مقاله آموزش بازاریابی : چه روش هایی برای آموزش بازاریابی وجود دارد ؟ بازاریابی چه انواعی دارد ؟ تکنیک های بازاریابی موفق کدامند ؟ فاکتورهای مهم در بازاریابی چه هستند ؟ چه راهکارهایی برای آموزش فروشندگان تازه کار وجود دارد ؟ در بازاریابی تلفنی چه نکاتی را باید رعایت کرد ؟ بازاریابی ایملی چه مزایایی دارد ؟ این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا به بررسی این موضوع می پردازد.
لیست مقاله آموزش بازاریابی
آموزش بازاریابی حضوری و شیوه فعالیت به عنوان یک یازاریاب حضوری حرفه ای و موفق را همراه با نکات و اصول آموزشی مرتبط با آن را در این پست از سلسله مقالات آموزشی وب سایت دلیران دنا برای شما آماده کردیم. مقالات آموزشی فروش و بازاریابی را می توانید در بخش آموزش همین وب سایت پیدا کنید.
تاکتیکهای بازاریابی کششی کدامند ؟ تاکتیکهای بازاریابی کششی چه انواعی دارند ؟بازاریابی با موبایل از طریق تاکتیک های کششی به چه صورت است ؟ تاکتیکهای بازاریابی کششی برای چه مخاطبانی استفاده می شود ؟ این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به بررسی این موضوع می پردازد.
استراتژی بازاریابی موثر؛ فاکتورهای اصلی
چرا بیشتر تلاش های بازاریابی شکست می خورند ؟ فاکتورهای اصلی در استراتژی بازاریابی موثر کدامند ؟ ۶ عنصر اصلی در یک استراتژی بازاریابی موثر چه هستند ؟ یک استراتژی بازاریابی موثر چه ویژگی هایی دارد ؟ این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) به بررسی این موضوع می پردازد.
لحظههای حیاتی در بازاریابی چه مفهومی دارند ؟ ۷ ثانیه حیاتی در فرآیند خرید شامل چه مراحلی هستند ؟ اهمیت اولین لحظه حیاتی در بازاریابی محصولات سوپرمارکت در چیست ؟ چگونه در اولین لحظه حیاتی برنده شویم ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع بررسی می شود.
بازاریابی لامسه ای چه مفهومی دارد ؟ چرا به ر … جزئی از سرنوشت ماست. من در کلاس آموزش آرایش، وقتی طرز استفاده یکی از …
اثربخشی بازاریابی شبکه های اجتماعی
اثربخشی بازاریابی شبکه های اجتماعی را در این پست به طور مفصل مورد بحث قرار می دهیم. اگر در هر یک از این شبکه های اجتماعی فعالیت داشتد می دانید که میزان تعامل و درگیری مخاطب با این رسانه ها بسیار بالا تر از سایر از واسطه های تبلیغاتی است. در مورد اثربخشی و بهره وری بازاریابی و فروش در بخش آموزش های وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا مقالات متعددی برای شما فراهم شده است. در زیر اثربخشی بازاریابی شبکه های اجتماعی را بخوانید.
بازاریابی موبایلی بهینه و تاکتیک های کششی
استفاده از تاکتیک های کششی برای بازاریابی موبایلی بهینه برای افزایش فروش و توسعه واحد بازاریابی در این مقاله توضیح داده ایم. بازاریابی موبایلی بهینه و موثر با توجه به میزان اثربخشی این روش می تواند کمک زیادی به واحد فروش ما نماید. در بخش آموزش فروش و بازاریابی وب سایت توسعه تحارت دلیران دنا می توانید مقالات کامل تر را در این زمینه ببینید.
استراتژی بازاریابی بهینه و موثر
استراتژی بازاریابی بهینه و موثر باید بر اساس عناصری مانند دانش و پیام و رسانی و …. باشد که در این مقاله به تفصیل درباره استراتژی بازاریابی بهینه و موثر بحث می کنیم. مقالات آموزشی کامل فروش و بازاریابی را در بخش آموزش های وب سایت توسعه تجارت دلیران مطالعه نمایید. استراتژی بازاریابی بهینه و موثر را در زیر بخوانید.
