مشاوره مدیریت و کسب و کار

مشاوره مدیریت و تحقیق و توسعه دناکو

خدمات دناکو

مشاوره مدیریت دناکو

ما در توسعه تجارت دناکو ، فعالیت ابتدایی خود را از 1393 در زمینه مطالعات وضعیت بازار و امکانسنجی طرح های صنعتی و کارگاهی آغاز کردیم و در سال 1395 فعالیت رسمی خود را کلید زده ایم. با بهره گیری از تیمی دانشمند و متخصص در زمینه های مدیریت ، تحقیق و توسعه ، امکانسنجی طرح ها ، نوآوری و بهینه سازی شرکت ها و سازمان ها که عمدتا دانش آموخته بهترین دانشگاه ها دولتی ایران هستند ما در گسترش و پژوهش دناکو بر آنیم تا با ارایه خدماتی مانند تحقیقات بازاریابی ، تحقیق و توسعه شرکت های ایرانی ، بهینه سازی رویه ها و فرآیند های سازمانی ، مدیریت پروژه ها ، مدیریت کیفیت ، مدیریت منابع انسانی ، گسترش نوآوری و کاربرد تکنولوژی های نو و مشاوره ، به بهبود فعالیت ها و سود آوری شرکت ها و سازمان های ایرانی کمک نماییم.

 

خدمات دناکو

تحقیق و توسعه

تحقیق و توسعه دناکو شب

تحقیق و توسعه برای کارخانه ها ، کارگاه ها ، شرکت ها و سازمان ها از خدمات پژوهش و گسترش دناکو است . در صورتی که یکی از خواسته های زیر را دارید برای ما درخواست همکاری ارسال نمایید :

  • تحقیق و توسعه
  • به کار گیری تکنولوژی های روز
  • رقابت در بازار های آبی
  • رقابت در بازار های قرمز
  • بهینه سازی فرآیند های سازمانی
  • افزایش بهره وری و سود
  • سرمایه گذاری صحیح و پر بازده
  • جذب سرمایه برای پروژه های شرکت
  • تحقیقات بازار و بازاریابی

 

تحقیق و توسعه

سفارش آنلاین

ارائه خدمات الکترونیک دناکو

با سفارش خدمات پژوهش و گسترش دناکو ، امروز گام بزرگی را در جهت پیشرفت ، موفقیت و بهره وی کسب کار خود بردارید. دناکو راه موثری برای تبدیل کسب و کار شما به تجارتی بهینه و سود آور است .

 

سفارش آنلاین

اگر هنوز از کیفیت خدمات دناکو به اطمینان کافی نرسیدید یا درباره نحوه خدمت رسانی دناکو یا نوع خدمات مان سوالی دارید الان با ما تماس برقرار کنید.

مشاوره اولیه برای شرکت و تجارت شما را رایگان است و تنها در صورتی که به اطمینان رسیدید که دناکو راه حل شما برای تجارتی موفقتر و سودآور تر است همکاری می کنیم.

مشاوره اولیه می خواهم

دناکو : راهی به سوی پیشرفت و موفقیت

تحقیق و پژهش دناکو

تحقیق و توسعه دناکو : بر این باور هستیم که علم بهتر از ثروت است و نیاز امروز کسب و کار ها و صنعت ایران عزیز علم است نه ثروت. در بخش تحقیق و توسعه دناکو علم روز جهان و دانشمندان برحسته ایران برای پژوهش و گسترش کسب و کار و صنعت ایرانی به کار گرفته می شود.

برای مطالعه بیشتر در این زمینه وارد بخش تحقیق و توسعه شوید.

تحقیق و توسعه

مشاوره سرمایه گزاری : از بین بردن ریسک پول و سرمایه و مشاوره برای حداکثر سازی ارزش افزوده در سرمایه گزاری خدمتی از دناکو است که با بهره گیری از متخصصان و دانش آموختگان بهترین دانشگاه های دولتی ایران انجام می شود.

کسب سود و اطمینان از بازگشت سرمایه مهم ترین دغدغه های سرمایه گزاران و متخصصین دناکو هستند.

سرمایه گزاری

تحقیقات بازاریابی دناکو شب

تحقیقات بازاریابی : اگر تمام فرآیند های تولید محصول را طی کرده اید و اکنون نیاز به بازار هدف و بازاریابی برای آن هستید ، دناکو می تواند گره گشای کسب و کار شما باشد.

آشنایی با بازارهای داخلی و بین المللی و رفتار و نیاز های مصرف کنندگان ما را به شرکتی بی همتا در زمینه تحقیقات بازار یابی تبدیل کرده است.

تحقیقات بازار

تحقیقات کتابخانه ای

تحقیقات کتابخانه ای : تحقیقات گسترده کتابخانه ای بخشی از خدمات پژوهشی دناکو است که برای جمع آوری حداکثر اطلاعات موجود در کتب ، اینترنت و مجلات در زمینه مورد پژوهش است. با جمع آوری این داده ها تصمیم گیری در مورد کمبود ها و استراتژی های سازمانی بسیار بهتر صورت خواهد گرفت.

