بازاریابی در عصر دیجیتال چگونه است ؟ بازاریابی دیجیتالی با چه چالش هایی همراه است ؟ چه روش های برای بازاریابی دیجیتال وجود دارد ؟ برگ برنده بازاریابی دیجیتال چیست ؟ روند بازاریابی دیجیتال در ایران به چه صورت بوده است ؟ دلایل شکست استراتزی های دیجیتال کدامند ؟ برای ماندگاری در دوران دیجیتال چه مهارت هایی لازم است ؟ این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به بررسی این موضوع می پردازد.
لیست مقاله بازاریابی دیجیتال
چهار تحلیل کلیدی در استراتژی بازاریابی دیجیتال
چهار تحلیل کلیدی در استراتژی بازاریابی دیجیتال کدامند ؟ این تحلیل ها چگونه باعث موفقیت در استراتژی بازاریابی دیجیتال می شوند ؟ برگ برنده بازاریابی دیجیتال چیست ؟در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.
آیا استراتژی بازاریابی دیجیتال برای شرکت خود تدوین کرده اید ؟ چگونه می توان یک استراتژی خوب به کار گرفت که ابعاد بازاریابی دیجیتال را به خوبی پوشش دهد و به شرکت در رسیدن به اهداف بازاریابی و فروشش کمک نماید ؟ مقالات مربوط به بازاریابی و فروش را در بخش آموزش های توسعه تجارت دلیران دنا مطالعه نمایید. در این مقاله استراتژی بازاریابی دیجیتال را ببینید.
روش های بازاریابی دیجیتال : تبیین راه موفقیت در دنیای دیجیتال
روش های بازاریابی دیجیتال : تبیین راه موفقیت در دنیای دیجیتال : دناکو با توجه به گسترش روز افزون کانال های مجازی نیاز به بازاریابی دیجیتال در هر شرکتی بخش لاینفک بازاریابی و فروش است. مقاله زیر تحت عنوان روش های بازاریابی دیجیتال : تبیین راه موفقیت در دنیای دیجیتال راهکارهایی را برای موفقیت شرکتتان در دنیای دیجیتالفراهم می کند. راهکار های کامل موفقیت در بازاریابی و فروش را می توانید در بخش بازاریابی و فروش دناکو مشاهده نمایید.
بازاریابی دیجیتال در ایران : Digital marketing
بازاریابی دیجیتال در ایران : Digital marketing – مقالات بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ را می توانید در بخش آموزش دناکو مشاهده نمایید. بازاریابی دیجیتال بخش لاینفک آینده بازاریابی و بسیار همه امروز این صنعت است. به نقل از دنیای اقتصاد :سیمین عزیزمحمدی: در دنیای رقابتی اقتصاد جهانی، تبلیغات به بخش لاینفک تجارت تبدیل شده است بهطوری که شرکتها برای جا نماندن از این دنیای رقابت، هزینههای میلیاردی صرف آن میکنند تا شهروندان در گوشه و کنار شهرها و رسانهها شاهد خودنمایی شرکتها باشند، بهطوری که براساس آمار سایت emarketer شرکتها در سال 2014 بیش از 488میلیارد دلار صرف تبلیغات از طریق تمام رسانههای سنتی و نوین کردهاند و این رقم با رشد پنج درصدی از مرز 513میلیارد دلار در سال 2015 گذشت و پیشبینی میشود این رقم تا سال 2020 به 674میلیارد دلار برسد.
ایدههایی برای ادغام بازاریابی سنتی و دیجیتال
چه ایدههایی برای ادغام بازاریابی سنتی و دیجیتال وجود دارد ؟ چگونه می توان بازاریابی سنتی و دیجیتال را ترکیب کرد ؟ هدف از ترکیب بازاریابی سنتی و دیجیتال چیست ؟ این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع را بررسی می کند.
چگونگی بازاریابی در عصر دیجیتال
بازاریابی در عصر دیجیتال چگونه است ؟ ظهور فناوری ها موجب شده است که بازاریابان مهارت های جدیدی کسب کنند. بازاریابی سنتی در عصر دیجیتال به هیچ وجه جوابگو نیست و نیاز به تحول دارد. این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا چگونگی بازاریابی در عصر دیجیتال را مورد بررسی قرار می دهد.
