مشاوره مدیریت و کسب و کار

تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی دناکوتحقیقات بازاریابی : اگر تمام فرآیند های تولید محصول را طی کرده اید و اکنون نیاز به بازار هدف و بازاریابی برای آن هستید ، دناکو می تواند گره گشای کسب و کار شما باشد.

آشنایی با بازارهای داخلی و بین المللی و رفتار و نیاز های مصرف کنندگان ما را به شرکتی بی همتا در زمینه تحقیقات بازار یابی تبدیل کرده است.

 

 

تعریف تحقیقات بازاریابی :

تحقیقات بازاریابی عبارت است از فرآیند هایی که در آن تولید کننده (محصول یا خدمت) ، مشتری و مصرف کننده نهایی از طریق اطلاعات بازاریابی مرتبط و هماهنگ می شوند. از این اطلاعات بازاریابی برای ارزیابی فرصت ها و تهدید های بازار یابی و بازار های جدید ، تجزیه و تحلیل و تصحیح اطلاعات و عملکرد های بازاریابی فعلی ، پایش عملکرد بازاریابی شرکت و ارتقا سیستم های بازاریابی فعلی استفاده میشود. مجموعه این اطلاعات و ارتباطی که بین تولید کننده و مشتری و مصرف کننده نهایی برقرار می شود تحقیقات بازاریابی را تشکلی می دهند.

در بخش تحقیقات بازار و بازاریابی دناکو (marketing research , market research) ما این کار را به بهترین نحو انجام می دهیم. برای این کار نیاز به نیروی محقق بازار متخصص و رابطه های قوی با بخش های مختلف بازار است که هر دو را در حد اعلا در اختیار داریم و برای مشتریانمان از آنها استفاده می کنیم.

 

تحقیقات بازاریابی 2

 

در تعریف دیگر تحقیقات بازاریابی یعنی : فرآیند سیستماتیکی که به جمع آوری ، پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات کمی و کیفی مرتبط با بازاریابی محصولات و خدمات می پردازد. برای شرکت های امروزی ایران ، زیر بار تحریم ها و با سرعت فزاینده رو به رشد ، برای مقابله با تسخیر بازار یا صنعت توسط واردات نیاز است که این بخش به درستی انجام شود. اگر صنایع ظروف و شیشه ایران این سیستم را اجرا می کردند این مشکلات واردات بی رویه گریبانشان را نمی گرفت. اگر شرکت های تولید پوشاک سیستم های تحقیقات بازاریابی دناکو یا به اندازه آن قوی را اتخاذ می کردند در مقابله با جنس های ضعیف وارداتی دچار بحران نمی شدند.

تحقیقات بازاریابی 3

خدمات تحقیقات بازاریابی دناکو

باید توجه داشت در بازار داشتن مشتری بسیار مهم تر از تولید است. دناکو ارتباط بین تولید کننده (خدمت و محصول) و مصرف کننده را به بهترین نحو ایجاد می کند. اگر این نیاز را در شرکت خود برآورده نمی کنید و شرکتی از بیرون نیز این نیاز برایتان برآورده نمی کند شرکت شما در آستانه یک بحران است. این بحران را جدی بگیرید.

شرکت های تولید پوشاک برتر دنیا و به طور کلی تمامی شرکت های برتر دنیا از نوشیدنی گرفته تا محصولات تکنولوژیک سالیانه میلیارد ها دلار هزینه طراحی و بازاریابی محصولاتشان بر اساس نتایج تحقیقات بازاریابی می کنند. شرکت های ایرانی در صورتی که قصد رقابت با این شرکت ها (حتی در بازار های داخلی) را دارند نیاز به حمایت شرکت های متخصصی مانند دناکو دارند.

تحقیقات بازاریابی 4

برای بقای شرکتتان برای افزایش فروش ، برای افزایش سود و برای ارتقای ایران عزیزمان بحث تحقیقات بازار و تحقیقات بازریابی را جدی بگیرید. امروز با بخش تحقیقات بازاریابی دناکو تماس حاصل کنید.

 

تحقیقات بازاریابی 5

سفارش خدمات تحقیقات بازاریابی دناکو

از بخش سفارش خدمات ، می توانید خدمات تحقیقات بازار و بازاریابی دناکو را انتخاب نمایید و فرم مربوط را پر نمایید. پس از بررسی که ممکن است کمی طول بکشد با شما تماس گرفته می شود. تحقیقات بازار یابی دناکو همان حلقه گمشده رابطه میان شرکت شما و مصرف کنندگانتان است. امروز سفارش دهید.

 

 

 

 

سایر خدمات دناکو :

برای مشاهده سایر خدمات دناکو می توانید به هر یک از لینک های زیر مراجعه نمایید و توضیحات مربوطه را مطالعه نمایید.