مشاوره مدیریت و کسب و کار

مدیریت انرژی فروش ، زمان فروش

مدیریت انرژی فروش ، زمان فروش برای فرآیند حساس فروش ضروری است . آیا می دانید اگر زمان بسیار کمی برای پرزنت محصول یا خدمات داشته باشید این زمان را چگونه باید صرف نمایید ؟ درباره مدیریت انرژی فروش چه می دانید ؟ جواب این سوالات را در مقاله زیر مطالعه بفرمایید. توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) پیشرو در آموزش فروش و بازاریابی ایران :

مدیریت انرژی فروش ، زمان فروش

 

    • تصور کنید در مقابل فردی ایستاده اید که حال سر پا ایستادن را هم ندارد. شل، وارفته، بی حال و خسته، رو در روی شما ایستاده است و وقتی که تصمیم می گیرد چیزی بگوید، از روی بی حوصلگی نیمه و نصفه حرف می زند و بیشتر پاسخهای شما را با اشارۀ سر می دهد. هیچ کس دوست ندارد که حتی از چند متری چنین آدمی بگذرد. حالا چه برسد به اینکه بخواهد با او در زیر یک سقف مشترک همکاری کند و یا در ارتباط باشد. دلیل این امر به خوبی روشن و معلوم است. حال بد و یا حال خوب به سرعت به دیگران سرایت می کند و بر روی اوضاع و احوال دیگران تأثیرات منفی یا مثبت می گذارد. اگر این گفته را باور ندارید، از همین لحظه تا آخر امروز، به هر کسی که با او روبرو می شوید، لبخند بزنید.
    • سرزنده و پر انرژی بودن بودن بهتر از همیشه بی حال و کم انرژی بودن است. افرادی که از جنب و جوش و انرژِی بیشتری برخوردارند، راه حلها را زودتر پیدا می کنند، امیدوارترند، قدرت بیشتری برای حل مشکلات دارند، موفق ترند و بیشتر مورد توجه و پذیرش جامعه هستند.
  • اگر با انرژی باشیم
    • کارهایمان بهتر انجام می شود.
    • نتایج بهتری از انجام کارهایمان به دست می آوریم.
    • دیرتر خسته می شویم، بیشتر تلاش می کنیم، در نتیجه میزان درآمدمان بالاتر می رود.
    • مشکلات را با راه حلهای بیشتر و بهتری حل می کنیم.
    • خاطره ای خوب و مثبت و شخصیتی قابل اعتماد و احترام در اذهان مشتریانمان به جای می گذاریم. و به این ترتیب برای خود یک مزیت رقابتی خلق می کنیم.
    • کمتر نه می شنویم.
    • در محیط کاری، فرد مورد اعتماد همکاران و مدیرمان می شویم و …
  • و همچنین مشتریانمان،
    • ·از ارتباط با ما خسته نمی شوند و فکر فرار از ما و حس پیچاندن را از خود دور می کنند.
    • ·از ما خوششان می آید و می توانند بیشتر به ما اعتماد و توجه کنند.
    • ·از دیدن دوبارۀ ما عزا نمی گیرند.
    • ·حرفهای ما را بهتر درک می کنند و در نتیجه زودتر به نتیجۀ نهایی می رسند.
    • ·از اینکه با کسی در ارتباطند که نشان می دهد به شغل و حرفۀ خود ایمان دارد، لذت می برند.
  • مدیریت انرژی
      • از محیطهای منفی و بیش از حد منطقی و واقع گرا دوری کنید. این محیطها مخازن انرژی شما را می ترکانند.
      • تا می توانید مسائل را ساده کنید و راهها را برای خود هموار کنید، زندگی را جدی بگیرید و لی آن را سخت نگیرید.
      • با خودتان رفتاری محترمانه و گفتگویی مناسب داشته باشید.
      • خنده را فراموش نکنید. فکر نکنید کسانی که به موقع و مناسب می خندند، لوده و بی کلاس هستند.
      • هدف داشته باشید و در راه رسیدن به آن بجنگید.
      • امید و توکلتان را از دست ندهید و همواره به میزان آن اضافه کنید.
      • انرژی خود را درست خرج کنید. نه ولخرج باشید و نه خسیس باشید.
      • انرژی خود را صرف حاشیه های بی ارزش نکنید.
      • متمرکز باشید.
      • به موقع استراحت و تفریح کنید و به موقع تلاش کنید.
      • ورزش و جسم سالم آفرینندۀ انرژی است.
      • به دیگران به موقع، به اندازه و هوشمندانه کمک کنید.
      • در روزهای نا امیدی، از مخازن انرژی خود به خوبی استفاده کنید. لذت جنگیدن تا لحظۀ آخر را از دست ندهید.
      • همیشه به یاد داشته باشید هر روز یک روز مجزا از روزهای قبل و بعد خودش است.
      • همیشه حتی وقتی که بی انرژی و بی حال و حوصله هستید، مثل روزهایی که پرانرژی هستید راه بروید.

 

 

 

شناخت مخاطب فروش بخشی از دانشی است که فروشنده برای فروش بیشتر به ان نیاز دارد . فروش در اکثر موارد یک فرآیند دوسویه است و فروشنده نیاز به دانش وسیع در حوزه محصول ، شرکت ، شرکت خریدار ، وضعیت بازار و مخاطب دارد. در این بخش اهمین شناخت مخاطب فروش را بررسی می کنیم. مقاله های بیشتر در بخش آموزش های وب سایت دلیران دنا (دناکو) موجود است.

شناخت مخاطب فروش

شناخت مخاطب فروش

ما بر اساس شناختی که نسبت به مخاطب خود داریم، نوع رفتار و ارتباط دوجانبۀ میان خودمان را پایه ریزی می کنیم. به هر اندازه که میزان این شناخت بیشتر باشد، نوع ارتباط میان ما نیز هدفمندتر، نتیجه گراتر و مؤثرتر خواهد بود. از این رو، ارتباطی که بدون شناخت طرف مقابل صورت می گیرد، راه رفتن در تونلی تاریک بدون چراغ قوه است و هر لحظه ممکن است اتفاق غیر قابل کنترلی رخ دهد.

سایر مقالات آموزش فروش حضوری :

مقالات فروش را می توانید به طور رایگان در وبسایت توسعه تجارت دلیران دنا مشاهده نمایید. اگر برای فروش محصولات و یا خدمات خود نیاز به مشاوره دارید از بخشدرخواست مشاوره فروش در وب سایت دلیران دنا اقدام نمایید. دوره های آموزش فروش نیز به صورت فصلی توسط موسسه دلیران دنا (دناکو) در شهر های تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد و تبریز و اهواز بر گزار می شود که با شرکت در این دوره ها می توانید به تکنیک های پشرفته تر فروش و مهندسی فروش آشنا شوید.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این مقاله در بخش نظرات بیان نمایید.

 

منابع :

واحد توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)

2 Responses to مدیریت انرژی فروش ، زمان فروش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات وب سایت