دلایل شکست استراتژیهای دیجیتال
دلایل شکست استراتژیهای دیجیتال چه هستند ؟ چرا خیلی از استراتژیهای دیجیتال شکست میخورند ؟ چرا شرکت ها نگران آینده دیجیتال خود هستند ؟ تلههای عدم تناسب اقتصاد دیجیتال با اقتصاد سنتی برای کسبوکارها چه هستند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.
بررسی چهار بعد از اعتماد دیجیتال
ستراتژیهای اعتمادساز در محیط دیجیتال چه هستند ؟ چهار بعد از اعتماد دیجیتال کدامند ؟ آیا اندازهگیری اعتماد دیجیتال و مقایسه آن بین کشورها ممکن است ؟ آیا کشورهایی وجود دارند که تضمین اعتماد اولویت مهمتری باشد و سهم بزرگتری از منابع و مقررات ایجاد اعتماد را ترسیم کنند ؟ اهمیت اعتماد دیجیتال در چیست ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.
بازنگری خدمات و اهمیت آن در دنیای دیجیتال
اهمیت بازنگری خدمات در دنیای دیجیتال چیست ؟ وجهتمایزی کلیدی شرکت ها در جذب نیروی انسانی چیست ؟ ارائه خدمات اجرایی چه مزایایی برای فروشندگان دارد ؟ مدل فروش خدمات نیازمند چه تغییراتی هستند ؟ فروشندگان نرمافزار در دنیای دیجیتال با چه چالش هایی مواجه هستند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.
پلتفرمهای ارتباطی دیجیتال و نقش آنها در بهرهوری
پلتفرمهای ارتباطی دیجیتال چه نقشی در بهره وری سازمان ها دارند ؟ پلتفرمهای ارتباطی دیجیتال چگونه میتوانند به تقویت تنوع دیدگاهها در سازمانها کمک کنند ؟ استفاده از این پلتفرمها چه زمانی به تبادل ایدههای متنوع ختم خواهد شد ؟ چگونه پلتفرمهای ارتباطی بسترساز تقویت گرایشهای ذاتی مشارکتجویانه می شوند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.
دلایل شکست تحولات دیجیتال چه هستند ؟ چرا تحولات دیجیتال شکست میخورد ؟ اولین گام برای اعمال تغییر صحیح چیست ؟ جف بزوس چه اقداماتی را برای تحول دیجیتال روزنامه واشنگتن پست انجام داد ؟ چه راهکارهایی برای تحولات دیجیتال سازمان ها وجود دارد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.
اثرات طراحی دیجیتال بر تعهد مشتریان
اثرات طراحی دیجیتال بر تعهد مشتریان چگونه است ؟ طراحی دیجیتال چگونه قادر به ایجاد تعهد و وفاداری در مشتری است ؟ بانکداری خرده فروشی از چه طریق مشتریان را جذب می کند ؟ مولفههای طراحی دیجیتال شامل چه عناصری هستند ؟ اهمیت نقش اعتماد مشتری به مشاوران بانکی در چیست ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.
مهارت های حیاتی دیجیتال کدامند ؟ فناوری های جدید مدیران را با چه چالش هایی مواجه کرده است ؟ برای ماندگاری در دوران دیجیتال چه مهارت هایی لازم است ؟ ضرورت ارتباط چهره به چهره در محیط کاری دیجیتال چیست ؟ برای پیشگیری از زوال و خستگی مفرط در محیط دیجیتال چه اصولی را باید رعایت کرد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.
خانه به دوشان دیجیتال ( کوچروهای دیجیتال) به چه افرادی گفته می شود ؟ انگیزه خانه به دوشان دیجیتال از این کار چیست ؟ زندگی این افراد دارای چه مشکلات و پیچیدگی هایی است ؟ عوامل موثر در شکل گیری پدیده خانه به دوشان دیجیتال چه هستند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.
