آیا ارزش نوآوری قابلاندازهگیری است ؟ آیا برنامهریزی برای موفقیت با سنجش نوآوری ممکن است ؟ روش های سنجش نوآوری کدامند ؟ چرا سنجش نوآوری دارای اهمیت است ؟ اندازه گیری قابلیت نوآوری و نتایج نوآوری چگونه ممکن است ؟ این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.
برنامهریزی برای موفقیت با سنجش نوآوری
قابلیت نوآوری (یا دادهها)
دادههای نوآوری به شما کمک میکنند تا سلامت ایدههای جدید و پتانسیل تغییر مثبت در سازمانتان را تجزیهوتحلیل کنید. شما میتوانید تعدادی از این ایدهها را در نرمافزار مدیریت ایده (idea management software) خود اندازهگیری کنید؛ یا درصد نیروی کارتان را که تلاشهایی برای نوآوری در شرکت دارند، سنجش کنید. دلیل اهمیت این امر این است که باید نوآوری را (مانند بسیاری از فعالیتهای دیگرکسبوکار) بهطور مداوم در چند مرحله پرورش داد. اندازهگیری دادههای نوآوری نه تنها چگونگی عملکرد کنونی، بلکه نحوه عملکردتان در آینده را نیز به شما خواهد گفت.
نتایج نوآوری (یا ستانده)
ایدههایی که هرگز متولد نشدند، هرگز به «نوآوری» تبدیل نمیشوند. ارزش نوآوری قابلاندازهگیری است. خب این خبر خوبی است؛ این طور نیست؟ ارزش نوآوری میتواند بر حسب رضایت (کارمندان یا مشتریان) اندازهگیری شود یا بر حسب رشد درآمد ناخالص سنجش شود. گرچه تنها روش برای شناخت ارزش هر نوع نوآوری «پیگیری» آن است و این به معنای ایجاد یک مبنا پیش از شروع برنامه شما است. اطمینان یابید که با «سنجش نوآوری» برای موفقیت برنامهریزی میکنید.
با استفاده از منوی آموزش وب سایت دناکو (دلیران دنا) می توانید به بانک مقالات آموزشی با هزاران مقاله رایگان در زمینه مدیریت ، کسب و کار ، فروش ، موفقیت ، کارآفرینی و سایر زمینه های کسب و کار دسترسی داشته باشید. مشاوره بازاریابی و فروش ، طراحی سایت ، مشاوره سرمایه گزاری ، تحقیق و توسعه ، طرح کسب و کار و کارآفرینی را می توانید در دناکو دنبال نمایید.
حرکت خود و شرکتتان را به سمت موفقیت و بزرگی آغاز کنید.
- بزرگترین پایگاه مقالات مدیریت و کسب و کار در دلیران دنا
- بزرگترین شبکه مشاوره کسب و کار و فروش در دلیران دنا
- سامانه های تخصصی فروش و توسعه تجارت در دلیران دنا
انتشار مجدد مقالات وب سایت دلیران دنا برای گسترش علم مدیریت و کسب و کار با ذکر منبع (توسعه تجارت دلیران دنا) مجاز است. فروش این مقالات به هر طریقی اکیدا ممنوع است و صرفا انتشار رایگان مقالات دلیران دنا مجاز است.
منابع این مقاله :
نویسنده: Rob Hoehn
innovationmanagement
وب سایت دنیای اقتصاد
وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)
پاسخ دهید