مشاوره مدیریت و کسب و کار

مدیریت فروش اختصاصی تیم توسعه تجارت دناکو

هدف مدیریت فروش افزایش فروش است. چگونه یک سازمان می تواند محصول یا خدمتی را به بازار عرضه کند و مشتری را متقاعد به خرید آن محصول یا خدمت کند. مدیریت فروش این وظیفه مهم را بر عهده دارد. شروع حیات یک شرکت با تولید است ولی تا زمانی که محصول یا خدمتش را به فروش نرسانده است نمی تواند دور بعد تولید را شروع کند. اهمیت فروش در چرخه حیات سازمان بسیار بالا است. ما در تیم توسعه تجارت دناکو شما را در این بخش اساسی همراهی می کنیم.

مشاوره فروشتیم توسعه تجارت دناکو جدید ترین رویکرد های مدیریت را فروش را برای شما پیاده سازی می نماید. هدف فروش در بازار امروز کمی متفاوت از بازار سنتی ایران است. فروش باید برای ایجاد روابط با مشتری ، تامین نیاز های او ، فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز مشتری و در به طور زمان ترغیب مشتری به محصول و خرید آن باشد.

ساختار سازمانی فروش باید به گونه ای طراحی شود که نیاز های فروشندگان و کارفرمایان را فراهم کند. سازمان های چابک تر می توانند بهترین بهره وری را در فروش داشته باشند.

خدمات مدیریت فروش تیم توسعه تجارت دناکو

ما در تیم توسعه تجارت دناکو فرآیندی برای افرایش فروش شرکت های ایرانی طراحی کرده ایم که علاوه بر رویه های روتین شناخت محصول و شناخت بازار و طراحی کانال های فروش و آموزش تیم فروش موارد ابداعی تیم توسعه تجارت دناکو را نیز لحاظ کرده اند. به طور کلی تنوع روش های فروش می تواند بهپیدا کردن بهترین کانال ها در شروع کار کمک کند. روش های ابداعی دناکو برای فروش شما را یاری می نماید تا بالاترین بهره وری را در فروش محصولاتتان داشته باشید.

پس از چند گام ایتدایی وارد گام های اصلی مدیریت فروش می شویم.

  • شناخت محصول و خدمات و ارزیابی نسبی ویژگی های آن
  • شناخت بازار و فرصت ها و تهدید های موجود
  • شناخت رقبا ، آنالیز مون چارت moon chart و ارزیابی نسبی شرکت

در گام دوم ارائه خدمات مدیریت فروش دناکو

  • ارزیابی کانال های فروش و انتخاب بهترین کانال های فروش و بازاریابی
  • استخدام و به کارگیری تیم فروش متناسب با محصول و خدمات و کانال های انتخاب شده
  • طراحی سیستم فروش سازمانی و چارت سازمانی فروش
  • آموزش تیم فروش متناسب با محصول و بازار و کانال های انتخاب شده
  • طراحی سیستم گزارش دهی و سیستم ارزشیابی گزارشات
  • بهبود فرآیند فروش بر اساس بازخورد ها و گزارشات به صورت ماهیانه

 

علاوه بر موارد بالا تیم توسعه تجارت دناکو موارد ابداعی برای افزایش فروش محصولات و خدمات ارائه می دهد که بر اساس شرکت ها ، شهر ها و نوع محصولات و خدمات متفاوت است برای آگاهی بیشتر می تواند فرم مشاوره اولیه رایگان دناکو را در وب سایت تکمیل نمایید.

 

 

کامل ترین مقالات فروش و بازاریابی را در دناکو مطالعه نمایید. بخش آموزش های دناکو جدید ترین و بروز ترین مقالات را در زمینه های بازاریابی ، فروش ، مدیریت تکنولوژی ، مدیریت کسب و کار ، مدیریت نوآوری ف منابع انسانی و تحقیق و توسعه را فراهم کرده است. شما می توانید این مقالات را رایگان مطالعه نمایید یا در دوره های تخصصی دناکو شرکت نمایید.

لیست تمامی مقالات بازاریابی و فروش دناکو را می توانید در بخش زیر پیدا کنید. در لیست زیر تمامی مقالات بازاریابی و فروش دناکو بصورت هفتگی به روز رسانی می شود.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات وب سایت