تا چه حد ارائه مناسب محصولات برای فروش بیشتر تاثیر دارد ؟ آیا روش هایی برای ارائه بهینه محصولات و خدمات وجود دارد که به هر چه بیشتر کردن رضایت مشتریان کمک نماید ؟ چگونه می توان از راهکار های متقاعد سازی مشتریان برای افزایش فرو استفاده کرد ؟
ارائه مناسب محصولات برای فروش بهتر
ارائه همان چیزی است که منجر به فروش واقعی میشود. در فرایند فروش میتوانید اشتباهات زیادی مرتکب شوید، اما کیفیت ارائه، تعیینکننده خرید یا عدم خرید مشتری است.
بهترین روش فروش، نشان دادن، توضیح دادن و پرسیدن یک سوال است. برای مثال میگویید: «این یک نرمافزار حسابداری برای مشاغل کوچک است که با آن میتوانید همه اعداد کسبوکار خود را مدیریت کنید. آیا به این موضوع علاقه دارید؟»
در ارائه فروش از «فروش آزمایشی» استفاده کنید. این سوالی است که میتواند بدون متوقفکردن فرایند فروش، جوابی «منفی» داشته باشد، زیرا فرصت دیگری برای ارائه پاسخ در اختیار فروشنده قرار میدهد. برای مثال:
فروشنده: آیا مایلید این نرمافزار را روی کامپیوتر منزل خود نصب کنید؟
مشتری: نه ترجیح میدهم در دفتر خود از آن استفاده کنم.
فروشنده: مشکلی نیست. این نرمافزار هم روی کامپیوترهای خانگی کار میکند و هم روی سیستمهای سرور.
بهعلاوه، در ارائه فروش قوی و حرفهای، مرتبا به تجارب مشتریانی که با موفقیت از این محصول یا خدمت استفاده کردهاند اشاره میشود. داستانمشتریانی را تعریف کنید که شرایطی نزدیک یا مشابه با مشتریان احتمالی داشته، محصول یا خدمت شما را خریدهاند و از نتایج آن راضی هستند.
مقالات فروش را می توانید به طور رایگان در وبسایت توسعه تجارت دلیران دنا مشاهده نمایید. اگر برای فروش محصولات و یا خدمات خود نیاز به مشاوره دارید از بخشدرخواست مشاوره فروش در وب سایت دلیران دنا اقدام نمایید. دوره های آموزش فروش نیز به صورت فصلی توسط موسسه دلیران دنا (دناکو) در شهر های تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد و تبریز و اهواز بر گزار می شود که با شرکت در این دوره ها می توانید به تکنیک های پشرفته تر فروش و مهندسی فروش آشنا شوید.
خواندن مقالات زیر در این زمینه به شما توصیه می شود.
- اصول هفت گانه فروش بیشتر
- تشخیص مشتریان واقعی برای فروش بهتر
- ایجاد صمیمیت و اعتماد با مشتری برای فروش بهتر
- تشخیص دقیق نیازهای مشتریان برای فروش بهتر
- ارائه مناسب محصولات برای فروش بهتر
- پاسخگویی مؤثر به اعتراضات مشتری برای افزایش فروش
- راهکار نهایی کردن فروش
- قانون تکرار فروش و جذب مشتریان توصیهشده
منابع :
مدیر سبز
کتاب: ساخت کسب و کار فوقالعاده – برایان تریسی
One Response to ارائه مناسب محصولات برای فروش بهتر