استراتژی بازاریابی موبایلی باید چگونه باشد ؟ برای تدوین استراتژی بازاریابی موبایلی چه برنامه ای دارید و چه مواردی را برای این نوع بازاریابی موثر و کارا باید در نظر بگیرید ؟ در بخش آموزش های وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا مقالات کامل آموزش بازاریابی و فروش برای شما فراهم شده است و در این مقاله می توانید روش تدوین استراتژی بازاریابی موبایلی را مطالعه کنید.
اثربخشی بازاریابی موبایلی تا چه اندازه است ؟ بازاریابی موبایلی برای چه مشتریانی موثرتر است ؟ در بخش آموزش های توسعه تجارت دلیران دنا به آموزش روش های بازاریابی و تبلیغات پرداخته ایم و در این مقاله در مورد اثربخشی بازاریابی موبایلی بحث می شود. اثربخشی بازاریابی موبایلی در زمره بالاترین روش های تبلیغاتی است.
آیا استراتژی بازاریابی دیجیتال برای شرکت خود تدوین کرده اید ؟ چگونه می توان یک استراتژی خوب به کار گرفت که ابعاد بازاریابی دیجیتال را به خوبی پوشش دهد و به شرکت در رسیدن به اهداف بازاریابی و فروشش کمک نماید ؟ مقالات مربوط به بازاریابی و فروش را در بخش آموزش های توسعه تجارت دلیران دنا مطالعه نمایید. در این مقاله استراتژی بازاریابی دیجیتال را ببینید.
شناسایی اولویت های فروش در بازاریابی B2B
شناسایی اولویت های فروش در بازاریابی B2B چگونه است ؟ چگونه می توان با شناسایی نیاز های مشتریان و اولیت ها و ترجیحات آنان به افزایش فروش شرکت کمک کرد ؟ در این مقاله به بررسی شناسایی اولویت های مشتریان می پردازیم. مقالات بیشتر در زمینه بازاریابی و فروش را در بخش آموزش های وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا مطالعه کنید.
بارایابی چریکی چیست ؟ آیا تا به حال نام بازاریابی چریکی را شنیده اید ؟ چگونه می توان با به کارگیری تکنیک بازاریابی چریکی میزان فروش شرکت را افزایش داد ؟ در این مقاله به بررسی این روش بازاریابی می پردازیم. دسترسی آسان به تمام مقالات وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا از بخش آموزش ها امکان پذیر است.
ایمیل مارکتینگ : بازاریابی ایمیلی موفق
ایمیل مارکتینگ : بازاریابی ایمیلی موفق چه مزایایی دارد و چگونه می توان آن را برای شرکت پیاده کرد ؟ ارزان بودن و سادگی استفاده در کنار سایر مزایای این روش را بسیار محبوب کرده است. در این مقاله به بررسی مزایای بازاریابی ایمیلی و روش استفاده از آن بحث می شود. مقالات بیشتر در بخش آموزش های وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا موجود است.
23 راهکار بهبود بازاریابی محتوا
راهکار بهبود بازاریابی محتوا می تواند شما را در رسیدن به مشتریان بیشتر در بازار کمک نماید . آیا از راهکار های افزایش بهره وری بازاریابی محتوا آگاهی دارید ؟ در این مقاله 23 راهکار بهبود بازاریابی محتوا برای شما آموزش داده شده است. مقالات بیشتر در این زمینه را می توانید در بخش آموزش های وب سایت دلیران دنا مطالعه بفرمایید.
بازاریابی درونگرا چیست ؟ آیا تصور می کنید برای جذب مشتری حتما باید از رسانه های خارج از سازمان استفاده کرد ؟ نقش بازاریابی محتوا در بازاریابی درونگرا چیست ؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ داده شده است. برای دریاف اطلاعات بیشتر درباره روش های بازاریابی و فروش می توانید از بخش آموزش های وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا اقدام نمایید.
اصول بازاریابی محتوا کدامند ؟ چگونه می توان با به کارگیری اصول بازاریابی محتوا میزان فروش و درآمد شرکت را افزایش داد ؟ در این مقاله به بررسی اصول بازاریابی محتوا و کاربرد آن برای توسعه فروش و شناخت مصرف کنندگان می پردازیم. مقالات دیگر در بخش آموزش های وب سایت دلیران دنا موجود است.