تغییر به سوی فرهنگ تحول دیجیتال
سازمان هاچگونه می توانند محیط مناسبی را برای هموار سازی تحول دیجیتال فراهم کنند ؟ رهبران سازمان ها چگونه می توانند ذینفعان را برای پذیرش تحول دیجیتال متقاعد کنند ؟ چگونه می توان فرهنگ تحول دیجیتال را در سازمان ایجاد کرد ؟ بهترین شیوه آمادهسازی زیرساختهای فناوری برای تغییر در سازمان چیست ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (تغییر به سوی فرهنگ تحول دیجیتال) مورد بررسی قرار می گیرد.
المپیک جهانی کسب و کارهای دیجیتال
کدام کشور ها در المپیک جهانی کسب و کارهای دیجیتال بهترین رتبه را کسب کردند ؟ کدام کشوها در این امتیاز بندی در قعر قرار گرفتند ؟ دلیل عملکرد عالی آمریکا و بریتانیا در زمینه سهولت کسب و کار های دیجیتال چیست ؟ چه عواملی بر رشد بسترهای دیجیتال اثرگذارند ؟ اصلیترین تعیینکننده میزان سهولت فعالیت کسبوکارهای دیجیتال چه عاملی است ؟ چرا کشورهای شمال اروپا در این امتیاز بندی رتبه خوبی را کسب کردند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.
یک مدل عملیاتی مناسب برای استراتژی دیجیتال
شرکت هایی که بهترین عملکرد اقتصادی را دارند دارای چه ویژگی هایی هستند ؟ عواملی که شرکتهای موفق در عرصه دیجیتال را از دیگران مجزا میکنند، کدامند؟ چگونه می توان یک مدل عملیاتی مناسب برای استراتژی دیجیتال تعیین نمود ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.
برندهای لباس چگونه می توانند در بازاریابی دیجیتال به برتری برسند ؟ چگونه می توان از کارامدترین و موثرترین تکنیک های بازاریابی دیجیتال برندهای لباس استفاده کرد ؟ ابزارهای مهم دربازاریابی دیجیتال کدامند ؟ فاکتورهای مهم موفقیت در بازاریابی دیجیتال چه هستند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) بازاریابی برندهای لباس مورد بررسی قرار می گیرد.
چهار عامل برای موفقیت در استراتژی دیجیتال
عواملی که شرکتهای موفق در عرصه دیجیتال را از دیگران مجزا میکنند، کدامند؟ یک مدل عملیاتی مناسب برای موفقیت در استرتژی دیجیتال چه شکلی است ؟ نقش پلت فرم ها در موفقیت استراتژی دیجیتال چیست ؟ چه شاخص هایی برای تعیین موفقیت استراتژی دیجیتال در آینده وجود دارند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا چهار عامل برای موفقیت در استراتژی دیجیتال بررسی می شود.
کمکهای گوگل برای آمادهسازی کارکنان در عصر دیجیتال
گوگل چگونه کارکنان خود را برای سال های آتی آماده می کند ؟ چگونه مهارت های لازم را به آن ها آموزش می دهد ؟ گوگل چگونه به افرادی با هر سابقه و سوادی کمک می کند ؟ آیا آموزش آنلاین خلا های موجود را پر می کند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا به این سوالات پاسخ داده می شود.
نقش معماری سازمانی در تحولات دیجیتال
معماران سازمانی چه نقشی در تحولات دیجیتال دارند ؟ چگونه می توانند سازمان را برای رسیدن به تحقق هدفهایش یاری کنند ؟ آیا همه معماران سازمانی به یک شیوه مسئولیت های خود را انجام می دهند ؟ مدیران سازمانی از چه روش هایی برای توانمند سازی استراتژیک سازمان استفاده می کنند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا نقش معماری سازمانی در تحولات دیجیتال بررسی می شود.
ID دیجیتال چیست ؟ یک ID دیجیتال خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ ID دیجیتال چه مزایا و معایبی دارد ؟ افراد ونهادها چگونه از IDدیجیتال منتفع می شوند ؟ تاکنون چه کشورهایی ID دیجیتال را مورد استفاده قرار داده اند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دنا این موضوع مورد بررسی قرار میگیرد.
