بیا یه فردای بهتر بسازیم !
  
  

فروش تضمینی

مشاوره سرمایه گذاری

خلاقیت و نوآوری

روش های افزایش خلاقیت و نوآوری در کسب و کار کدامند ؟ چگونه می توان خلاقیت در کسب و کار را افزایش داد ؟ برنامه ریزی چه کمکی به فرآیند نوآوری می کند ؟ نقش مهم مشاور نوآوری در دنیای کسب‌و‌کار چیست ؟ راه های غلبه بر موانع خلاقیت کدامند ؟ چرا بسیاری از تلاش‌های نوآوری شکست می‌خورند ؟ مدیران سازمان های ایرانی برای توسعه نوآوری چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

خلاقیت و نوآوری

نقش خلاقیت در عملکرد شرکت‌ها

خلاقیت چه نقشی در عملکرد شرکت ها دارد ؟ بهترین روش ایجاد محیط‌های کاری خلاق توسط رهبران کسب‌وکارها کدام است ؟ ضرورت خلاقیت در موفقیت کسب وکار چیست ؟ چگونه می توان فرهنگ تفکر خلاقانه را در شرکت ها ایجاد کرد ؟ برای ایجاد فرهنگ خلاقیت در تیم چه اقداماتی باید انجام داد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (نقش خلاقیت در عملکرد شرکت ها) مورد بررسی قرار می گیرد.

روش های افزایش خلاقیت و نوآوری در کسب و کار

روش های افزایش خلاقیت و نوآوری در کسب و کار کدامند ؟ چگونه می توانید با استفاده از روش های مطرح شده در این مقاله به افزایش خلاقیت و نوآوری در کسب و کار کمک نمایید. در بخش آموزش خلاقیت و نوآوری وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا می توانید مقالات کامل در این زمینه را بخوانید. در ادامه روش های افزایش خلاقیت و نوآوری در کسب و کار را مطالعه نمایید.

نوآوری مستمر و افزایش خلاقیت تا ابد

نوآوری مستمر در کسب و کار چگونه امکان دارد ؟ چگونه می توان دائما با به کارگیری خلاقیت در محیط کار ،خدمات و محصولات جدیدی ارائه کرد که تا ابد شرکت را در بخش نوآوری تامین کند. در بخش آموزش خلاقیت و ن<آوری وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا می توانید بیشتر در این زمینه مطالعه نمایید. در این مقاله نوآوری مستمر و افزایش خلاقیت تا ابد را بخوانید.

افزایش خلاقیت کسب و کار ، نوآوری سازمانی

آیا می دانید چگونه می توان خلاقیت کسب و کار را افزایش داد ؟ آیا از مزایای خلاقیت کسب و کار و نوآوری سازمانی اطلاع دارید ؟ می دانید چگونه می توان خلافیت را در کسب و کار افزایش داد ؟ خواندن این مقاله به شما توصیه می شود.  مقالات بیشتر نوآوری سازمانی در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) برای شما فراهم شده است.

آیا نوآوری قابل سنجش است ؟

آیا نوآوری قابل برنامه ریزی و سنجش است ؟ سنجه‌های قابل اندازه‌گیری فرآیند نوآوری کدامند ؟ شاخص‌های سنجش ورودی‌های فرآیند نوآوری چه هستند ؟ شاخص های سنجش خروجی نوآوری کدامند ؟برنامه ریزی چه کمکی به فرآیند نوآوری می کند ؟ چرا مدیران تمایلی به نوآوری ندارند ؟ چرا شرکت های ایرانی نوآوری نمی کنند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

سوال پرسیدن؛ لازمه خلاقیت فردی و نوآوری سازمانی

چه راهکارهایی برای تقویت مهارت سوال پرسیدن وجود دارد ؟ روش های افزایش خلاقیت و نوآوری در کسب و کار کدامند ؟ سوال پرسیدن در حوزه فروش چه اهمیتی دارد ؟ کارشناسان فروش موفق سوالات خود را چگونه می پرسند ؟ چه اطلاعاتی را در سازمان باید پنهان کنیم ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

افزایش همزمان خلاقیت و بهره‌وری با رعایت ۵ نکته

آیا افزایش همزمان خلاقیت و بهره‌وری ممکن است ؟ افزایش همزمان خلاقیت و بهره‌وری با رعایت ۵ نکته به چه طریق امکان پذیر است ؟ با چه روش هایی می توان خلاقیت و بهره وری را بالا برد ؟ برای داشتن تفکر خلاقانه چه اصولی را باید رعایت کرد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به این موضوع پرداخته می شود.

