هفت تکنیک افزایش فروش بیمه کدامند ؟ اگر در صنعت بیمه مشغول غالیت هستید حتما این سوال برایتان پیش آمده که چگونه می توانم افزایش فروش بیمه داشته باشم ؟ راه های جذب مشتری بیشتر در بیمه کدامند؟ در این مقاله از سلسله مقالات آموزش بازاریابی و فروش توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به بررسی این مورد می پردازیم. مقالات بیشتر در بخش آموزش برای شما فراهم شده اند.
هفت تکنیک افزایش فروش بیمه
روش اول: جدی و سختکوش باشید
جدی و سختکوش باشید! تصمیم بگیرید که در فروشندگی بیمه، تبدیل به بهترین شوید. همین امروز تصمیم بگیرید که به جمع ۱۰ درصد بالایی موفق ترین فروشندگان بیمه بپیوندید. هیچ شخصی و یا هیچ چیزی در دنیا وجود ندارد که بتواند جلوی شما را بگیرد؛ مگر خودتان!
روش دوم: لیستی از مهارت های لازم برای موفقیت در فروش بیمه را تهیه نمایید
لیستی از مهارت های لازم برای موفقیت در فروش بیمه را تهیه نمایید که در آن مهارت ها، محدود و ضعیف هستید. سپس ضعیف ترین مهارت خود را در لیست مشخص کنید و یک برنامه ریزی برای تبدیل آن مهارت به یکی از بهترین و کامل ترین مهارت های تان در فروش انجام دهید. از خودتان و یا از رئیس یا مدیرتان بپرسید: «کدام تک مهارت بود که اگر آن را بهبود می بخشیدم و به بهترین شکل ممکن آن را انجام می دادم، بیشترین تأثیر مثبت را بر روند فروش من می گذاشت؟». جوابتان به این سؤال، هر چه که بود، آن را مکتوب کنید، یک زمان بندی دقیق برای به انجام رساندن آن در نظر بگیرید، یک برنامه مدون بچینید و سپس به طور روزانه بر روی آن کار کنید.
روش سوم: همواره با انسان های مثبت و موفق نشست و برخواست کنید
همواره با انسان های مثبت و موفق نشست و برخواست کنید. کسانی که در هر جایی که باشند سرشار از حس سرزندگی و نشاط هستند. در مقابل، همواره از انسان های منفی، پر حاشیه و کسانی که همواره در حال شکایت از این و آن هستند دوری کنید. یادتان باشد که شما هرگز نمی توانید با عقاب ها پرواز کنید اگر به خزیدن با بوقلمون ها ادامه دهید.
روش چهارم: بهترین مراقبت را از وضعیت سلامت فیزیکی خود به عمل آورید
بهترین مراقبت را از وضعیت سلامت فیزیکی خود به عمل آورید. شما برای انجام فروش مؤثر به سطح بالایی از انرژی نیاز دارید؛ و همچنین برای بازیافت انرژی از دست رفته تان بابت رد شدن ها و دلسرد شدن های متوالی در روند فروش. از اینکه غذای مناسب و سالم می خورید مطمئن شوید. همچنین باید به مقدار کافی ورزش، تفریح و استراحت را در برنامه روزانه خود داشته باشید.
روش پنجم: خودتان را به عنوان یکی از افراد پیشرو در صنعت بیمه تصور کنید
خودتان را به عنوان یکی از افراد پیشرو در صنعت بیمه تصور کنید. تجسم کنید که در تمام طول روز، بهترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش می گذارید. ذهن نیمه هوشیار خود را با تکنیک ها و آموزش های فروش تغذیه کنید. تصاویری روشن، واضح و مهیج و پر احساس از خودتان به عنوان شخصی مثبت، مطمئن و باصلاحیت، تجسم کنید که به طور کامل کنترل تمام قسمت های زندگی تان را به دست دارید.
روش ششم: به طور مستمر به تمرین گفتگوی درونی مثبت با خودتان بپردازید
به طور مستمر به تمرین گفتگوی درونی مثبت با خودتان بپردازید. گفتگوهای درونی خودتان را کنترل کنید. با خودتان راجع به همان چیزی صحبت کنید که می خواهید از چیزی که الآن هستید به آن تبدیل شوید.