راه کار های آموزش فروشندگان تازه کار
فروشندگان تازه کار شرکت را چگونه می توان با نکات کلیدی موفقیت در فروش آشنا کرد ؟ راه کار های آموزش فروشندگان تازه کار در شرکت کدامند ؟ در این مقاله روش هایی برای آموزش فروشندگان تازه کار شرکت ها آموزش داده می شود که به کمک این درس ها می توانید نیروی فروش ماهر تر و زبل تر داشته باشید. درس های بیشتر را در بخش آموزش های وب سایت دلیران دنا مطالعه بفرمایید.
نکات بازاریابی تلفنی قدرتمند برای افزایش فروش و بهره وری بازاریابی تلفنی در این مقاله توضیح داده شده اند. بازاریابی تلفنی روشی کم هزینه و تقریبا تاثیر گذار است که برای رقابت در بازار ضروری است. تکنیک های بازاریابی تلفنی در بخش های دیگر وب سایت دلیران دنا (دناکو) توضیح داده شده اند.
آیا با روش های بازاریابی آشنایی دارید ؟ برای بازاریابی بیش از 40روش را در این مقاله توضیح می دهیم. انواع بازاریابی که احتمالا با بعضی از آنها آشنا هستید و بعضیشان برایتان مفید خواهد بود. مقالات دیگر در زمینه آموزش بازاریابی و فروش را در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا مطالعه بفرمایید.
ارزش پیوستن به بازاریابی شبکه ای چیست ؟
ارزش پیوستن به بازاریابی شبکه ای چیست ؟ ایا وعده هایی که در بازرایبیا شبکه ای می دهند واقعیت دارد یا فقط ابزاری برای جذب فروشنده بیشتر است ؟ این سوالات ممکن است در تصمیم گیری شما موثر باشد. مقالات بیشتر در وب سایت دلیران دنا مطالعه بفرمایید.
در مقالات قبل به معرفی بازاریابی شبکه ای و مزایا و معایب آن پرداختیم و در این مقاله یک سری نکات که شاید برای درک بهتر و به کارگیری بهتر بازاریابی شبکه ای برای شما مفید آورده شده اند. مقالات کامل آموزش بازاریابی و فروش را در بخش مقالات آموزشی وب سایت دلیران دنا (دناکو) مطالعه بفرمایید.
بازاریابی شبکه ای : معرفی کامل
بازاریابی شبکه ای چیست و چگونه کار می کند ؟ آیا وعده های بازاریابی شبکه ای واقعیت دارد یا فقط یک حیله تبلیغاتی برای جدب عضو بیشتر است ؟ چگونه می توان تصمیم گرفت که در این گرو هها شرکت کرد یا نه ؟ جواب این سوالات در مقاله زیر برای شما توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه بازاریابی شبکه ای وارد بخش آموزش های بازاریابی وب سایت دلیران دنا شوید.
تکنیک های بازاریابی حضوری به شما در حرفه ویزیتوری و بازاریابی حضوری کمک می نماید تا با ایجاد جو مناسب هنگام پرزنت کردن محصول و خدمات به افزایش فروش شرکتتان کمک نمایید. این تکنیک های 9 گانه در زیر برای شما فراهم شده اند. مقالات بیشتر در زمینه بازاریابی و فروش حضوری را می توانید در بخش آموزش توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) مطالعه بفرمایید.
مقالات آموزش فروش برای شما جکع آوری شده اند. سوالات خود را دربخش نظرات مطرح بفرمایید. برای افزایش فروش شرکت خود و رونق کسب و کارتان این مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید. مقالات مرتبط در این زمینه را می توانید در بخش آموزش های وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا مطالعه بفرمایید.
نکات کلیدی بازاریابی حضوری را در این پست برایتان آماده کردیم. برای موفقیت در امر فروش و به خصوص فروش حضوری که نیاز به تعامل مستقیم و رودر رو با مشتری دارد رعایت این نکات می تواند بسیار مفید باشد. مقالات مرتبط در این زمینه را می توانید در بخش آموزش های وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا مطالعه بفرمایید.
