مشاوره مدیریت و کسب و کار

ایمیل مارکتینگ : بازاریابی ایمیلی موفق

ایمیل مارکتینگ : بازاریابی ایمیلی موفق چه مزایایی دارد و چگونه می توان آن را برای شرکت پیاده کرد ؟ ارزان بودن و سادگی استفاده در کنار سایر مزایای این روش را بسیار محبوب کرده است. در این مقاله به بررسی مزایای بازاریابی ایمیلی و روش استفاده از آن بحث می شود. مقالات بیشتر در بخش آموزش های وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا موجود است.

ایمیل مارکتینگ : بازاریابی ایمیلی موفق

ایمیل مارکتینگ : بازاریابی ایمیلی موفق

 

۱- اقتصادی است

عموما بسیاری از کسب و کارهای کوچک پیشنهادها، ترفیع­ ها و یادآوری های ویژه برای مشتریان خود را در قالب موارد چاپی، خلق می کنند. تبدیل این مواد به قالب ایمیل نه تنها سریع و ساده است، بلکه منجر به پس انداز هزینه چاپ و پست می شود. ارسال ایمیل هیچ هزینه ای ندارد، بویژه زمانی که با هزینه مواد چاپی و پستی مقایسه گردد. ایمیل مارکتینگ روشی ارزان در بازاریابی محصولات و خدمات کسب و کار است. همچنین، به دلیل اینکه ایمیل­ ها در قالب تمپلت های خالی طراحی شده اند. کاربر صرفا باید تمپلت را برای استفاده پر نماید. هنگامی که هزینه اولیه پوشش داده شد، استفاده از ایمیل هزینه های حداقلی خواهد داشت.

 

ایمیل مارکتینگ به کسب و کارهای کوچک این امکان را می دهد تا کمپین های خود را با موفقیت و بدون استخدام کارمندان جدید یا افزایش حجم کاری کارکنان موجود مدیریت نمایند. بدین طریق، کسب و کارهای کوچک زمان و پول ذخیره می کنند.

۲- داده های مهم را در اختیار ما قرار می دهد

ایمیل مارکتینگ به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا مخاطبان درست را هدف قرار دهند. همچنین، ابزار ویژه برای تجزیه و تحلیل و سنجش دقیق پاسخ ها به کمپین ایمیل را فراهم می سازد.

کمپین بازاریابی ایمیلی داده های مهمی برای کسب و کارهای کوچک فراهم می کند از جمله:

– نرخ باز شدن

– لینک های کلیک شده

– جزئیات تبدیل

۳- سریع است

ایمیل مارکتینگ یکی از سریع ترین شکل های ارتباطات است. شما را قادر می سازد تا برای مشتریان اطلاعات فوری تهیه کنید و همچنین امکان دسترسی فوری به پاسخ ها و جستجوهایشان را می دهد. از طریق بازاریابی ایمیلی شما می توانید پاسخ هایی برای کمپین بازاریابی خود در طی یک تا سه روز دریافت کنید. این واقعا زمان کوتاهی است، به ویژه هنگامی که با سرعت کمپین های پست مستقیم مقایسه گردد که می تواند تا ۱۲ روز یک زمان ببرد.

 

۴- راحت است

ایمیل مارکتینگ امکان قرار دادن راحت لینک ها برای محصولات و خدمات مهم را فراهم می سازد؛ قرار دادن لینک ها درون ایمیل هایتان در جایی که به احتمال زیاد توجه خواننده را جلب می کند راهی ساده برای تقویت درآمد است.

علاوه بر این بازاریابی ایمیلی به روز رسانی سریع فهرست های ایمیل را ممکن می سازد. همچنین استفاده از ایمیل ها امکان به روز رسانی سریع نظرات، جستجوها و بازخوردها را فراهم می سازد، که مدیریت ساده صندوق ورودی را ممکن می کند. کمپین های ایمیلی دربرگیرنده لینک هایی برای ثبت نام و عدم ثبت نام هستند، که تفکیک ثبت نام کنندگان علاقمند از افراد غیر علاقمند را راحت می کند.

با داشتن چنین مزایای عالی، کاملا واضح است کمپین های بازاریابی ایمیلی، آینده کسب و کارهای کوچک هستند. مزایای آن را نادیده نگیرید؛ هرچه سریع تر یک کمپین بازاریابی ایمیلی خلق کنید!

 

روشهای نوین بازاریابی ، فروش و تبلیغات در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا آموزش داده شده است. شما می توانید از بخش دوره های آموزشی آنلاین رایگان در زمینه های بازاریابی و فروش ، تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، ارز دیجیتال ، سرمایه گذاری و مدیریت شرکت نمایید. همچنین می توانید در کلاس های حضوری و حرفه ای ما در زمینه های فروش و بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت نمایید.

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از بخش سفارش ایده های ما را برای توسعه کسب و کارتان بشنوید و یا برای سفارش خدمات تحقیقات بازاریابی و و فروش یا خدمات تحقیق و توسعه محصولات جدید اقدام نمایید.

 

منابع :

وب سایت آکادمی فروش ایران salesdemy.ir

واحد آموزش فروش و بازاریابی توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)

One Response to ایمیل مارکتینگ : بازاریابی ایمیلی موفق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات وب سایت