برنامه‌ر‌یزی برای موفقیت با سنجش نوآوری

آیا ارزش نوآوری قابل‌اندازه‌گیری است ؟ آیا برنامه‌ر‌یزی برای موفقیت با سنجش نوآوری ممکن است ؟ روش های سنجش نوآوری کدامند ؟ چرا سنجش نوآوری دارای اهمیت است ؟ اندازه گیری قابلیت نوآوری و نتایج نوآوری چگونه ممکن است ؟ این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

بازنگری در استراتژی‌های نوآوری برای عصر دیجیتال

ضرورت بازنگری در استراتژی‌های نوآوری برای عصر دیجیتال چیست ؟ تکنولوژی دیجیتال چگونه استراتژی نوآوری را متحول می‌کند ؟ مدیران برای تغییر در استراتژی دیجیتال خود چه اقداماتی باید انجام دهند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

توصیه هایی در توسعه نوآوری برای مدیران ایرانی

چه توصیه هایی در توسعه نوآوری برای مدیران ایرانی وجود دارد ؟ مدیران سازمان های ایرانی برای توسعه نوآوری چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهند ؟ مدیران سازمان های ایرانی چگونه باید کارکنان خود را به نوآوری تشویق کنند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به این موضوع پرداخته می شود.

تاثیر ناامنی اقتصادی بر نوآوری کارکنان

تاثیر ناامنی اقتصادی بر نوآوری کارکنان به چه میزان است ؟ ناامنی اقتصادی چگونه بر نوآوری کارکنان اثرگذار است ؟ چه ارتباطی بین معیشت و اختراعات ارزشمند وجود دارد ؟ چه اقدامات پیشگیرانه ای در این زمینه می توان انجام داد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

نقش مهم مشاور نوآوری در دنیای کسب‌و‌کار

نقش مهم مشاور نوآوری در دنیای کسب‌و‌کار چیست ؟ ارزش یک مشاور نوآوری در چیست ؟ مشاوران نوآوری چه نقشی در توسعه ایده ها دارند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

چالش جست‌وجو برای نوآوری

چالش های جست‌وجو برای نوآوری کدامند ؟ چرا بسیاری از تلاش‌های نوآوری شکست می‌خورند ؟ چگونه نوآوری را به سوی موفقیت هدایت کنیم ؟ مدیران ارشد شرکت هایی که همواره به دنبال ایجاد امواج جدید و رشد اخلالگر هستند چه وظایفی دارند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

آیا نوآوری فقط مختص زمان فراغت است؟

آیا نوآوری فقط مختص زمان فراغت است ؟ چرا شرکت‌های ایرانی نوآوری نمی‌کنند؟ فلسفه نوآوری چیست ؟ اهمیت کسب وکار جدید و نوآورانه در چیست ؟ مدل کسب‌وکار سنتی و قدیمی چه پیامدهایی برای شرکت های ایرانی به همراه دارند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به بررسی این موضوع پرداخته می شود.

ما کجا و نوآوری کجا؟!

چرا شرکت‌های ایرانی نوآوری نمی‌کنند ؟ موانع نوآوری در شرکت های ایرانی چیست ؟ چرا از نگاه مدیران ایرانی نوآوری مسئله ای دست نیافتنی است ؟  آیا نوآوری حتما باید به یک تغییر بزگ منجر شود ؟ آیا نوآوری فقط به اختراعات بزگ محدود می شود ؟ مفهوم واقعی نوآوری چیست ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (ما کجا و نوآوری کجا؟!) این موضوع بررسی می شود.

اهمیت نوآوری پیشگویانه

اهمیت نوآوری پیشگویانه در شرکت ها چیست ؟ رهبران سازمانی چگونه می‌توانند این استراتژی را به‌طور موثری دنبال کنند ؟ چرا نوآوری پیشگیرانه چالشی برای شرکت‌های پیشکسوت است ؟ اهمیت سرمایه‌گذاری کافی در نوآوری قبل از شکست برای شرکت ها چیست ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به این موضوع پرداخته می شود.