موزش فروش و فروشندگی چقدر برای بازار امروز ضروری است ؟ در این پست درباره اهمیت آموزش برای فروشندگان بحث می کنیم. آموزش فروش و فروشندگی بخشی از آموزش های توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) است و استفاده از آموزش های این سایت در درجه اول به شما توصیه می شود.
محیط کار بر بازاریابی تلفنی تاثیر گذار است و در نظر گرفتن عوامل و نکاتی در این زمنیه می تواند به افزایش بهره وری فرآیند بازاریابی تلفنی کمک کند. طراحی محیط بازاریابی تلفنی باید به هم در بر گیرنده نظم و زیبایی و هم شرایط مناسب برای افزایش طراوت و کارایی بازاریاب باشد. در این مقاله از سلسله مقالات آموزش بازاریابی و فروش توسعه تجارت دلیران به این موضوع می پردازیم.
تا چه حد با تکنیک بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ آیا می توان با به کارگیری نکات کلیدی در امر بازاریابی تلفنی موفق تر عمل کرد ؟ دستورالعمل ویژه ای که بازاریابی تلفنی و جذب مشتری جدید با به کار بگیریم کدامند ؟ در این مقاله که بخشی از سلسله مقالات آموزشی بازاریابی تلفنی وب سایت توسعه تحارت دلیران دنا است به بررسی 12 نکته کلیدی در امر بازاریابی تلفنی می پردازیم.
متن آسانسوری در بازاریابی تلفنی
اگر فقط 30 ثانیه فرصت داشته باشید تا شخصی را متقاعد به خرید کنید چگونه از آن استفاده می کنید ؟ آیا مزایای تکنیک های متن آسانسوری برای بازاریابی تلفنی آگاهی دارید؟ بهترین نکاتی که می توانید در باره اهمیت و ویژگی های محصول خود ، کیفیت کار شما و تاثیری که می توانید در شرکت خریدار بگذارید کدامند ؟ در بخش مقالات فروش توسعه تجارت دناکو مقالات کاملا رایگان برای شما قرار داده شده است. این مقاله درباره متن آسانسوری را مطالعه بفرمایید.
نورو مارکتینگ : بازاریابی عصبی و روش های نوین آن
نورو مارکتینگ : بازاریابی عصبی و روش های نوین آن : دناکو : در این پست به معرفی کامل نورو مارکتینگ یا همان بازاریابی عصبی می پردازیم. مقالات کامل درباره بازاریابی عصبی و نورو مارکتینگ را می توانید در بخش آموش های دناکو مشاهده نمایید. صنعت بانکداری از ارکان اصلی هر اقتصادی به حساب میآید و مشتریان نقش کلیدی در آن دارند. بنابراین میتوان ابراز توجه ویژه به نیازها و خواستههای مشتریان را از جمله موضوعات پر اهمیت ایران و جهان محسوب کرد.
بازاریابی چیست ؟ چرا باید از روش های نوین بازاریابی استفاده کنیم
بازاریابی فیس تو فیس : نقش بازاریابی شخص به شخص
بازاریابی فیس تو فیس : نقش بازاریابی شخص به شخص : دناکو : در این بخش نقش بازاریابی فیس تو فیس را در بخش بازاریابی و فروش مدرن بررسی می کنیم. دراین مقاله با 3 کارشناس بازاریابی، در مورد ضرورت بازاریابی شخص به شخص(Person to Person) در عصر دیجیتال امروز مصاحبهای صورت گرفته است،که در ادامه میخوانید.
جدیدترین الگو های بازاریابی : بازاریابی شرکت خود را متحول کنید
جدیدترین الگو های بازاریابی : بازاریابی شرکت خود را متحول کنید : دناکو : با این روش های نوین بازاریابی می توانید بازاریابی شرکت خود و در نتیجه فروش خود را متحول کنید. امروزه در بازارهاي گوناگون كسبوكار، تمركز زيادي بر بهبود كارآيي و اثربخشي تلاشهاي بازاريابي وجود دارد. شركتها در جستوجوي روشهايي نوين براي انجام بهينه اين وظايف خطير در راستاي كاهش هزينهها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خويش هستند.
