تقریبا شکست کسب و کار کوچک نزدیک به 20 درصد در سال اول و 50 درصد در سال پنچم است. چه دلیلی دارد که کسب و کار های کوچک اینقدر زیاد شکست می خورند ؟ در اینجا میخواهیم برخی از آمار و ارقام مربوط به کاروکسبهای کوچک در ایالات متحده را بررسی کنیم که Insurance Quotes آنها را منتشر کرده است. تمرکز ما در اینجا روی علل شکست کاروکسبها به ویژه کاروکسبهای کوچک است.
دلایل شکست کسب و کار کوچک
– 99.7 درصد از کاروکسبهای امریکا را کاروکسبهای کوچک تشکیل میدهند. طبق تعریف، کاروکسبهای کوچک شرکتهایی با کمتر از 100 نفر پرسنل هستند.
– این میزان معادل 28.8 میلیون کاروکسب کوچک میشود.
– 56.8 میلیون نفر در این کاروکسبها مشغول به کار هستند.
– 75 درصد از مالکان کاروکسبهای کوچک میگویند که به کار خود اطمینان و اعتقاد دارند.
– طبق آمار، 20 درصد از کاروکسبهای کوچک در سال اول، 34 درصد در سال دوم، 50 درصد در سال پنجم و 70 درصد در سال دهم فعالیت خود شکست میخورند.
– دلایل شکست کاروکسبهای کوچک بدین شکل است: مواجه شدن با مشکل گردش نقدینگی (82 درصد)، عدم نیاز بازار به محصولات و خدمات آنها (42 درصد)، تمام شدن منابع مالی (29 درصد)، عدم برخورداری از تیمی کارآمد (23 درصد) و عقب افتادن از رقبا (19 درصد).
– بالاترین نرخ بقا در صنایع مختلف مربوط به خدمات بهداشتی و مددکاری اجتماعی است. بقای این شرکتها در سال اول فعالیتشان 85 درصد و در سال پنجم 60 درصد است.
– بدترین نرخ بقا در صنایع مختلف مربوط به صنعت حمل و نقل و انبارداری است. بقای شرکتها در این صنایع در سال اول فعالیتشان 75 درصد و در سال پنجم، 30 درصد است. پس از این صنعت، صنعت ساختمان با آمار 75 درصد بقا در سال اول و 40 درصد بقا در سال پنجم در رتبه بعدی پایینترین نرخ بقا قرار دارد.
– رستورانها کمتر از سایر کاروکسبها شکست میخورند.
–25.7 درصد از کارفرمایانی که بین 5 تا 9 نیرو دارند معتقدند که جذب و حفظ کارکنان خوب، مسئلهای حیاتی برای بقای کاروکسب آنها است
روشهای نوین بازاریابی ، فروش و تبلیغات در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا آموزش داده شده است. شما می توانید از بخش دوره های آموزشی آنلاین رایگان در زمینه های بازاریابی و فروش ، تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، ارز دیجیتال ، سرمایه گذاری و مدیریت شرکت نمایید. همچنین می توانید در کلاس های حضوری و حرفه ای ما در زمینه های فروش و بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت نمایید.
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از بخش سفارش ایده های ما را برای توسعه کسب و کارتان بشنوید و یا برای سفارش خدمات تحقیقات بازاریابی و و فروش یا خدمات تحقیق و توسعه محصولات جدید اقدام نمایید.
منابع :
وب سایت پرویز درگی
پاسخ دهید