مشاوره مدیریت و کسب و کار

سئوی داخلی و سئوی خارجی

تفاوت سئوی داخلی و سئوی خارجی در چیست ؟ چگونه می توان با بهره گیری از دانش سئو و بهینه سازی سایت رتبه سایت را در نتایج جست و جوی گوگل بهبود بخشید ؟ با استفاده از این تکنیک ها و آموزش ها سئو را به نحو موثرتری در وب سایتتان پیاده نمایید. مطالب بیشتر درباره سئو و بهینه سازی را در توسعه تجارت دلیران دنا دنبال نمایید.

سئوی داخلی و سئوی خارجی

سئوی داخلی یا ON-PAGE SEO:

مجموعه اقداماتی که شما برای بهبود رتبه وبسایت روی سایت خودتان انجام می‌دهید به عنوان سئوی داخلی شناخته می‌شود. مباحث فنی و برنامه‌نویسی اصولی و صحیح وبسایت، سرعت بارگذاری صفحات، لینک‌دهی مناسب داخلی بین صفحات و مقالات مرتبط در داخل وبسایت خودتان، بهبود تجربه کاربری و مواردی از این دست در این حوزه قرار می‌گیرند.

سئوی خارجی یا OFF-PAGE SEO:

با توجه به حساسیت فوق‌العاده‌ای که گوگل برای پیدا کردن مرتبط‌ترین و مفیدترین نتایج با جستجوی کاربر به خرج می‌دهد، سئوی داخلی هرگز نمی‌تواند به تنهایی برای کسب بهترین‌ رتبه‌های این موتور جستجو کافی باشد.

اقداماتی که شما باید خارج از وبسایت خودتان انجام دهید عمدتا روی دریافت بک لینک معتبر از وبسایت های با قدرت دامنه بالا متمرکز می‌شود. وقتی که یک وبسایت با سابقه که در یک حوزه بخصوص رتبه‌های مناسبی در نتایج گوگل به دست آورده است به وبسایت شما بک لینک می‌دهد به نوعی از اعتبار خود به وبسایت شما قرض می‌دهد و به افزایش رتبه شما کمک می‌کند.

از آنجایی که افراد زیادی از این توجه گوگل به بک لینک‌ها سو استفاده کردند، گوگل الگوریتم‌های متعدد و پیچیده ای را به منظور جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی در نتایج جستجو پیاده‌سازی کرده است. یکی از فاکتورهایی که برای گوگل حائز اهمیت است ارتباط محتوایی صفحه مبدا (وبسایتی که به شما لینک می‌دهد) و صفحه مقصد (وبسایت شما) است. اگر ارتباط معنایی و محتوایی معقولی بین صفحه مبدا و مقصد وجود نداشته باشد مشاهده شده است که گوگل امتیاز مناسبی برای بک لینک شما قائل نمی‌شود و حتی در مواردی با تعدد این کار وبسایت های لینک دهنده و لینک گیرنده را جریمه می‌کند.

بهترین و موثرترین شیوه برای دریافت بک‌لینک‌های با کیفیت از وبسایت های معتبر استفاده از رپورتاژ آگهی است. در این حالت شما می‌توانید ارتباط بین صفحه مبدا (صفحه اختصاصی رپورتاژ آگهی خودتان) را با صفحه مقصد (وبسایت خودتان) به طور کامل مدیریت کنید و علاوه بر دریافت بک لینک فالو، از دائمی بودن این بک لینک نیز مطمئن شوید.

به این ترتیب هر هزینه‌ای که برای انتشار رپورتاژ در رسانه‌ها انجام می‌دهید تبدیل به یک سرمایه‌گذاری بلند مدت می‌شود برای ارتقا رتبه وبسایت خودتان در گوگل می‌شود و هر چه رپورتاژ‌های بیشتری از شما در سطح وب منتشر شود، قدرت دامنه وبسایت شما و به تبع آن رتبه شما در گوگل به طور مستقیم بهبود بیشتری را تجربه می‌کند.

روشهای نوین بازاریابی ، فروش و تبلیغات در وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا آموزش داده شده است. شما می توانید از بخش دوره های آموزشی آنلاین رایگان در زمینه های بازاریابی و فروش ، تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، ارز دیجیتال ، سرمایه گذاری و مدیریت شرکت نمایید. همچنین می توانید در کلاس های حضوری و حرفه ای ما در زمینه های فروش و بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت نمایید.

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از بخش سفارش ایده های ما را برای توسعه کسب و کارتان بشنوید و یا برای سفارش خدمات تحقیقات بازاریابی و و فروش یا خدمات تحقیق و توسعه محصولات جدید اقدام نمایید.

 

سایر مقالات وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا در زمینه سئو و بهینه سازی  سایت را می توانید از بخش زیر دنبال نمایید.

 

منابع :

وب سایت آکادمی فروش ایران salesdemy.ir

واحد آموزش فروش و بازاریابی توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات وب سایت