1o تکنیک جدید بازاریابی محتوا : موثرترین روش ها
1o تکنیک جدید بازاریابی محتوا : موثرترین روش ها : دناکو : بهترین تکنیک های بازاریابی محتوا مبتنی بر اصول بازاریابی روز دنیا در این پست برایتان آماده است. مقالات دیگر در این زمینه را می توانید در بخش آموزش های بازاریابی و فروش دناکو مطالعه نمایید. بازاریابی محتوا اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتریهای خود را با اطلاعات و آموزشهایی که آنها میخواهند، احاطه کنید تا حس کنند برای تجارت با شما انگیزه دارند.
ممیزی بازاریابی : راهنمای کامل ممیزی بازاریابی در ایران
ممیزی بازاریابی : راهنمای کامل ممیزی بازاریابی در ایران : دناکو : در این پست به معرفی کامل روش ممیزی بازاریابی و شیوه اجرای آن در ایران می پردازیم . مقالات کامل مربوط به بازاریابی و ممیزی بازاریابی را می توانید در بخش آموزش های دناکو مشاهده کنید. بازاریابی اساسا در جایی معنا پیدا میکند که رقابتی وجود داشته باشد. تحقیقی درسال 92 صورت گرفت درخصوص اینکه چرا برخی كسبوكارها در طول فعالیت خود در مقایسه با رقبا با کاهش فروش مواجه میشوند. مهمترین نتیجهای که این تحقیق ارائه داد، نبود برنامه بازاریابی مشخص و بازاریابی علمی برای این شرکتها بود.
نزدیک بینی بازاریابی و راه های مقابله با آن در بازارگرایی
نزدیک بینی بازاریابی و راه های مقابله با آن در بازارگرایی : دناکو : در این مقاله به بررسی ممفهوم نزدیک بینی بازاریابی در میان بازارگراری اروزه می پردازیم. سایر مقالات بازاریابی و فروش را می توانید در بخش آموزش دناکو مشاهده نمایید. مفهوم «نزدیکبینی بازاریابی» را «تئودور لویت» در سال 1960 معرفی کرد. شاید به راحتی بتوان گفت نزدیک بینی بازاریابی لویت، کمک بزرگی به ادبیات بازاریابی کرده است.
درس های بازاریابی سالوادور دالی : مکاتب هنری برای فروش
درس های بازاریابی سالوادور دالی : چگونه مکاتب هنری فروش را متحول می کنند دناکو : هنرمندان بزرگ دنیا قابل ستایش هستند ایران دارای بزرگتری شاعران جهان است و در سبک زندگی این هنرمندان نکات جالبی حتی برای فروش و بازاریابی وجود دارد . این مقاله نکاتی از سبک زندگی سالوادور دالی برای بازاریابی و فروش مطرح می کند. مترجم: زهرا جورابلو سالوادور فیلیپ دالی، نقاش بزرگ و مشهور اسپانیایی یکی از پیشگامان مکتب هنری سوررئالیسم در دنیا است که بسیاری از مردم توانایی درک پیام قدرتمند و موضوعات آثار هنری او را ندارند. با این حال دالی در فروش آثار خود مهارت بالایی داشت و میتوان او را یک بازاریاب هنری موفق نامید. با پیروی از درسهای بازاریابی از دالی میتوانید در برند خود سبک متفاوتی ایجاد کنید.
بزرگ ترین اشتباه بازاریابی : جلوی شکست بازاریابی را از ابتدا بگیرید
بزرگ ترین اشتباه بازاریابی : جلوی شکست بازاریابی را از ابتدا بگیرید : دناکو : در این مقاله به بررسی بزرگترین اشتباهات بازاریابی و راه های مقابله با آنها می پردازیم . سایر مقالات بازاریابیو فروش را می توانید در بخش آموزش وب سایت دناکو مشاهده نمایید.