تقویت رویاپردازی کارکنان؛ افزایش نوآوری شرکت ها

چگونه تقویت رویاپردازی کارکنان به افزایش نوآوری شرکت ها منجر می شود ؟ چرا پرورش رویاپردازی در شرکت‌های ایرانی به یک چالش بزرگ تبدیل شده است ؟ آموزش و پرورش چه فرصت هایی برای تربیت دانش آموزانی خلاق و نوآور دارد ؟ پرورش رویاپردازی کارکنان چه اهمیتی برای شرکت ها دارد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به این موضوع پرداخته می شود.

مدیریت در عصر نوآوری‌های اخلال‌گر

مدیریت در عصر نوآوری‌های اخلال‌گر با چه چالش هایی همراه است ؟ مدیران برای رهبری تیم ها و مشاغل در عصر نوآوری های مخرب چه اصولی را باید مدنظر قرار دهند ؟ چه روش هایی برای تقویت مهارت مدیران در عصر دیجیتال وجود دارد ؟ چهار مورد از دشواری های مدیران چه هستند ؟ رمز موفقیت مدیران در عصر نوآوری های اخلال گر چیست ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به این موضوع پرداخته می شود.

نوآوری در محتوا قابل کپی‌برداری نیست

چرا نوآوری در محتوا قابل کپی‌برداری نیست ؟ چرا نوآوری در محتوا مقدم بر نوآوری در فرم است ؟ چرا شرکت های ایرانی فقط به نوآوری در فرم بسنده کرده اند ؟ موانع نوآوری در شرکت های ایرانی چیست ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

زنگارزدایی از آینه نوآوری

لازمه زنگارزدایی از آینه نوآوری در شرکت های ایرانی چیست ؟ موانع نوآوری در شرکت های ایرانی کدامند ؟ ذهنیت نادقیق چگونه مانع نوآوری در شرکت های ایرانی است ؟ برای نوآور شدن باید چه کار جدیدی انجام دهیم ؟ کدام کارهای ما مانع نوآوری است ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

راه های غلبه بر موانع خلاقیت

راه های غلبه بر موانع خلاقیت کدامند ؟ چگونه می توان موانع خلاقیت را از سر راه برداشت ؟ مهم‌ترین مساله برای ایجاد خلاقیت در شرکت، افراد هستند یا ایده‌ها ؟ مهم‌ترین عوامل برای کاهش خلاقیت و به بیان دیگر جلوگیری از رشد خلاقیت چه هستند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

اهمیت نوآوری در شرایط بحران

آیا نوآوری در شرایط بحران ممکن است ؟ اهمیت نوآوری در شرایط بحران چیست ؟ نوآوری در بحران چگونه سبب کشف فرصت‌های بزرگ و پایدار درآمدزایی در حوزه‌های جدید و ناشناخته می شود ؟ چه روش هایی برای کشف فرصت های مناسب برای نوآوری وجود دارد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

آیا نوآوری، همیشه رمز موفقیت است؟

آیا نوآوری، همیشه رمز موفقیت است ؟ در فروش محصولات، اهمیت برند بیشتر است یا فناوری های مورد استفاده ؟ چرا سامسونگ با نوآوری های بیشتر، فروش بسیار کمتری نسبت به اپل داشت ؟ چگونه می‌توان بدون آنکه در بازار پویایی مانند گوشی‌های هوشمند، در فناوری‌های مختلف از رقیب خود شکست خورد و همچنان تمام مزایا و منافع بازار را به دست آورد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی میشود.

آیا نوآوری معادل تحقیق و توسعه است؟

آیا نوآوری معادل تحقیق و توسعه است؟چرا بعضی از شرکت ها نوآوری را هم وزن تحقیق و توسعه می دانند ؟ نوآوری چه تفاوتی با تحقیق و توسعه دارد ؟ واحد تحقیق‌وتوسعه چه مسئولیتی سازمان دارد ؟ در محدود دانستن نوآوری به تحقیق‌وتوسعه چه پیامدهایی برای سازمان ها دارد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به این موضوع پرداخته می شود.

