مشاوره مدیریت و کسب و کار

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار : دراین پست برای شما فراهم شده است. پاورپوینت های مدیریت ، انگیزش ، موفقیت ، روانشناسی  و همین طور پاور پورینت های آموزشی بازاریابی و فروش ،تحقیق و توسعه ، مدیریت منابع انسانی  ، تجارت الکترونیک را می توانید در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

برای دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود

روشهای نوین بازاریابی ، فروش و تبلیغات در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا آموزش داده شده است. شما می توانید از بخش دوره های آموزشی آنلاین رایگان در زمینه های بازاریابی و فروش ، تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، ارز دیجیتال ، سرمایه گذاری و مدیریت شرکت نمایید. همچنین می توانید در کلاس های حضوری و حرفه ای ما در زمینه های فروش و بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت نمایید.

 

برای دانلود پاورپوینت های دلیران دنا وارد بخش زیر شوید

 

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از بخش سفارش ایده های ما را برای توسعه کسب و کارتان بشنوید و یا برای سفارش خدمات تحقیقات بازاریابی و و فروش یا خدمات تحقیق و توسعه محصولات جدید اقدام نمایید.

 

منابع :

واحد آموزش توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)

2 Responses to دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

  • مطلب خوبی بود

    • بله قطع به یقین مثل همیشه مطالب آموزش فروش و روانشناسی و استراتژی های بازاریابی دنا کو بی نقص بودند ام اشکال کار اینه که نمیشه هیچ کدام از پاور پوینت های بازاریابی و فروش پخش و استراتژی های افزایش فروش را دانلود کرد متاسفانه اگه این مشکل رفع بشه همه چیز علیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات وب سایت