کارآمدی فرآیند بازاریابی : راهکار های بهبود فرآیند های بازاریابی
کارآمدی فرآیند بازاریابی : راهکار های بهبود فرآیند های بازاریابی : در مقالات بازاریابی و فروش دناکو کامل ترین راهکار های کار آمدی فرآیند های بازاریابی را می توانید مطالعه نمایید. همه ساله مدیران بازاریابی بسیاری از شرکتهای بزرگ خود را در موقعیت نامناسب اما آشنایی مییابند و آن چیزی نیست جز بازنگری در برنامههای سالانه آن هم ماهها پس از آغاز اجرای آنها.
این به این معنی است که در طول یک سال سازمانها مشغول بازنگری در استراتژیهای برند و پورتفوليو خود هستند. فرآیندبرنامهریزی شکست خورد و دلیل آن این است که درحالیکه مدیران بازاریابی به عوامل تاثیرگذار بر کسبوکار خود تمرکز دارند، در تشخیص درست عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل ناتوان هستند.
الگو های بازاریابی محتوا : رویکرد های مختلف
الگو های بازاریابی محتوا : رویکرد های مختلف : در این مقاله بخش دیگری از مقالات مربوط به بازاریابی محتوا دناکو را آماده کرده ایم. برای دریافت آخرین مقالات بازاریابی و فروش در خبرنامه دناکو عضو شوید. واقعیت این است که هیچ الگوی ثابتی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد. افراد زیادی ممکن است با این نظر موافق نباشند، اما پیش از قضاوت و نتیجهگیری در مورد این موضوع، شما را به خواندن این مقاله دعوت میکنیم:
بهترین استراتژی های بازاریابی دنیا : 4 روش ایده آل
بهترین استراتژی های بازاریابی دنیا : 4 روش ایده آل : مدیر بازاریابی باید استراتژیست باشد – دناکو -. مدیر بازاریابی باید بهترین راه حل های بازاریابی را پیدا کند و با توجه به شرایط داخلی و بیرونی استراتژی های متناسب را برای پیشبرد بازاریابی و فروش به کار ببندد. مقالات دناکو در این زمینه را مطالعه نمایید.
روش های بازاریابی دیجیتال : تبیین راه موفقیت در دنیای دیجیتال
روش های بازاریابی دیجیتال : تبیین راه موفقیت در دنیای دیجیتال : دناکو با توجه به گسترش روز افزون کانال های مجازی نیاز به بازاریابی دیجیتال در هر شرکتی بخش لاینفک بازاریابی و فروش است. مقاله زیر تحت عنوان روش های بازاریابی دیجیتال : تبیین راه موفقیت در دنیای دیجیتال راهکارهایی را برای موفقیت شرکتتان در دنیای دیجیتالفراهم می کند. راهکار های کامل موفقیت در بازاریابی و فروش را می توانید در بخش بازاریابی و فروش دناکو مشاهده نمایید.
استراتژی بازاریابی محتوا : روند ترفیع محصول
استراتژی بازاریابی محتوا : روند ترفیع محصول : مقالات متنوع بازاریابی محتوا و فروش را می توانید در بخش آموزش های دناکو رایگان مشاهده نمایید. به نقل از دنیای اقتصاد : بازاریابی محتوا یعنی جذب مشتریان به سمت خود به جای ایجاد مزاحمت برای ایشان از طریق شکلهای سنتی تبلیغات و با پرداخت پول. در اینجا به گامهایی که لازم است برای شروع سرمایهگذاری در بازاریابی محتوا برای کسبوکارتان بردارید، اشاره میکنیم:
بازاریابی محتوا برای برندینگ : چگونه محتوای برند تولید کنیم
بازاریابی محتوا برای برندینگ : چگونه محتوای برند تولید کنیم ؟ دناکو – تمامی مقالات مربوط به بازاریابی محتوا و برندینگ را میتوانید در بخش آموزش دناکو مطالعه کنید. استفاده از بازاریابی محتوا بسیار باب شده است خصوصا که دسترسی افراد به اینترنت بسیار گسترش پیدا کرده است و موتور های جست و جو مانند گوگل روز به روز قدرتمند تر می شوند. اینکه گوگل در روز بیش از 5 میلیارد سرچ را برای مردم انجام می دهد نشان از اهمیت ویژه بازاریابی محتوا دارد.