مطالعه بیشتر

مدیریت پروژه دناکو شب

مدیریت پروژه : استفاده از نرم افزار های پیشرفته و شیوه های نوین مدیریت پروژه ، برای انواع پروژه های تجاری ، ساختمانی ، صنعتی و هنری در بخش مدیریت پروژه دناکو صورت می گیرد. زمانبندی دقیق و برنامه ریزی منابع ، نیروی کار و فعالیت ها و بهینه سازی فرآیند ها به بهترین شکل برای پروژه شما اجرا می شود.

مطالعه بیشتر

مدیریت تکنولوژی شب دناکو

مدیریت تکنولوژی : با این سرعت رشد تکنولوژِی ، نیاز به فناوری های نوین برای ادامه حیات شرکت ها و صنایع بسیار ضروری است و شرکتی که این تغییرات نکنولوژیک را در محاسبات رشد و پیشرفتش لحاظ نکند محکوم به فناست. مدیریت تکنولوژی دناکو به شما کمک می کند در بالا ترین سطح علم حرکت کنید.

 

مدیریت تکنولوژی

قدم اول در جهت گسترش کسب و کار خود را امروز بردارید

مدیریت برند و برند سازی دناکو شب

برند سازی : برند شما ، همانطور که در فرهنگ ایرانی ، فرش تبریز و کاشان و یزد برند شدند ، پسته رفسنجان و دامغان برند شدند ، هواپیمایی ماهان و پوشاک هاکوپیان برند شدند ، شما نیز می توانید با کمک دناکو تبدیل به برند تجارت و صنعت خود شوید. آیا تمایل دارید از امروز برای برند شدن شروع کنید ؟

برند سازی

مشاوره طرح کسب و کار دناکو

طرح کسب و کار : در کسب و کار ، طرح و برنامه حرف اول را می زند. اگر قصد شروع کسب و کار جدید یا گسترش کسب و کار فعلی خود را دارید مهم ترین و موثرترین گام تهیه یه طرح کسب و کار مطمئن ، دقیق بر اساس اهداف و خواسته ها و مشخصات بازار و مصرف کننده است. کاری که متخصصین با تجربه دناکو در آن استادند.

کسب و کار

نوآوری سازمانی دناکو

نوآوری سازمانی : سازمان شما ، شرکت شما و صنعت شما می تواند یک پیشرو و یک رهبر باشد. نوآوری عنصر مهمی در بقای سازمان است. سازمان شما می تواند تبدیل به سازمانی یادگیرنده ، نوآور و رهبر بازار باشد . ما زیر ساخت های مورد نیاز برای این منظور را در سازمان شما ایجاد می کنیم. امروز سفارش دهید.

 

نوآوری سازمانی

کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر

پشتیبانی آنلاین دناکو

پشتیبان آنلاین ما آماده شنیدن صدای شما و ارایه مشاوره های مورد نیاز شماست

تماس با دناکو

الان می توانید با شماره های کارشناسان فروش و بازاریابی تماس برقرار کنید و راهنمایی بگیرید

ارتباط ایمیل با دناکو

از طریق ایمیل و فرم های مشاوره آنلاین درخواست مشاوره خود را ثبت نمایید.

برنامه ریزی استراتژیک دناکو

برنامه ریزی استراتژیک : برنامه ریزی نشان دهنده راه پیشرفت شرکت شما است. برنامه ریزی حساب شده و استراتژیک که توسط پژوهش و گسترش دناکو مبتنی تحلیل های محیطی و داخلی سازمان و شرکت شما طرح ریزی می شود بهترین در نوع خود است. آیا تمایل دارید در این زمینه بیشتر اطلاعات بدست آورید ؟

مطالعه بیشتر

مشاوره منابع انسانی و مدیریت دناکو

مدیریت منابع انسانی : نیروی انسانی مهم ترین سرمایه هر سازمان در عصر تجارت نوین است. مهم است که نیروی کار شما به روز باشد و با بهره وری بالا کار کند. مدیریت منابع انسانی دناکو راه حل شما است. بالاترین سطح بهره وری مدیران و کارمندان را برایتان طرح ریزی خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر وارد لینک زیر شوید.

مطالعه بیشتر

مشاوره جذب سرمایه دناکو

مشاوره جذب سرمایه : برای جذب سرمایه باز هم مهم ترین عامل داشتن طرح و برنامه درست برای سود دهی و بازپرداخت سرمایه وام دهندگان است. در دناکو بعد از تهیه طرح مناسب تجاری به سوی جذب سرمایه حرکت می کنیم. آیا تمایل دارید برای گسترش تجارت خود سرمایه مناسب را جمع آوری نمایید.

مطالعه بیشتر