تحول دیجیتال برای سازمان های امروزی اهمیت زیادی دارد و در اولویت برنامه هایشان قرار دارد. سازمان ها می دانند که اگر برنامه تحول دیجیتال را اجرایی نکنند از رقبایشان عقب می افتند. هر کسب و کاری به یک نوع تحول خاص نیازمند است. در این مقاله سه برند موفق در تحول دیجیتال توضیح داده شده است. در بخش آموزش وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا مقالات بیشتر موجود است.
اهمیت ارتقای مهارت در عصر دیجیتال
ارتقای مهارت در عصر دیجیتال به چه معناست ؟ اهمیت ارتقای مهارت در عصر دیجیتال چیست ؟ ارتقای مهارت دارای چه مزایا و منافعی است ؟ این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا به این موضوع می پردازد.
پنج گام مهم برای تحول دیجیتال کدامند ؟ مواجه شدن شرکت ها با تحولات دیجیتال چگونه ممکن است ؟ آیا تحول دیجیتال برای شرکت ها موفقیت آمیز بوده است ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا این موضوع بررسی می شود.
دیجیتال سازی کسب و کار چه ضرورتی دارد؟ آیا مدیران ملزم به دیجیتال سازی شرکت های خود هستند ؟ دیجیتال سازی باعث شده است که مدیران دچار سرگردانی شوند. مدیران برای اینکه از رقبای خود عقب نیفتند و بتوانند خدمات به روز ارائه کنند ناچار به دیجیتالیزه کردن شرکت ها و سازمان های خود می باشند. در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا اقداماتی که شرکت ها برای دیجیتال سازی باید انجام دهند، مورد بررسی قرار می گیرند.
افزایش فروش خدمات دیجیتال چگونه امکان پذیر است ؟ اگر قصد افزایش فروش خدمات دنیای دیجیتال خود را دارید و دنبال راهکاری برای افزایش بهره وری و موفقیت در فروش این خدمات هستید خواندن این مقاله به شما توصیه می شود. مقالات بیشتر در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا موجود است.
کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال چیست ؟ آیا به میزان رشد این ارز ها در سال های گذشته توجه کرده اید ؟ آیا دیدگاهی در مورد روش کار ارز های دیجیتال و کریپتو کارنسی ها دارید ؟ در این مقاله به زبان ساده در مورد ارز های دیجیتال و ماهیت آنها صحبت شده است. مقاله های بیشتر درباره ارز های دیجیتال و کریپتو کارنسی و تجارت آنلاین را در بخش آموزش های وب سایت دلیران دنا (دناکو) مطالعه بفرمایید.
فرصتهای تجاری فناوری بلاکچین
فناوری بلاکچین چگونه باعث ایجاد دگرگونی می شود ؟ فرصتهای تجاری فناوری بلاکچین چه هستند ؟ فناوری بلاکچین چه فرصت هایی را برای کسب و کار ایجاد می کند ؟ پنج صنعتی که بهزودی به کمک فناوری بلاکچین متحول خواهند شد، کدامند ؟ این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.
آیا هوش مصنوعی مشاغل را نابود خواهد کرد؟
آیا روباتها و هوش مصنوعی مشاغل را نابود خواهند کرد ؟ هوش مصنوعی چه تاثیری بر بازار شغل ایجاد می کند ؟ هوش مصنوعی چگونه باعث تغییر مشاغل می شود ؟ اتوماسیون چه چالش هایی را برای رهبران سازمان ها ایجاد می کند ؟ در عصر هوش مصنوعی آموزش افراد چه اهمیتی دارد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع برسی می شود.
تاثیر قراردادهای هوشمند بر دنیای کسب و کار
آیا با اصطلاح قرارداد هوشمند آشنایی دارید ؟ قراردادهای هوشمند چه تاثیری بر دنیای کسب و کار دارند ؟ مزیت قراردادهای هوشمند در چیست ؟ قردادهای چه کاربردهایی دارند ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا به بررسی این موضوع می پردازیم.
پاسخ دهید