اول بازاریابی بعد تولید ! مشتری قبل از تولید
اول بازاریابی بعد تولید ! مشتری قبل از تولید ( دناکو ): ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که اول تولید یا اول مشتری ؟ خصوصا برای کالا هایی که نیاز به صرف هزینه تولید گزاف دارند این سوال اساسی است که آیا باید اول تولید انجام شود یا اول مشتری پیدا شود ؟ این سوال و جواب قابل تامل را در زیر مطالعه نمایید و سوالات خود را در بخش مشاوره رایگان دناکو مطرح نمایید.
فروشنده خوب ، فروش خوب ، بازاریابی خوب
فروشنده خوب ، فروش خوب ، بازاریابی خوب : راهکارهای جامع دناکو را در بخش آموزش بخوانید : نقش فروشنده در گذر زمان تغییر کرده است و نقش جدید فروشنده، کمک به مشتریان برای بهبود و توسعه کسبوکار آسان است که بهعنوان ارزش افزودهای برای آن کالا یا خدمت از آن یاد میشود. اکنون، فروش فقط به معنای تشخیص نیاز و چگونگی برآوردن آن نیست، بلکه به معنای مقصد و چگونگی کمک برای رسیدن به آن است.
بودجه بازاریابی : 6 راهکار بهینه سازی هزینه ها
بودجه بازاریابی : 6 راهکار بهینه سازی هزینه ها -دناکو – هزینه های واحد بازاریابی و فروش شرکت ها در شرایط رقابتی بسیار بالا است و برای اغلب شرکتها پاسخ به این پرسش که باید چقدر پول صرف بازاریابی خود کنند، بسیار دشوار است و در بیشتر مواقع مدیران بنگاهها دچار سردرگمی، تردید و ابهام از درستی میزان بودجهای هستند که هرسال برای فعالیتهای بازاریابی شرکت خود اختصاص میدهند.
بازاریابی دیجیتال در ایران : Digital marketing
بازاریابی دیجیتال در ایران : Digital marketing – مقالات بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ را می توانید در بخش آموزش دناکو مشاهده نمایید. بازاریابی دیجیتال بخش لاینفک آینده بازاریابی و بسیار همه امروز این صنعت است. به نقل از دنیای اقتصاد :سیمین عزیزمحمدی: در دنیای رقابتی اقتصاد جهانی، تبلیغات به بخش لاینفک تجارت تبدیل شده است بهطوری که شرکتها برای جا نماندن از این دنیای رقابت، هزینههای میلیاردی صرف آن میکنند تا شهروندان در گوشه و کنار شهرها و رسانهها شاهد خودنمایی شرکتها باشند، بهطوری که براساس آمار سایت emarketer شرکتها در سال 2014 بیش از 488میلیارد دلار صرف تبلیغات از طریق تمام رسانههای سنتی و نوین کردهاند و این رقم با رشد پنج درصدی از مرز 513میلیارد دلار در سال 2015 گذشت و پیشبینی میشود این رقم تا سال 2020 به 674میلیارد دلار برسد.
مدیر بازاریابی قدرتمند : 12 استراتژی برای بهبود شغلی
مدیر بازاریابی قدرتمند : 12 استراتژی برای بهبود شغلی – دناکو : در این مقاله در مورد راه کار های ارتقا شغلی و افزایش قدرت بازاریابی صحبت می شود. در بخش دیدگاه ها نظر خود را بیان کنید. بسیاری از بازاریابها در اموری مثل شناخت مشتری، ارتباط برند و کمپینهای رسانههای اجتماعی عملکرد عالی دارند. اما خیلی از آنها آرزو دارند درون شرکتهای خود جذبه بیشتری ایجاد کنند و سخت تلاش میکنند به رشد کسبوکارشان کمک کنند، اما این تلاشها همیشه به معنی نفوذ داخلی بیشتر نیست.