باور به ضرورت نوآوری در شرکت های ایرانی

باور به ضرورت نوآوری در شرکت های ایرانی به چه معنا است ؟ چرا شرکت های ایرانی نوآوری نمی کنند ؟ آیا باور به ضرورت نوآوری ندارند ؟ چرا نوآوری در میان اولویت‌های اصلی و فعالیت‌های کلیدی شرکت های ایرانی جایی ندارد ؟ نبود نوآوری چه پیامدهایی برای محصولات و خدمات و فرآیندهای کاری شرکت دارد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

مدیریت مالکیت فکری و اهمیت آن در نوآوری شرکت ها

مدیریت مالک فکری به چه مفهومی است ؟  مدیریت مالکیت فکری چه اهمیتی درنوآوری شرکت ها دارد ؟ آیا وجود قوانین مناسب و دارای ضمانت اجرای کافی به تنهایی ضامن حفظ و بیشینه‌سازی حقوق شرکت‌های نوآور می باشد ؟ چه موانعی برای نوآوری در شرکت های ایرانی وجود دارد ؟ شرکت‌های نوآور چگونه باید از ظرفیت‌های قانونی موجود در کشور آگاهی پیدا کنند ؟ مدیریت مالکیت فکری چگونه برای شرکت ها ارزش آفرینی می کند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به این موضوع پرداخته می شود.

انگیزه و اشتیاق درونی؛ رمز موفقیت در نوآوری

انگیزه و اشتیاق درونی چگونه رمز موفقیت در نوآوری است ؟ اهمیت کشش درونی کارکنان به نوآوری در چیست ؟ چرا مهم ترین عامل نوآوری را در تمایل و کشش درونی کارکنان به نوآوری می دانند ؟ انگیزه و عشق برای نوآوری و بهبود از کجا ریشه می‌گیرد و چگونه می‌توان آن را در کارکنان ایجاد کرد؟ شرکت ها برای ایجاد انگیزه به نوآوری در کارکنان چه اقداماتی باید انجام دهند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به این موضوع پرداخته می شود.

موفقیت در نوآوری بدون صرف هزینه بیشتر

آیا موفقیت در نوآوری بدون صرف هزینه بیشتر ممکن است ؟ ظرفیت نوآوری به چه معناست ؟ آیا ظرفیت نوآوری به تنهایی برای ایجاد ارزش جدید، قابل‌توجه و پایدار برای مشتریان کافی است ؟ چرا سازمان‌ها باید هزینه کمتری برای ایجاد ظرفیت برای نوآوری صرف کنند ؟ شرکت ها برای موفقیت در ابتکارات نوآوری چه اقداماتی باید انجام دهند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

رویکرد مدیران، مانع نوآوری در شرکت های ایرانی

چرا شرکت های ایرانی نوآوری نمی کنند ؟ موانع نوآوری در شرکت های ایرانی کدامند ؟ رویکرد مدیران چگونه مانع نوآوری در شرکت های ایرانی می شود ؟ آیا رویکرد مدیران ایرانی آینده نگرانه نیست ؟ آیا برای تکنولوژی های جدید آمادگی و پذیرش دارند ؟ مدیران شرکت های ایرانی چه رفتارهای ناصحیح مدیریتی دارند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

اهمیت مشارکت همه بخش ها در نوآوری سازمان

موانع نوآوری در سازمان های ایران کدامند ؟ اهمیت مشارکت همه بخش ها در نوآوری سازمان چیست ؟ فراگیر کردن فعالیت‌های نوآوری در کل شرکت چگونه ممکن است ؟ فراگیر کردن نوآوری در سازمان چه مزایایی به همراه دارد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

آیا نوآوری محدود به اختراعات انقلابی است؟

آیا نوآوری فقط از نوع انقلابی است ؟ چرا شرکت های ایرانی نوآوری را به نوآوری های انقلابی محدود می دانند ؟ نقش نوآوری های کوچک و تدریجی در پیشرفت شرکت ها چیست ؟ چرا شرکت هایی که پایبند نوآوری های تدریجی هستند زمینه رشد بیشتری دارند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (آیا نوآوری محدود به اختراعات انقلابی است؟) مورد بررسی قرار می گیرد.

نوآوری به هر قیمت ممکن؟

آیا شرکت ها باید به هر قیمت ممکن نوآوری کنند ؟ نوآوری به هر قیمت ممکن چه پیامد هایی برای سازمان ها به همراه دارد ؟ چرا هیچ کدام از چارچوب های ارزش سنتی و پیشین از قدرت پیش بینی کافی برای موفقیت شرکت هایی که از نوآوری های خیلی جدید استفاده می کنند برخوردار نیستند ؟  شبکه های ارزش چه کاربردی برای نوآوری شرکت ها دارند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.

