بیا یه فردای بهتر بسازیم !
  
  

فروش تضمینی

مشاوره سرمایه گذاری

چرا گاهی اهداف کسب‌وکار تحقق نمی‌یابند؟

چرا گاهی اهداف کسب‌وکار تحقق نمی‌یابند؟ دلایل عدم دستیابی به اهداف در کسب‌وکار کدامند ؟ چه موانعی بر سر راه کارآفرینان برای رسیدن به اهداف وجود دارد ؟ این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضع را بررسی می کند.

 چرا گاهی اهداف کسب‌وکار تحقق نمی‌یابند؟

۱. داشتن رویا از تلاش آسان‌تر است: دست از رویا و خیال‌پردازی بردارید و در زمان حال زندگی کنید و لذت ببرید. اغلب افراد در دنیای فانتزی گرفتار شده‌اند و آن را جایگزین اهداف خود کرده‌اند و مرتبا فرصت‌های موجود را از دست می‌دهند و روزها و هفته‌ها را بدون اینکه کاری در جهت تحقق رویاها انجام دهند، سپری می‌کنند. برای موفقیت یک کسب‌وکار، حفظ تمرکز در تمام فراز و نشیب‌ها و شکست‌هایی که بدون برنامه‌ریزی اتفاق می‌افتند بسیار سخت است.

ایجاد هرگونه تغییراتی، نیاز به از خود گذشتگی دارد. برای دستیابی به اصول و اهداف کسب‌وکار باید ایثار کرد. از انجام کارهایی که از آنها لذت می‌برید مانند تماشای تلویزیون دست بکشید و کارهای در ارتباط با دستیابی به اهداف را دنبال کنید همچنین با پرهیز از خوردن غذاهای ناسالم و انجام تمرین‌های ورزشی، زندگی سالم و شادتری داشته باشید در ضمن، زمان اضافی که معمولا با دوستان می‌گذرانید را صرف رونق و بهبود کسب‌وکار کنید. نگران نباشید، انجام کارهایی از این قبیل همیشگی و دائمی نیستند، بلکه موقتی اند و فقط تا زمان دستیابی به اهداف باید کار را ادامه داد.

۲. گوش دادن به باورهای محدود کننده: افراد با یادآوری موارد بازدارنده بسیاری، مانع موفقیت در زندگی می‌شوند. بسیاری از مردم، درگیر احساسات، افکار و تجارب گذشته هستند که همگی مانع ایجاد تغییرات و دستیابی به اهداف می‌شوند. عده‌ای بر این باورند که به اندازه کافی باهوش، خوش شانس، قوی و بدون عیب و نقص نیستند تا بتوانند به آنچه که لازمه موفقیت در زندگی است، دست یابند. شما یک کارآفرین خاص، منحصربه‌فرد و تک هستید و شباهتی به کارآفرینان دیگر ندارید که رفتارهایشان مورد پسند و تحسین شما است اما این بدان معنا نیست که هرگز نمی‌توانید کارهایی که دوست دارید را در زمینه کسب‌وکار انجام دهید. مطمئنا سزاوار موفقیت و زندگی دلخواه‌تان هستید.

۳. ترس از شکست و واکنش عمومی: انسان‌ها از شکست و عدم موفقیت واهمه دارند اما بیشتر از وجهه نامناسب خود در میان اطرافیان می‌ترسند. در واقع، از اینکه دیگران آنها را شکست خورده ببینند بیشتر از شکست نگران هستند. شکست بخشی از هر کسب‌وکار به شمار می‌رود و گاهی اوقات تجربه کردن شکست در زندگی لازم و حیاتی است. شکست نباید یک رویداد نهایی باشد، بلکه فرصتی است برای یادگیری و رشد در زندگی. در نهایت، چه کسی به نظرات مردم اهمیت می‌دهد؟ بدانید که بیش از اندازه، اهمیت دادن به نظرات دیگران هیچ منفعتی نخواهد داشت و به ضرر شما خواهد بود.

 

ما در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. به دنبال آباد سازی ایران عزیز ، توسعه اقتصاد کشور ، افزایش فروش شرکت های تولیدی و خدماتی داخلی ، افزایش سطح سواد عمومی مدیریت و دانش تجارت و کسب و کار مردم عزیزمان ، توسعه تجارت الکترونیک ، بهبود محیط کسب وکار ، گسترش تحقیق و توسعه ، افزایش کار آفرینی و سطح خلاقیت و نوآوری در سازمان های ایرانی هستیم. مقالاتی که توسط ما نوشته شده اند یا گردآوری شده اند با دقت و وسواس انتخاب شده اند  و موارد کلیدی در توسعه شرکت های ایرانی و ابادنی کشور در نظر گرفته شده اند. شما می توانید تمام این مقالات مطالعه کنید و در نهایت فقط این احساس خوب آموختن علوم مفید را خواهید داشت.

 

شما می توانید از بخش سفارش خدمات ، در زمینه های مشاوره بازاریابی و فروش ، طراحی سایت و بهینه سازی سایت ، مشاوره نوآوری و ایده پردازی ، تحقیق و توسعه ، مشاوره منابع انسانی ، مشاوره سرمایه گذاری و خدمات تجارت الکترونیک را سفارش دهید.

 

برای انتشار مجدد مقالات این وب سایت ذکر منابع و درج لینک به سایت ما (توسعه تجارت دلیران دنا) الزامی است.

منابع:

 

مترجم: هوتسا عسکری نسب

Entrepreneur

وب سایت دنیای اقتصاد

وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیران دنا

ثبت نام در خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا لطفا ایمیل خود را در زیر وارد نمایید. برای عضویت نهایی باید از ایمیل خود روی لینک تایید کلیک نمایید.

خبرنامه دلیران

 

آخرین مقالات