نکات کلیدی بازاریابی حضوری را در این پست برایتان آماده کردیم. برای موفقیت در امر فروش و به خصوص فروش حضوری که نیاز به تعامل مستقیم و رودر رو با مشتری دارد رعایت این نکات می تواند بسیار مفید باشد. مقالات مرتبط در این زمینه را می توانید در بخش آموزش های وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا مطالعه بفرمایید.
نکات کلیدی بازاریابی حضوری
دانستن این نکات برای هر فروشنده و بازاریاب حضوری لازم است. با رعایت این نکات می توانید به یک بازاریاب حصوری موفق تبدیل شوید.
- هر کسی در طول زندگی خویش همواره از سه قانون اساسی تبعیت می کند؛ قانون اساسی کشورش، قانون اساسی کارش و قانون اساسی خودش. در اینجا می خواهیم به بررسی قوانین کاری و حرفه ای در شغل بازاریابی حضوری بپردازم.
- یک کارشناس فروش باید بداند که چرا این حرفه را انتخاب کرده است.
- یک کارشناس فروش باید یک الگوی کامل بازاریابی حضوری پیدا کند و تا می تواند خود را شبیه به او کند. در این بین، نباید قدرتها، توانایی ها و خلاقیتهای فردی خود را نادیده بگیرد.
- یک کارشناس فروش باید از قدرت اجرایی بالایی برخوردار باشد و همواره در حرکت باشد.
- یک کارشناس فروش باید یک یادگیرندۀ به تمام معنی باشد و همواره و همیشه چیزی بیاموزد.
- یک کارشناس فروش باید سازمان پذیر باشد.
- یک کارشناس فروش باید مثل یک راه حل دهنده برای عبور از موانع عمل کند.
- یک کارشناس فروشباید همواره تعداد ملاقاتهای روزانۀ خود را افزایش دهد.
- یک کارشناس فروش هر روز در کنار ورزشهای بدنی باید به تمرین و ورزش توانایی های بیانی، رفتاری، فکری و انگیزه ای خود بپردازد.
- یک کارشناس فروش باید از قدرت تغییر و انعطاف پذیری آگاهانه برخوردار باشد.
- یک کارشناس فروش باید شجاع و جسور باشد.
- یک کارشناس فروش باید بداند که مشتری همه چیز او در کار و حرفه اش قلمداد می گردد.
- یک کارشناس فروش باید فردی منظم، اهل برنامه ریزی و آراسته باشد.
مقاله زیر ممکن است در این زمینه برای شما مفید باشد.
تکنیک های افزایش مشتریان کدامند ؟ برای افزایش فروش چه کار هایی میتوان انجام داد ؟ در این مقاله از سلسله مقاله های آموزش فروش و بازاریابی توسعه تجارت دلیران دنا به بررسی این موضوع می پردازیم و در هر شرایطی افزایش تعداد مشتریان موضوع دلچسبی است . مشتریان برای کسب و کار ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اکثر افراد در کسب و کارهای مختلف تلاش می کنند که هم مشتریان خود را حفظ کنند و هم مشتریان جدید به دست بیاورند.
تکنیک های افزایش مشتریان
-
اولین چیزی که برای جذب مشتری بیشتر مورد استفاده اغلب کسب و کارها قرار می گیرد تبلیغات است.
-
مورد دوم: شناخت مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است.
-
سومین مورد: خریداران بیشتر به دنبال محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند.
-
چهارمین مورد ارتباط خوب با مشتری و داشتن فن بیان مناسب برای جذب مشتریان بیشتر لازم است.
-
مورد پنجم: قرار دادن خود به جای مشتری و خریدار برای جذب بیشتر مشتری است.
-
ششمین مورد، بازاریابی نیز یکی از روش های مهم و متداول در شناساندن محصولات به مصرف کنندگان است.
مقالات فروش را می توانید به طور رایگان در وبسایت توسعه تجارت دلیران دنا مشاهده نمایید. اگر برای فروش محصولات و یا خدمات خود نیاز به مشاوره دارید از بخشدرخواست مشاوره فروش در وب سایت دلیران دنا اقدام نمایید. دوره های آموزش فروش نیز به صورت فصلی توسط موسسه دلیران دنا (دناکو) در شهر های تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد و تبریز و اهواز بر گزار می شود که با شرکت در این دوره ها می توانید به تکنیک های پشرفته تر فروش و مهندسی فروش آشنا شوید.
سایر مقالات آموزش فروش حضوری :
- مدیریت انرژی فروش ، زمان فروش
- شیوه پرزنت محصول در فروش حضوری
- شناخت مخاطب فروش
- طرز رفتار فروشنده
- دانش مورد نیاز بازاریابی حضوری
- پوشش بازاریاب حضوری و ویزیتور
- نکات کلیدی بازاریابی حضوری
- آموزش بازاریابی حضوری
- مقالات آموزش فروش حضوری
لطفا دیدگاه خود را درباره این مقاله در بخش نظرات بیان نمایید.
منابع :
وب سایت کانون تبلیغات طلیعه
واحد توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)
One Response to نکات کلیدی بازاریابی حضوری