نوآوری محدود به یک حوزه ویژه نیست

آیا شرکت ها باید یک برنامه و فرآیند مشخصی برای نوآوری داشته باشند ؟ آیا نوآوری باید در حوزه مخصوص به خودش صورت گیرد ؟ آیا نوآوری فقط باید در حوزه تخصص فنی یک سازمان صورت بگیرد ؟ نوآوری موفق در یک شرکت دارای چه ویژگی هایی است ؟ آیا در یک نوآوری موفق ارکان های دیگر هم نقش دارند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

آیا شرط نوآوری، تازگی جهانی است ؟

نوآوری چه مفهومی دارد ؟ آیا شرط نوآوری تازگی جهانی است ؟ چرا شرکت های ایرانی نوآوری نمی کنند ؟ چرا همیشه مفهوم نوآوری با اختراع اشتباه گرفته می شود ؟ مداومت بر نوآوری های قبلا آزموده شده چه نتایجی برای شرکت ها به همراه دارد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

ماجراجویی در مسیر خلاقیت

روش های پیشتازی در خلاقیت کدامند ؟ ماجراجویی در مسیر خلاقیت چه الزاماتی دارد ؟ رویکردهای مناسب برای ایجاد محیط کاری خلاقانه کدامند ؟ مدیران چگونه می توانند شرایط را برای پرورش خلاقیت کارکنان در محیط کار فراهم کنند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

نقش خلاقیت در عملکرد شرکت‌ها

خلاقیت چه نقشی در عملکرد شرکت ها دارد ؟ بهترین روش ایجاد محیط‌های کاری خلاق توسط رهبران کسب‌وکارها کدام است ؟ ضرورت خلاقیت در موفقیت کسب وکار چیست ؟ چگونه می توان فرهنگ تفکر خلاقانه را در شرکت ها ایجاد کرد ؟ برای ایجاد فرهنگ خلاقیت در تیم چه اقداماتی باید انجام داد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (نقش خلاقیت در عملکرد شرکت ها) مورد بررسی قرار می گیرد.

پارادوکس‌ها در فرهنگ‌های نوآوری موفق

فرهنگ نوآورانه چه ویژگی هایی دارد ؟ ایجاد یک فرهنگ نوآورانه نیاز به چه اقداماتی دارد ؟ فرهنگ نوآورانه چگونه می تواند به پیشرفت سازمان کمک کند ؟ چرا فرهنگ های نوآورانه به درستی درک نمی شوند ؟ چه تناقضاتی در یک فرهنگ نوآورانه وجود دارد ؟ چگونه می توان این تناقضات را مدیریت کرد ؟ سازمان هایی با ساختار مسطح چه امتیازاتی نسبت به ساختارهای سلسله مراتبی دارند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا ( پارادوکس ها در فرهنگ های نوآوری) موفق مورد بررسی قرار می گیرد.

 مشارکت ضعیف، مانع نوآوری در سازمان ها

چگونه مشارکت ضعیف مانع نوآوری در سازمان می شود ؟ طبق نظریه الگوی سیستم بسته مدیریت خودکامه، کارکنان چه نگرشی درباره کار و مسولیت پذیری دارند ؟ در این سیستم سبک مدیریتی به چه شکل است ؟ در الگوی سیستم باز مدیریت مشارکتی و مردم‌گرا چه نگرشی به افراد وجود دارد و سبک مدیریتی چگونه است ؟ مطابق نظر مک گریگور چرا نظریه الگوی سیستم باز به واقعیت نردیک تر است ؟

وجود توافق بسیار در تیم ها مانع نوآوری است

چرا افزایش هماهنگی بین اعضای گروه باعث کاهش خلاقیت می شود ؟ هماهنگی بین اعضای گروه چه پیامدهایی به همراه دارد ؟ اختلاف نظر چگونه منجر به موفقیت می شود ؟ مدیران برای افزایش خلاقیت درون تیم چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

نوآوری در ایجاد بازار

رمز موفقیت در بازارهای رو به رشد چیست ؟ چگونه می شود فرصت های رشد در اقتصادهایی پیدا کرد که شاخصه آن ها فقر، فقدان زیرساخت ها و نبود داده است ؟ چه عاملی باعث موفقیت در این زمینه می شود ؟ نوآوری چگونه باعث ایجاد توسعه در جامعه می شود ؟ نوآوری در خلق بازار چه تاثیری بر کسب و کارها خواهد داشت ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

