مشاوره مدیریت و کسب و کار

استفاده از تکنولوژی نوین در محصولات یک برند آرایشی

تکنولوژی نوین : برند لورئال متعلق به یک شرکت بزرگ فرانسوی است، که بسیار به انجام تحقیق، نوآوری و استفاده از تکنولوژی پایبند  است. گروه انکوباتور این شرکت مثل یک استارتاپ عمل میکند و فعالیتش بر استفاده همزمان آرایش و زیبایی و تکنولوژی متمرکز است. در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

تجارت الکترونیک

انکوباتور تکنولوژی:

لورئال چند لابراتوار در نیوجرسی، سان فرانسیسکو، پاریس و توکیو دارد که بر چند محصول خاص متمرکزند: ترکیبی از اپلیکیشن‌ها و ابزارهای پوشیدنی که لوازم آرایشی را به هم متصل و متناسب‌سازی می‌کنند تا نیازهای ویژه مشتریان شناسایی شود. این انکوباتورها با کارآفرینان و دانشگاهیان همکاری می‌کنند تا با استفاده از تکنولوژی، بهترین و به‌روزترین محصولات را توسعه دهند.

اپلیکیشن آرایشی:

انکوباتور لورئال در سال ۲۰۱۵ یک اپلیکیشن موبایل به نام Makeup Genius ساخت که به مشتریان امکان می‌دهد قبل از خرید هر گونه لوازم آرایشی و بهداشتی، آرایش و رنگ موهای مختلف را با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، روی صورت خود ببینند. کل کاری که مشتریان باید انجام دهند، آپلود کردن عکسی از خودشان یا استفاده از دوربین موبایل است تا هر آرایش و رنگ مویی را امتحان کنند و امکان مقایسه عکس قبل و بعد خودشان را دارند.

تکنولوژی نوین : شانه هوشمند:

محصول دیگری که انکوباتور لورئال به واسطه مشارکت‌ تکنولوژیک خود تولید کرده، به هدف پاسخگویی به نیاز مشتریانی است که از موهای ناسالم رنج می‌برند. این محصول یک شانه هوشمند است که از سنسورهای متصل، سرعت‌سنج، ژیروسکوپ، میکروفن و اتصال‌های بلوتوث و وای‌فای استفاده می‌کند تا اطلاعات فنی را جمع‌آوری کرده و آنها را در یک الگوریتم آپلود می‌کند که این اطلاعات را برای ارائه توصیه‌های شخصی به افراد در مورد بهترین روش مراقبت از مو، به کار می‌برد.

تکنولوژی نوین در تجهیزات تولید:

در کنار سنسورها، دوربین‌ها و لیزرها، پلت‌فرم اینترنت اشیای شرکت IBM به لورئال کمک کرده تجهیزات و تاسیسات تولید خود را برای چالش‌ها و فرصت‌های انقلاب صنعتی چهارم آماده کند. تقاضای مشتری هر روز بیشتر می‌شود و آنها خواهان فرمول‌هایی برای برطرف کردن نگرانی‌های ویژه خود هستند. تکنولوژی به تاسیسات تولید لورئال کمک می‌کند با واکنش‌پذیری بیشتر و چابک‌تر بودن به این تقاضاها پاسخ دهد.

انتظار می‌رود لورئال استفاده از اهرم هوش مصنوعی و تکنولوژی را به عنوان مزیت رقابتی خودش ادامه دهد و پیشتاز شخصی‌سازی محصولات با استفاده از تکنولوژی، در صنعت آرایشی و بهداشتی باشد.

ما در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. به دنبال آباد سازی ایران عزیز ، توسعه اقتصاد کشور ، افزایش فروش شرکت های تولیدی و خدماتی داخلی ، افزایش سطح سواد عمومی مدیریت و دانش تجارت و کسب و کار مردم عزیزمان ، توسعه تجارت الکترونیک ، بهبود محیط کسب وکار ، گسترش تحقیق و توسعه ، افزایش کار آفرینی و سطح خلاقیت و نوآوری در سازمان های ایرانی هستیم. مقالاتی که توسط ما نوشته شده اند یا گردآوری شده اند با دقت و وسواس انتخاب شده اند  و موارد کلیدی در توسعه شرکت های ایرانی و ابادنی کشور در نظر گرفته شده اند. شما می توانید تمام این مقالات مطالعه کنید و در نهایت فقط این احساس خوب آموختن علوم مفید را خواهید داشت.

 

شما می توانید از بخش سفارش خدمات ، در زمینه های مشاوره بازاریابی و فروش ، طراحی سایت و بهینه سازی سایت ، مشاوره نوآوری و ایده پردازی ، تحقیق و توسعه ، مشاوره منابع انسانی ، مشاوره سرمایه گذاری و خدمات تجارت الکترونیک را سفارش دهید.

 

برای انتشار مجدد مقالات این وب سایت ذکر منابع و درج لینک به سایت ما (توسعه تجارت دلیران دنا) الزامی است.

منابع:

نویسنده: Bernard Marr

Forbes

وب سایت دنیای اقتصاد

وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)

One Response to استفاده از تکنولوژی نوین در محصولات یک برند آرایشی

  • سلام سایت بسیار زیبا و قشنگی دارین لطف می فرمایید اگراز سایت ما هم دیدن فرمایید و نظری جهت بهتر شدن سایت دهید
    تجهيزات آرايشي

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات وب سایت