مشاوره مدیریت و کسب و کار

دانلود پاورپوینت تکنیک های خلاقیت و کارگروهی

دانلود پاورپوینت تکنیک های خلاقیت و کارگروهی : برای دانلود دانلود پاورپوینت تکنیک های خلاقیت و کارگروهی روی لینک زیر کلیک نمایید. دانلود رایگان پاورپوینت های مدیریت ، انگیزش ، موفقیت ، روانشناسی  و همین طور پاور پورینت های آموزشی بازاریابی و فروش ،تحقیق و توسعه ، مدیریت منابع انسانی  ، تجارت الکترونیک در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) برای شما فراهم شده است.

دانلود پاورپوینت تکنیک های خلاقیت و کارگروهی

برای دانلود پاورپوینت تکنیک های خلاقیت و کارگروهی به صورت ریگان روی لینک دانلود زیر کلیک نمایید.

دانلود

در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)  دانلود رایگان پاورپوینت های مدیریت ، انگیزش ، موفقیت ، روانشناسی  و پاور پورینت های آموزشی بازاریابی و فروش ،تحقیق و توسعه ، مدیریت منابع انسانی  ، تجارت الکترونیک برای شما فراهم شده است.

برای دانلود پاورپوینت های دلیران دنا وارد بخش زیر شوید

دانلود پاورپوینت مدیریتی

روشهای نوین بازاریابی ، فروش و تبلیغات در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا آموزش داده شده است. شما می توانید از بخش دوره های آموزشی آنلاین رایگان در زمینه های بازاریابی و فروش ، تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، ارز دیجیتال ، سرمایه گذاری و مدیریت شرکت نمایید. همچنین می توانید در کلاس های حضوری و حرفه ای ما در زمینه های فروش و بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت نمایید.

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از بخش سفارش ایده های ما را برای توسعه کسب و کارتان بشنوید و یا برای سفارش خدمات تحقیقات بازاریابی و و فروش یا خدمات تحقیق و توسعه محصولات جدید اقدام نمایید.

 

منابع :

واحد آموزش توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)

 

4 Responses to دانلود پاورپوینت تکنیک های خلاقیت و کارگروهی

  • این پاورپوینت چند صفحه هستش؟

  • دانلودش کردم خوب بود ممنونم

  • بسیار موثر

  • مطالب که در ویب سایت شماست، خیلی آموزنده و دخورستایش است، این پاورپوینت ها درعرصه های مدیریتی همه روزه بکار برده می شود، امید وارم درقسمت اخلاق درمدیریت، تقسیم وظایف مدیریتی و مسئولیت پذیری مدیران نیز بصورت پاورپوینت گذاشته شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات وب سایت