 انفعال شرکت های ایرانی در نوآوری

ریشه مشکلات کسب و کار شرکت ها در ایران چیست ؟ آیا دولت حمایت لازم را از شرکت ها به عمل نمی آورد ؟ چرا مدیران همه مشکلاتشان را به دولت نسبت می دهند ؟ این نگاه اشتباه مدیران به دولت از چه چیز نشات می گیرد ؟ آیا به دلیل حضور پررنگ دولت در اقتصاد می باشد ؟ شرکت های نوآور چگونه در همین شرایط یکسان با دیگر رقیبان موفق به نوآوری می شوند ؟ دلیل انفعال شرکت های ایرانی چیست ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

فرصت های نوآوری در ایران

چرا نوآوری در بازار ایران هیچ جایگاهی ندارد ؟ آیا در ایران فرصت های نوآوری محدود است ؟ آیا بازارهای ایران مستعد نوآوری نیستند ؟ آیا سیاست های کلان و فضای اقتصادی برای نوآوری مساعد است ؟ چرا اکثر مدیران نوآوری را در ایران نشدنی و غیرممکن می دانند ؟ فرصت های نوآوری در ایران کدامند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

اهمیت نوآوری در شرکت های بزرگ

چرا شرکت های بزرگ به نوآوری اهمیت می دهند ؟ شرکت های بزرگ چگونه کارکنان خود را به نوآوری  تشویق می کنند ؟ شرکت های بزرگ برای ایجاد فرهنگ نوآوری با چه چالش هایی مواجه هستند ؟ آیا نوآوری فقط منحصر به تکنولوژی و محصولات جدید می باشد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

خلاقیت شرکت های بزرگ تکنولوژی در جذب نیرو

شرکت های بزرگ تکنولوژی برای جذب نیروی کار، مزایا و امکاناتی را برای کارکنان خود در نظر گرفته اند. این شرکت ها از گوگل الگو برداری می کنند. در برخی از دفاتر این شرکت، خدماتی مانند نگهداری از کودک یا حیوان خانگی دیده می شود. در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا خلاقیت شرکت های بزرگ تکنولوژی در جذب نیرو آورده شده است.

موانع سازمانی نوآوری شرکت های ایرانی

وضعیت نوآوری در شرکت ها و سازمان های ایرانی چگونه است ؟ آیا قوانین موجود اجازه نوآوری را به شرکت ها می دهد ؟ چه عوامل سازمانی مانع نوآوری شرکت ها می شوند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا این موضوع بررسی شده است.

نوآوری فرآیندهای تجارت الکترونیک

نوآوری فرآیند چیست؟ آیا می توان با تغییر فرآیند ها و نواوری های جدید در این بخش به افزایش فروش و موفقیت رسید ؟ در این مقاله به بررسی نوآوری فرآیندهای تجارت الکترونیک می پردازیم. در زمینه نوآوری و خلاقیت می توانید در بخش آموزش های وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا مقالات بیشتری پیدا نمایید.

یادگیری خلاقیت از هنرمندان بزرگ

یادگیری خلاقیت از هنرمندان بزرگ : هنرمندانی در عرصه تاریخ وجود داشته اند که با آثار هنری خلاقانه و نوآورانه به ترویج انسانی ترین ارزش ها کمک کرده اند. تاثیری که هنرمندی مثل فردوسی در تاریخ ایران یا دانته در ایتالیا یا پیکاسو و ونگاف یا در زمان مدرن تر جیمز کامرون ، پیتر جکسون ، کیارستمی و مجید مجیدی داشته اند بسیرا شگرف بوده است. چگونه می توانیم از خلاقیت هنرمندان بزرگ برای افایش خلاقیت درس بیاموزیم ؟ مقالات آموزش خلاقیت و نوآوری دلیران دنا را دنبال نمایید/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیران دنا

ثبت نام در خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا لطفا ایمیل خود را در زیر وارد نمایید. برای عضویت نهایی باید از ایمیل خود روی لینک تایید کلیک نمایید.

خبرنامه دلیران

 

آخرین مقالات