت ویرگول

وب سایت پاسارگاد24

bishtarazyek.com

bimehforoosh.com

وب سایت دناکو

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات وب سایت