روش هفتم: هر روز در راه رسیدن به هدف تان یک کار مثبت انجام دهید
هر روز در راه رسیدن به هدف تان یک کار مثبت انجام دهید. به جای منفعل بودن یاد بگیرید که به انسانی فعال تبدیل شوید. دل تان را به دریا بزنید. اگر از درآمد فعلی تان راضی نیستید، بیرون بزنید و رو در روی مشتری های بیشتری قرار بگیرید.
تمام فروشندگان موفق، شدیداً عملگرا هستند
حال که با این هفت روش آشنا شدید باید این را هم بدانید که تمام فروشندگان موفق، شدیداً عملگرا هستند. آنها یک حس فوریت دارند. آنها تمایل به عمل گرایی را در خودشان توسعه می دهند. آنها کارها را در همان زمان خودش انجام می دهند. آنها یک حالت چسبندگی به امور و کارهای شان دارند. آنها در هر کاری که انجام می دهند یک آهنگ و حرکت سریع از خودشان نشان می دهند. اینها تعدادی از بهترین تمرینات فروشی هستند که یک شخص می تواند انجام دهد.
و خبر خوب این است که: «هر چقدر سریع تر حرکت کنید، هر چقدر انرژی بیشتری داشته باشید و هر چقدر مسافت بیشتری را طی کنید، مردم بیشتری را خواهید دید. هر چقدر مردم بیشتری را ببینید، تجربه بیشتری کسب می کنید و هر چقدر تجربه بیشتری کسب کنید، فروش بیشتری خواهید کرد.»
هرچه سریع تر حرکت کنید، کنترل کامل زندگی بی نقص خودتان را بیشتر به دست می گیرید و به طور واقعی گارانتی می کنید که یکی از بهترین ها در فروشندگی بیمه خواهید شد.
فروشندگان
فروشندگان در زُمره مهم ترین و با ارزش ترین افراد در میان مردم آمریکا تلقی می گردند. تک تک کمپانی ها برای ادامه بقای خود وابستگی شدیدی به موفقیت فروشندگان خودشان دارند. فروشِ بالا دلیل شماره یک برای موفقیت هر کمپانی به حساب می آید و در مقابل؛ فروشِ پایین، دلیل شماره یک برای شکست هر کمپانی خواهد بود.
مقاله زیر ممکن است در این زمینه برای شما مفید باشد
تکنیک های افزایش مشتریان کدامند ؟ برای افزایش فروش چه کار هایی میتوان انجام داد ؟ در این مقاله از سلسله مقاله های آموزش فروش و بازاریابی توسعه تجارت دلیران دنا به بررسی این موضوع می پردازیم و در هر شرایطی افزایش تعداد مشتریان موضوع دلچسبی است . مشتریان برای کسب و کار ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اکثر افراد در کسب و کارهای مختلف تلاش می کنند که هم مشتریان خود را حفظ کنند و هم مشتریان جدید به دست بیاورند.
تکنیک های افزایش مشتریان
-
اولین چیزی که برای جذب مشتری بیشتر مورد استفاده اغلب کسب و کارها قرار می گیرد تبلیغات است.
-
مورد دوم: شناخت مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است.
-
سومین مورد: خریداران بیشتر به دنبال محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند.
-
چهارمین مورد ارتباط خوب با مشتری و داشتن فن بیان مناسب برای جذب مشتریان بیشتر لازم است.
-
مورد پنجم: قرار دادن خود به جای مشتری و خریدار برای جذب بیشتر مشتری است.
-
ششمین مورد، بازاریابی نیز یکی از روش های مهم و متداول در شناساندن محصولات به مصرف کنندگان است.
مقالات فروش را می توانید به طور رایگان در وبسایت توسعه تجارت دلیران دنا مشاهده نمایید. اگر برای فروش محصولات و یا خدمات خود نیاز به مشاوره دارید از بخشدرخواست مشاوره فروش در وب سایت دلیران دنا اقدام نمایید. دوره های آموزش فروش نیز به صورت فصلی توسط موسسه دلیران دنا (دناکو) در شهر های تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد و تبریز و اهواز بر گزار می شود که با شرکت در این دوره ها می توانید به تکنیک های پشرفته تر فروش و مهندسی فروش آشنا شوید.
لطفا دیدگاه خود را درباره این مقاله در بخش نظرات بیان نمایید.
منابع :
وب سایت بیمه مارکتینگ
واحد توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)
سوالات و دیدگاه خودتون را درباره فروش بیمه می تونید اینجا مطرح کنید