بیا یه فردای بهتر بسازیم !
  
  

ایده های موفقیت از فیلم های سینمایی

ایده های موفقیت از فیلم های سینمایی: از فیلم های سینمایی می توان درس زندگی ، درس موفقیت ، درس بازار و درس انسان شناسی آموخت. در این مقاله به بررسی چندتا از این ایده های موفقیت می پردازیم. مقاله های بیشتر را در بخش آموزش های وب سایت دلیران دنا مطالعه بفرمایید.

ایده های موفقیت از فیلم های سینمایی

 

 

 

1) “یک ایده کاملاً اصیل پیدا کنید. این تنها راهی است که من می‌توانم خودم را متمایز کنم. این تنها راهی است که می‌توانم اهمیت پیدا کنم.”

 

جان نش در یک ذهن زیبا

اگر می‌خواهیم کاروکسبی داشته باشیم باید کاری کنیم که قبلاً کسی آن را انجام نداده است. اگر دنبال حل کردن نیاز واقعی افراد باشیم، خودمان را از رقبا متمایز خواهیم کرد.

 

2) “انجام بده یا انجام نده. سعی خودم را می‌کنم، معنایی ندارد.”

 

یادو در فیلم امپراتوری ضربه می‌زند

سعی کردن به تنهایی دردی را دوا نمی‌کند. سعی کردن زمانی باارزش است که نتیجه‌ای داشته باشد حتی اگر آن نتیجه، نتیجه‌ی دلخواه، نباشد. چشم‌اندازها تا زمانی که اجرا نشوند، ارزشی ندارند.

 

3) “به من نگو نمی‌توانی آن کار را انجام دهی. به من نگو آن کار انجام نمی‌شود.”

 

هاروارد هینور در هوانورد

در مسیر کاروکسب خود بارها با افرادی مواجه می‌شویم که “نه” گفتن ورد زبان‌شان است. این افراد، از قاطعیت و استقامت لازم برخوردار نیستند. اگر به این دسته از افراد آسان بگیریم، نه گفتن به فرهنگی در سازمان ما تبدیل خواهد شد.

 

4) “آن فردی که صدایش از همه بلندتر است، ضعیف‌ترین فرد در اتاق است.”

 

فرانک لوکاس در گانگستر امریکایی

تئوری‌ها تا زمانی که جای عمل به خود نگرفته‌اند، تنها برای بحث‌هایی که هدف‌شان گذراندن وقت است، مفید هستند. معمولاً افرادی که در سازمان‌ها بیشتر از همه صحبت می‌کنند و دوست دارند بقیه به حرف‌های‌شان گوش کنند، افرادی هستند که کمترین ارزش را برای سازمان ایجاد می‌کنند.

 

5) “تنها به شنا کردن ادامه بده.”

 

دُری در جستجوی نمو

اداره‌ی یک کاروکسب یعنی تجربه کردن روزهای خوب و روزهای بد. بعضی روزها فقط باید به سمت جلو شنا کنیم. حتی اگر برخلاف جریان آب شنا می‌کنیم و این احساس را داریم که پیشرفتی حاصل نمی‌شود، اما در حقیقت در حال نزدیک‌تر شدن به مقصد نهایی‌مان هستیم.

 

6) “کلید موفقیت در این کاروکسب ارتباطات شخصی است.”

 

دیکی فاکس در جری مک گوایر

از مشتریان گرفته تا شرکا و کارمندان، در خیلی از مواقع موفقیت به یک عامل برمی‌گردد: ارتباطات. البته منظور از ارتباطات، ارتباطات نامشروع و غیرقانونی نیست. بلکه بهره‌گیری از مشاوره افرادی است که می‌توانند در مواقع لزوم به کمک ما بیایند.

 

7) “حرکت نکن تا وقتی آن را ببینی.”

 

بروس پاندولفینی در درجستجوی بابی فیشر

صبر کردن همیشه کار آسانی نیست. برخی از مواقع باید استراتژی هجومی داشت و با مشاهده اولین نشانه‌های یک فرصت خود به سمت آن هجوم برد. اما در برخی از موارد نیز باید صبر و شکیبایی به خرج داد تا پس از آنکه به قطعیت رسیدیم، دست به اقدامی بزنیم.

 

روشهای نوین بازاریابی ، فروش و تبلیغات در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا آموزش داده شده است. شما می توانید از بخش دوره های آموزشی آنلاین رایگان در زمینه های بازاریابی و فروش ، تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، ارز دیجیتال ، سرمایه گذاری و مدیریت شرکت نمایید. همچنین می توانید در کلاس های حضوری و حرفه ای ما در زمینه های فروش و بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت نمایید.

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از بخش سفارش ایده های ما را برای توسعه کسب و کارتان بشنوید و یا برای سفارش خدمات تحقیقات بازاریابی و و فروش یا خدمات تحقیق و توسعه محصولات جدید اقدام نمایید.

 

منابع :

وب سایت پرویز درگی

واحد آموزش فروش و بازاریابی توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر تلگرام دلیران دنا

دلیران دنا

دلیران دنا

ثبت نام در خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا لطفا ایمیل خود را در زیر وارد نمایید. برای عضویت نهایی باید از ایمیل خود روی لینک تایید کلیک نمایید.

خبرنامه دلیران

 

آخرین مقالات