چالش های بازاریابی در مراحل مختلف کسب و کار
چالش های بازاریابی در مراحل مختلف کسب و کار : اصول راه اندازی کسب و کار دناکو را مطالعه نمایید. وقتی راجع به رشد یک کسبوکار صحبت میکنیم، باید به تفاوت مراحل مختلفی که یک شرکت از نظر چرخه عمر کسبوکار پشت سر میگذارد آگاه باشیم، زیرا هر کدام از این مراحل چالشهای خاص خود را داشته و به استراتژيها و تاکتیکهای بازاریابی متفاوتی نیاز دارند. مهم است که بدانید کسبوکار شما بهطور مداوم در حال تغییر است و رشد کسبوکارتان با سرعتی یکنواخت همراه نخواهد بود.
استراتژی های بازاریابی بهینه : 9 روش برای بهبود استراتژی ها
استراتژی های بازاریابی بهینه : 9 روش برای بهبود استراتژی ها : در این بخش دناکو استراتژی های بازاریابی بهینه توضیح داده می شود. در بخش های دیگر می توانید تکنیک های بازاریابی و فروش را مشاهده نمایید. قصد دارید شروع دوبارهای برای بازاریابی شرکت خود داشته باشید. این خیلی عالی است! اما اگر تصمیم به کسب نتایج بهتری نسبت به گذشته دارید، نیاز است رویکردهای متمایزی اتخاذ کنید. در این نوشتار مجموعهای از اقدامات برای بهبود و توسعه راهبردهای بازاریابی ارائه میشود:
بازاریابی فرانشیز – اصول و مبانی توسعه بازاریابی
بازاریابی فرانشیز – اصول و مبانی توسعه بازاریابی : بازاریابی فرانچایز franchise marketing : مقالات کامل آموزش در دناکو : نوعی از کسبوکار وجود دارد که در آن شما میتوانید بخشی از حق امتیاز یک کسبوکار بزرگ را در محلهای مختلف خریداری کنید. این نوع سرمایهگذاری اگر درست انجام شود بسیار سودمند خواهد بود، اما نكات زیادی وجود دارد که قبل از خرید امتیاز یک کسبوکار بزرگتر باید در نظر بگیرید. بهعبارت دیگر، مهم است که کار را بهطور صحیح انجام دهید و قبل از خرید امتیاز يك کسبوکار فرانشيز (نوعی کسبوکار که در آن به یک شرکت اختیار فروش تولیدات یا محصولات شرکت دیگر داده میشود و در قبال آن مبلغی دریافت ميشود)، درک درستی از آن داشته باشید و اگر تصمیم دارید در اين زمينه سرمایهگذاری کنید، باید بازار را بهخوبی بشناسید، در غیر اینصورت سرمایهتان را از دست خواهید داد.
بازاریابی بی درنگ : وقتی برای تلف کردن نیست
بازاریابی بی درنگ : وقتی برای تلف کردن نیست . الان باید شروع کنید و برای محصولات خود مشتری پیدا کنید. مطالب بازاریابی دناکو را مطالعه کنید. مدیران ارشد بازاریابی تخمین میزنند کمتر از 20 درصد افراد در دسترس، مشتری بالقوه محصولات و خدمات ارائه شده هستند. این آمار از نظرسنجی موسسه Accenture از مدیران ارشد بازاریابی صنایع مختلف برگرفته شده است. براساس رویکرد محاسبه هزینه به ازای هر مصرفکننده در دسترس، این رقم نشاندهنده اتلاف حدود صد میلیارد دلار در هر سال است. بررسیها علاوهبر این حاکی از موفقیت پیشگامان بازاریابی در دسترسی به مشتریان، کنترل خروجیهای بازاریابی، بهبود کیفیت و در نتیجه رشد درآمد است.
بازاریابی داخلی : تکنیک های موفقیت در بازاریابی
بازاریابی داخلی : تکنیک های موفقیت در بازاریابی – به همراه مقالات متعدد در زمینه بازاریابی و فروش در دناکو دنبال نمایید . بازاریابی داخلی چند سال پیش برای اولین بار بهعنوان یک مفهوم مطرح شد، اما زمانی که نظرات جدید به میان آمد، از واژگان کسبوکار کنار گذاشته شد اما در حال حاضر به نظر میرسد که بار دیگر صحبت از بازاریابی داخلی در میان است. بازاریابی داخلی دقیقا چیست و چرا از اهمیت ویژهای برخوردار است؟
پاسخ دهید