بیا یه فردای بهتر بسازیم !
  
  

فروش تضمینی

مشاوره سرمایه گذاری

در محیط کار تا چه حد باید پیش رفت؟

در محیط کار تا چه حد باید پیش رفت ؟ چگونه در محیط کار حد و مرز برای خود قائل شویم ؟ تا چه حدی می توانیم روی خواسته خود اصرار کنیم ؟ در صورت اختلاف با همکاران چگونه رفتار کنیم ؟ این مقاله از ب سایت تسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این مضوع بررسی می شود.

در محیط کار تا چه حد باید پیش رفت؟

جیوتا داس، به‌عنوان مدیرعامل و موسس شرکت جیانا که یک شرکت داده‌ای بزرگ در انگلستان است در یک شرکت تکنولوژی بزرگ مشغول به کار بود. طی شش سال کار او در آن شرکت، خود را در موقعیت‌های متعددی دید که معلوم نبود آیا او مسوول یک پروژه است یا شخص دیگر. او می‌گوید: «بهترین راهی که می‌توانستم با اینگونه موقعیت مواجه شوم این بود که هم کاندیدای رئیسم باشم و هم همکاران.»

یک بار او و مدیرش روی یک نرم‌افزار بسیار فنی مشغول به کار بودند، اما وقتی متوجه شد یکی از همکارانش فکر می‌کند که او مسوول این کار است، جیوتا رئیس خود را به یک قهوه و صحبت دوستانه بیرون از شرکت دعوت کرد. او چند نکته را درباره چگونگی انجام این کار بیان کرد اما مدیرش گفت: «تمایل ندارد وارد مقوله حل مساله شود.»

قدم بعدی او این بود که برای یک گفت‌و‌گوی مشابه همکارش را بیرون از شرکت دعوت کند. او مراتب احترام خود را رساند و توضیح داد که او درباره نقش هر کدام از آنها دچار سردرگمی شده است. اما همکارش خیلی سریع ناراحت شد. به‌نظر می‌رسید او موقعیت جیوتا را به رسمیت نمی‌شناسد و نکته‌هایی که او می‌گوید را متوجه نمی‌شود و حتی گفت که به نظرش این گفت‌و‌گو باعث بدتر شدن اوضاع شده است.

به همین دلیل جیوتا تصمیم گرفت کنترل پروژه را به او واگذار کند.اما مواقع دیگری هم بود که روی مواضع خود ایستادگی کرد، به‌خصوص زمانی که او از پشتیبانی اطلاعاتی لازم برخوردار بود و همکاران نیز از او حمایت می‌کردند. او با دانستن اینکه چه وقت باید حرف بزند و چه زمان عقب‌نشینی کند، احترام زیادی برای خود در سازمان کسب کرد.

ما در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. به دنبال آباد سازی ایران عزیز ، توسعه اقتصاد کشور ، افزایش فروش شرکت های تولیدی و خدماتی داخلی ، افزایش سطح سواد عمومی مدیریت و دانش تجارت و کسب و کار مردم عزیزمان ، توسعه تجارت الکترونیک ، بهبود محیط کسب وکار ، گسترش تحقیق و توسعه ، افزایش کار آفرینی و سطح خلاقیت و نوآوری در سازمان های ایرانی هستیم. مقالاتی که توسط ما نوشته شده اند یا گردآوری شده اند با دقت و وسواس انتخاب شده اند  و موارد کلیدی در توسعه شرکت های ایرانی و ابادنی کشور در نظر گرفته شده اند. شما می توانید تمام این مقالات مطالعه کنید و در نهایت فقط این احساس خوب آموختن علوم مفید را خواهید داشت.

 

شما می توانید از بخش سفارش خدمات ، در زمینه های مشاوره بازاریابی و فروش ، طراحی سایت و بهینه سازی سایت ، مشاوره نوآوری و ایده پردازی ، تحقیق و توسعه ، مشاوره منابع انسانی ، مشاوره سرمایه گذاری و خدمات تجارت الکترونیک را سفارش دهید.

 

برای انتشار مجدد مقالات این وب سایت ذکر منابع و درج لینک به سایت ما (توسعه تجارت دلیران دنا) الزامی است.

منابع:

 

وب سایت دنیای اقتصاد

وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیران دنا

ثبت نام در خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا لطفا ایمیل خود را در زیر وارد نمایید. برای عضویت نهایی باید از ایمیل خود روی لینک تایید کلیک نمایید.

خبرنامه دلیران

 

آخرین مقالات